Laitoin joitakin vuosia sitten pienen summan Voittoporukalle. Kaikki meni. Miten hemmot ovat viime aikoina pärjänneet?
Miten Voittoporukka menestyy?
4
1363
Vastaukset
- nanhanhan
Vetäjät varmasti menestyy, rahoittajat ei.
- sähläri3
Aih miten helvetin hyvin pukkaa nyt ..itsekkin mukana ja yli 20000 tonnii voitolla.......Niin että häh ..meneekö hyvin.....
- Viesti...
Tulihan se sivuston vetäjän pakollinen oma kommentointikin sieltä :D
Hauska seurata näitä kun joskus sivuston vetäjä itse avaa kyselyn ja vastaa siihen myöhemmin itse. Tyhmimmät vastaa 1min sisään ketjun avauksesta.
Sitten on näitä ketjuja esim ylikertoimessa ja täällä jotka avaa joku muu ja tällöin sivuston vetäjällä tulee hillitön kiire tulla vastaamaaan itse ketjuun positiiviseen sävyyn ja yleensä vastaus tulee niin nopeaan ettei lainkaan ehdi ajattelemaan mitä siihen räkii jolloin on hyvin läpinäkyvää, että kirjoituksen taustalla on sivuston vetäjä itse. Kehitysehdotuksena tällatteelle markkinoinnille: käykää vaikka ulkona lenkillä ja miettikää mitä ketjuun vastaatte, älkää vastatko esim työn lomassa kauhealla kiireellä rikastuu rikastuu ei ehdi nyt muuta sanoon mutta rikastuu :D Busted!
Katsokaa vaikka ylikertoimen tietäjät ketjua niin tiedätte mistä puhun. Arvatkaa kaksi nimimerkkiä jotka itse operoivat taustalla. Toinen piiloutuu suht hyvin, toisella ei onnistu alkuunkaan. Toisen paljastaa lähinnä viestittelyhistoria joka osoittaa ettei juuri muut aiheet kuin tietäjät kiinnosta. Nimimerkki tunnetaan palstalta pääosin veikkauksen peleihin n. 99% palautusta pitkässä sarjassa tehneenä.
Seuraava pakollinen viesti on sähläri3:sen puolustuspuheenvuoro. Sitä odotellessa. Vittu mitä paskaa.
- jkijiji
Viime vuonna puoli vuotta mukana... Yhteydenpito ja jälkipelit lähes olematonta ja ala-arvoista ja alentuvaa... Tuntuu että pitivät ihmisiä täysin pösilöinä, jotka eivät tajua mitään... eli teoria ja käytäntö ei todellakaan totetutunut... Vakiossa olisi satunnaisilla riveillä hävinnyt vähemmän... Tossa jotain mitä jäi mieleen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108