Audi = kovin kateuden aiheuttaja

koomista käytöstä

Nyt kun Audi on valittu Sport Auton ja Auto Motor und Sportin toimesta maailman laadukkaimmaksi merkiksi ja teknologian edelläkävijäksi, on tuulipukukansalla todella vaikeata. Myös USA:ssa Forbes on valinnut useamman Audin mallin rikkaimpien ihmisten suosikkiajokiksi, tämähän tojota/skoda/nissan/kia -kuskeja todella korpeaa!

On suorastaan koomista nähdä kuinka jokaisen tälle suoli.24 palstalle Audista positiiviseen sävyyn kirjoitetun viestin jälkeen joku vajakki copy pastaa listan Skodan testivoitoista. Sen jälkeen toinen pahvipää copy pastaa hesarin toimittajan kirjoituksen vuodelta 2007. Tähän järjenjättiläisten joukkoon liittyy seuraava puolivaloilla ajava, joka kertoo vuoden 2001 multitrinic ongelmista ja kertoo myös kaikille Audin olevan Skoda ja Audin ostajien olevan tyhmiä ja köyhiä...

Kiitos hyvästä viihteestä!

40

1566

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • justiinsa!

Ja sitten joku saksanuittopelle samaistuu noihin Forbes-"rikkaisiin" ja nimittelee ja vähättelee niitä, jotka ajavat neljä kertaa kalliimmilla autoilla.
      Eikä sitä Audia saksalaislehtien toimesta miksikään laadukkaimmaksi valittu, asialla olivat lukijat, jotka eivät oikeasti tiedä mistään mitään. Sellaiset kuin sinä.

• tekee sinusta

asiantuntijan, kun olet eri mieltä kuin muutama miljoona saksalaista?

;D

HALOO, KUULEEKO MAA.

• paljastuit..
        tekee sinusta kirjoitti:

;D

HALOO, KUULEEKO MAA.

..oletkin eräs tuttu hahmo parilta autofoorumiltaa :)

• En ole
        paljastuit.. kirjoitti:

..oletkin eräs tuttu hahmo parilta autofoorumiltaa :)

ikinä kirjoitellut autoaiheisia viestejä tai ylipäätään mitään muitakaan muualle kuin SUOLI24:lle.

Ja tännekin vain muutamia.

Vainoharhaa...Vainoharhaa, kyllä se siitä helpottaa.

• puusilmä..
        tekee sinusta kirjoitti:

;D

HALOO, KUULEEKO MAA.

Voitko ihan rehellisesti sanoa, että jokainen auto listalla on oikeassa paremmuusjärjestyksessä? Objektiivisesti katsoen lista on täysin turhaa paskanjauhantaa joka on tehty "ku musta
        tuntuu"-periaatteella.

Miljoona saksalaista voi olla tuota mieltä, miljoona japanilaista omaa mieltä ja miljoonalla amerikkalaisellakin olisi varmasti oma mielipiteensä.

Jos tuota käyt kiistämään ni johan olet dorka jätkä.

• kerran...
        puusilmä.. kirjoitti:

Voitko ihan rehellisesti sanoa, että jokainen auto listalla on oikeassa paremmuusjärjestyksessä? Objektiivisesti katsoen lista on täysin turhaa paskanjauhantaa joka on tehty "ku musta
        tuntuu"-periaatteella.

Miljoona saksalaista voi olla tuota mieltä, miljoona japanilaista omaa mieltä ja miljoonalla amerikkalaisellakin olisi varmasti oma mielipiteensä.

Jos tuota käyt kiistämään ni johan olet dorka jätkä.

Ja suomeksi, miljoonan saksalaisen mielipide ei sinua miellytä.

OK, olisit heti sanonut. Toisaalta he saavat toki olla sitä mieltä. Postita sinä puolestasi vaikka miljoonan vinkuintialaisen suosikkiautot.

• vielä...
        tekee sinusta kirjoitti:

;D

HALOO, KUULEEKO MAA.

Kaikki Suomen 16-vuotiaatkin äänestivät Audi makeimmaksi autoksi. Mahtaavaa, Audi on siis paras!
        Ja Suomen kansa äänesti Halosen presidentiksi. Halonen on siis kaikkein paras ammattilainen presidentiksi.
        Miksi siis ylipäätään testailla ja vertailla ja tutkia autoja? Äänestetään vaan, sillähän nämä paremmuudet selviävät.

• kelpaa
        vielä... kirjoitti:

Kaikki Suomen 16-vuotiaatkin äänestivät Audi makeimmaksi autoksi. Mahtaavaa, Audi on siis paras!
        Ja Suomen kansa äänesti Halosen presidentiksi. Halonen on siis kaikkein paras ammattilainen presidentiksi.
        Miksi siis ylipäätään testailla ja vertailla ja tutkia autoja? Äänestetään vaan, sillähän nämä paremmuudet selviävät.

Audin testivoitot...Miksi?

• mitä?
        kelpaa kirjoitti:

Audin testivoitot...Miksi?

Eihän tässä mitään testejä ole tarjottukaan, äänestyksiä vaan. Mutta vedä testivoittolista pöytään, ei se kovin pitkä varmaan ole.

• kerrankin
        mitä? kirjoitti:

Eihän tässä mitään testejä ole tarjottukaan, äänestyksiä vaan. Mutta vedä testivoittolista pöytään, ei se kovin pitkä varmaan ole.

vaivautuisit itse, yritä...Ja ylläty mihin pystyt.

;D

Tai sitten voit taas kerran kopioida sen Volkswagen AG:n mainoskampanjalistan Skodan testivoitoista, kiitän siitäkin jo etukäteen.

• varmasti
        vielä... kirjoitti:

Paras auto: A4 farmari 1.6FSi, väri peruspunainen
        Paras asuste: Umbro tuulipuku tummansinisenä
        Parhaat kengät: Pomarfinn pehmikset Prismasta

• ihmeen
        varmasti kirjoitti:

Paras auto: A4 farmari 1.6FSi, väri peruspunainen
        Paras asuste: Umbro tuulipuku tummansinisenä
        Parhaat kengät: Pomarfinn pehmikset Prismasta

A4 1.6 FSI?? Ei sellaista ole olemassa. Huomaa että et tiedä autoista mitään.

• mitä?
        kerrankin kirjoitti:

vaivautuisit itse, yritä...Ja ylläty mihin pystyt.

;D

Tai sitten voit taas kerran kopioida sen Volkswagen AG:n mainoskampanjalistan Skodan testivoitoista, kiitän siitäkin jo etukäteen.

"Vaivautuisit itse"? Sinulla kai se todistustaakka tässä argumnettien vaihdossa on?

Listaa ei sitten varmaan tule. Ymmärrän... :)

• vaivautuisin?
        mitä? kirjoitti:

"Vaivautuisit itse"? Sinulla kai se todistustaakka tässä argumnettien vaihdossa on?

Eihän sioillekaan syötetä Tryffeliä.

Mitä sinä niillä tuloksilla teet? Jos Audi kiinnostaa, niin tottakai näet sen 2 min vaivan, jos taas ei kiinnosta, niin mitä helvettiä vonkaat.

Vai mitä "argumnetti"...

;D

• kiinnostaa?
        mitä? kirjoitti:

Etsin vertailuja.

• ontuu nyt
        vaivautuisin? kirjoitti:

Eihän sioillekaan syötetä Tryffeliä.

Mitä sinä niillä tuloksilla teet? Jos Audi kiinnostaa, niin tottakai näet sen 2 min vaivan, jos taas ei kiinnosta, niin mitä helvettiä vonkaat.

Vai mitä "argumnetti"...

;D

Uljas vertaus! Ja järkevä!:D

Logiikkasi, poikaseni, sumentuu vihasi vimmassa. Sinä kai olit se, joka ymmärtääkseni väitti, etteivät Audin testivoitot minulle kelpaa. Kelpaisivat varmaan, jos näkisi yhden. Siispä, osoita sinä joku A4:n ison testin voitto, äläkä vastaa järkevään kysymykseen lapsellisilla letkautuksilla.
        Täällä on julkaistu vain tolkuttoman pitkä lista testejä, joita se ei todellakaan voittanut. Minä en sitä listaa muuten julkaissut kertaakaan.

Löysit sitten lyöntivirheen, onneksi olkoon.
        Kirjoitetaanko "Tryffeli" isolla alkukirjaimella?

• #mustana#
        kiinnostaa? kirjoitti:

Etsin vertailuja.

MUSTA A4

• Sullahan
        ontuu nyt kirjoitti:

Uljas vertaus! Ja järkevä!:D

Logiikkasi, poikaseni, sumentuu vihasi vimmassa. Sinä kai olit se, joka ymmärtääkseni väitti, etteivät Audin testivoitot minulle kelpaa. Kelpaisivat varmaan, jos näkisi yhden. Siispä, osoita sinä joku A4:n ison testin voitto, äläkä vastaa järkevään kysymykseen lapsellisilla letkautuksilla.
        Täällä on julkaistu vain tolkuttoman pitkä lista testejä, joita se ei todellakaan voittanut. Minä en sitä listaa muuten julkaissut kertaakaan.

Löysit sitten lyöntivirheen, onneksi olkoon.
        Kirjoitetaanko "Tryffeli" isolla alkukirjaimella?

sitä ei ole ollenkaan, eli Audi ei sinua oikeasti kiinnosta. Kunhan jauhat pashaa...Ja purat naurettavaa Audivihaasi.

OK. Jatka sinä pashan jauhamista, miksi muuten et vastannut tuohon toiseen vastaukseen, joka sulle lupasi etsiä tietoja?

Mene S24 ja ETSI niitä testivoittolinkkejä Audi Threadista. Luulisi jopa sinun älysi siihen riittävän, katsotaan...Tässä pari malliksi.
        http://keskustelu.suomi24.fi/autoilu_show.fcgi?category=95&conference=567&posting=22000000042358520

http://keskustelu.suomi24.fi/autoilu_show.fcgi?category=95&conference=567&posting=22000000042306823

Painelet vain sitä sivun oikeassa alalaidassa olevaa "Seuraava" linkkiä...
        ;D

Kuinka kauan sinua pystyy vedättämään?

;D

• Audi voitti!
        Sullahan kirjoitti:

sitä ei ole ollenkaan, eli Audi ei sinua oikeasti kiinnosta. Kunhan jauhat pashaa...Ja purat naurettavaa Audivihaasi.

OK. Jatka sinä pashan jauhamista, miksi muuten et vastannut tuohon toiseen vastaukseen, joka sulle lupasi etsiä tietoja?

Mene S24 ja ETSI niitä testivoittolinkkejä Audi Threadista. Luulisi jopa sinun älysi siihen riittävän, katsotaan...Tässä pari malliksi.
        http://keskustelu.suomi24.fi/autoilu_show.fcgi?category=95&conference=567&posting=22000000042358520

http://keskustelu.suomi24.fi/autoilu_show.fcgi?category=95&conference=567&posting=22000000042306823

Painelet vain sitä sivun oikeassa alalaidassa olevaa "Seuraava" linkkiä...
        ;D

Kuinka kauan sinua pystyy vedättämään?

;D

Miten niin minua ei Audi kiinnosta? Mikä sen todistaa? Minulla on ollutkin uutena ostettu Audi.

On täällä paljonkin kirjoituksia, joihin en vastaa. Mitä sinä niistä huolta kannat? A4 se malli kuitenkin on. Siis se, joka teidän iskällä on.

Äidyt nyt kiihtyneenä arvioimaan minun älyni riittävyyttä. Se kertonee sinun älystäni enemmän kuin minun. "Vastaukset" eivät muuten lupaa etsiä tietoja.

No niin, asiaan: A4 voitti Golfin pohjalle väsätyn volkkarin ja miniatyyribemarin. Mahtavaa, Audi on nyt luokkansa paras.
        Se toinen "iso testimenestys" koski Q5-mallia.

Kyllä Skodasta postattu lista on puolueettomasti tarkasteltuna melko paljon vakuuttavampi, vai mitä mieltä sinä olet?

Koita nyt vielä vedättää vaan.

• sinä
        Audi voitti! kirjoitti:

Miten niin minua ei Audi kiinnosta? Mikä sen todistaa? Minulla on ollutkin uutena ostettu Audi.

On täällä paljonkin kirjoituksia, joihin en vastaa. Mitä sinä niistä huolta kannat? A4 se malli kuitenkin on. Siis se, joka teidän iskällä on.

Äidyt nyt kiihtyneenä arvioimaan minun älyni riittävyyttä. Se kertonee sinun älystäni enemmän kuin minun. "Vastaukset" eivät muuten lupaa etsiä tietoja.

No niin, asiaan: A4 voitti Golfin pohjalle väsätyn volkkarin ja miniatyyribemarin. Mahtavaa, Audi on nyt luokkansa paras.
        Se toinen "iso testimenestys" koski Q5-mallia.

Kyllä Skodasta postattu lista on puolueettomasti tarkasteltuna melko paljon vakuuttavampi, vai mitä mieltä sinä olet?

Koita nyt vielä vedättää vaan.

aikamoinen esitys!

;D

Löytyykö vielä juttua?

No osta sitten se Skoda , aivan sama, Volkswagen AG ne rahat siitäkin saa ja viimekädessä Porsche.

Osta, osta Skoda, Volkswagen AG kiittää panoksestasi.

• Onpa valinnanvaraa,

yhdellä kuskilla noin monta autoa. Vai tarkoititko Toyota-/Skoda-/Nissan-/Kia-kuskeja?

• kadehtija

Menkää hyvät Voikkaan paperimiehet käymään Saksassa.
      Siellä näette Audeja ja Bemareita ja kukaan ei puhu halaistua sanaa teidän orcuistanne.Katsokaa myös mitä käytettyjä autoja tuodaan Saksasta.Tehkää ratkaisu ja hankkikaa perheellenne kunnolinen auto,silloin huomaa kuinka paljon mukavampaa on mennä esim.markettiin,kun tietää että joku näkee ja kadehtii.Paras tapa kohottaa itsetuntoa ehdottomasti!!

• kuten

sekin hesarin toimittajan taannoin tekemä juttu uudesta audista jossa tukuttain kaikenlaisia vikoja ja piti oikein kirjoitaa kirje audin pääjohtajalle. Samoin katsastustilastot yms. Ei herätä luottamusta audi ei kyllä noiden juttujen perusteella....mieluummin mersu ja bemari.

• veli on..

Vajaamielinen, niin saanko sitten siitä vetää sen johtopäätöksen, että koko sukusi on vajaamielistä.

Tätähän sinä harrastat...

• kumpi vai kampi

Kumpiko on kusipäisempi.Kateellinen vai joka ostaa auton naapureiden kateuden takia.

• varmasti

Audin omistajan mielestä muut ovat kateellisia, kun hän saapuu marketin parkkipaikalle uudella peruspunaisella A4:llä. Adidaksen tuulipukukin on kallimpii kuin Toyota-miehen Umbro.

Audista on tullut turhan yleinen, eikä A4 näytä kovin erikoiselta muutenkaan. Itse valitsisin hieman kalliimman Lexus IS:n, siinä on aluvanteetkin vakiona, toisin kuin A4:ssä.

• ei kukaan

osta sitä IS Toyotaa? Kerron sulle, koska oikeasti rahoillaan ostaville Audi, BMW ja Mercedes tarjoavat enemmän hintaansa nähden.

Sinunkaltaisesi unelmoija ei sitä autonvalmistajan tulosta petraa sentin vertaa...

• siis ostat

autosi aina vakiovarusteisina etkä ota yhtäkään lisävarustetta? Audiin kun saa pienellä lisähinnalla business paketin jossa tulee xenon valot, aluvanteet yms. mukana. Ja värejä saa on muitakin kuin punainen. Viestisi oli muuten huono provo.

• vaadit

jos sinulle vaatimuksisksi riittää aluvanteet vakiona, itse vaadin kyllä jotain aivan muita varusteita!!! (on lexus kyllä ihan hyvä valinta, on siinä vähän muitakin varusteita;)!!)

• niin on, että

jos kateutta haluaa herättää, niin mallisarjastojen kalleimmasta päästä olevat mersut ja bemarit tekee sen vaan niin paljon Audia paremmin.

Ja niitä paremmin sen tekee vain oikeat sikakalliit urheiluautot, ferrarit lamborghinit.

Onhan se ikävää jos Audin on hommannut herättääkseen katautta. Jopa RS6 on niin tavallisen perusperhefarmarin näköinen, ja ledivalotkin löytyy nykyään jo korealaisista autoista.

• tuo...

RS6 on paljon näyttävämpi kuin vaikka BMW M5. Bemarit on muutenkin todella rumia. Audi ja Jaguar sentään näyttää hyvältä.

• todeta sen
        tuo... kirjoitti:

RS6 on paljon näyttävämpi kuin vaikka BMW M5. Bemarit on muutenkin todella rumia. Audi ja Jaguar sentään näyttää hyvältä.

verran, että noin hölmö aivopieru voi olla peräisin vain joko uittoaudin tai vanhan mondeo-jaguarin omistajalta.

• ...................
        todeta sen kirjoitti:

verran, että noin hölmö aivopieru voi olla peräisin vain joko uittoaudin tai vanhan mondeo-jaguarin omistajalta.

jokaisella on omat mielipiteet. Audi, Jaguar ja Alfa ovat näyttävimmät premium autot, BMW ei kuulu tuohon joukkoon. Alatko nyt vänkäämään ja kitisemään?

• vaan pahenee
        ................... kirjoitti:

jokaisella on omat mielipiteet. Audi, Jaguar ja Alfa ovat näyttävimmät premium autot, BMW ei kuulu tuohon joukkoon. Alatko nyt vänkäämään ja kitisemään?

Sen nyt vielä jotenkin sulattaa, jos joku humalassa väittää Audia premiumiksi, mutta että Alfakin...ho ho ho ho!!!

• ja voi
        vaan pahenee kirjoitti:

Sen nyt vielä jotenkin sulattaa, jos joku humalassa väittää Audia premiumiksi, mutta että Alfakin...ho ho ho ho!!!

Olet vain niin katkera kun joudut ajaa sillä vuoden 86 BMW 316i:llä. Katsotaan mitä säälittävää huuhaata tähän vastaat.

• hd & a4

kaksi parasta aihetta mistä saa kokemattomien kommentteja on audin ja harley davidsonin omistaminen tai edes haaveileminen. mulla on kummatkin eikä mun tartte arvostella kenenkään muun kulkupelejä kun oon kohtuu tyytyväinen omiin laitteisiin.

• on kateutta

Kummallista tämä kateus audeja kohtaa, täytyy olla autot upeita ei mitään muuten kadehtita.Kateudesta voi parantua, paras tapa on paksu kukkaro, helppoo, helppoo. Hankkikaa siis itse Audi ei tartte täällä kadehtia !!.

• mieltä!
        on kateutta kirjoitti:

Kummallista tämä kateus audeja kohtaa, täytyy olla autot upeita ei mitään muuten kadehtita.Kateudesta voi parantua, paras tapa on paksu kukkaro, helppoo, helppoo. Hankkikaa siis itse Audi ei tartte täällä kadehtia !!.

Se on juuri näin. Kohta arvatenkin joku provopelle vastaa tähän jotain.

• hyvä auto,
        mieltä! kirjoitti:

Se on juuri näin. Kohta arvatenkin joku provopelle vastaa tähän jotain.

ihan totta!

• ja hyvä auto
        hyvä auto, kirjoitti:

ihan totta!

Ei tule lapsista,ainakaan perheen automerkin takia koulukiusattuja.Audi on upea,erittäin haluttu auto.
        Kun joskus sais ton volkkarin tilalle audin."Haaveissa vainko oot mun".Ja vaihtoehto nro 2 BMW ja vaihtoehto nro 3 Volvo V70.Ne on siinä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2870
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      357
      2537
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      45
      2308
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      2282
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1868
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1399
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1392
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      72
      1303
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      1250
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      9
      1229
    Aihe