Toistakymmentä vuotta kestäneen yöllisen hoitokokoushelvetin jälkeen en enää voinut mitenkään uskoa Jumalan asuvan siellä. Olin nähnyt kymmenien ihmisten "sitomisen syntiin" eli luovuttamisen saatanan haltuun. Lisäksi lähes kaikki kaverini oli painostettu pois yhteisöstä tai heitetty ulos.
Irtautuminen oli tuskallista, kun kaikki tekemäni asiat tuntuivat synniltä kuten oli opetettu pikkulapsesta saakka ("jokainen epäuskoisen teko on syntiä"). Kuitenkin Jumala suuressa rakkaudessaan näytti minulle monien vaiheiden kautta, että minullekin armo riittää ilman, että minun tarvitsee hyväksyä minkäälaista henkistä tai hengellistä väkivaltaa.
Muistakaa kaikki henkisen ja hengellisen sorron alla elävät, että Jumala On Rakkaus! Hän ei asu siellä.
Jos olisin jäänyt, olisinko
10
630
Vastaukset
- minuakaan
varten! Toisinaan tuntui, että hengittäminenkin oli syntiä. Seuroissa opetetaan, kuinka ollaan kurjia ja laitimmaisia ja sitten elävässä elämässä niin hyviä, ettei edes tavallisten ihmisten kanssa seurustelua hyväksytä! Tekopyhää, niin tekopyhää!
- uskon varjolla
on todellista vl:ien harjoittamaa väkivaltaa. Mutta pakko on alistua millaiseen kohteluun tahansa jos aikoo talostella "Jumalan valtakunnassa". Jokainen hoitokokouksissa suunsa arvosteluun avannut luovutettiin saatanan haltuun väärähenkisenä ja eriseuraisena.
Olen nähnyt hoitokokouksen, jossa isä huomautti omien lastensa epäinhimillisestä kohtelusta (sitä se todella oli -hirveää painostamista), mutta lopputuloksena muu perhe "sai jäädä Jumalan valtakuntaan", mutta isä jätettiin saatanan haltuun. VL-yhteisö ei kerta kaikkiaan sulata yhtään poikkipuolista sanaa, vaikka kuinka olisi aihetta! - Kempelainen
Paavalikin nauroi tuolle lahkolle, joka on, saanko minäkin, kaikkein huonoin maan matonen uskoa olevain Jumalan seurakunnan jäsen, suoraan puhujan suusta.
Koko vL homma perustuu siihen ,että saadaan synti elämään keskuudessa, että olisi lakolla jotain annettavaa, - synnin sovitus.
Naurettavaa.
Miten Paavalin nauru ilmenee Raamatussa, Hän kirjoitti vain Pyhille, ei syntisille. Kolossalaiskirjekin alkaa 1 Paavali, Jumalan tahdosta Kristuksen Jeesuksen apostoli, ja veli Timoteus 2 tervehtivät KOLOSSAN PYHIÄ, Kristukseen uskovia veljiä. Jumalan, meidän Isämme, armo ja rauha teille<
Oli hyvä, että pääsit pois, ja mahdollisuus olla Jeesuksessa Pyhä. - kuulee
Kempelainen kirjoitti:
Paavalikin nauroi tuolle lahkolle, joka on, saanko minäkin, kaikkein huonoin maan matonen uskoa olevain Jumalan seurakunnan jäsen, suoraan puhujan suusta.
Koko vL homma perustuu siihen ,että saadaan synti elämään keskuudessa, että olisi lakolla jotain annettavaa, - synnin sovitus.
Naurettavaa.
Miten Paavalin nauru ilmenee Raamatussa, Hän kirjoitti vain Pyhille, ei syntisille. Kolossalaiskirjekin alkaa 1 Paavali, Jumalan tahdosta Kristuksen Jeesuksen apostoli, ja veli Timoteus 2 tervehtivät KOLOSSAN PYHIÄ, Kristukseen uskovia veljiä. Jumalan, meidän Isämme, armo ja rauha teille<
Oli hyvä, että pääsit pois, ja mahdollisuus olla Jeesuksessa Pyhä.syntiä ei saada koskaan kokonaan pois, koko maailmasta, se tarttuu aina ja matkan heikoksi tekee siksi me halutaankin kulkea synnin pois panijana, ne joille ei synti tule synniksi omalle tunnolle ovat paatuneita,
- sen sanoit!
kuulee kirjoitti:
syntiä ei saada koskaan kokonaan pois, koko maailmasta, se tarttuu aina ja matkan heikoksi tekee siksi me halutaankin kulkea synnin pois panijana, ne joille ei synti tule synniksi omalle tunnolle ovat paatuneita,
Kaikista hirvein kohtalo oli, kun hoitokokouksissa osa perheestä erotettiin tekosyiden vuoksi (kuten yllä isä joka lapsiaan puolusti), mutta nämä SRK:n pääpukarit ne vaan yrittää vaieta kuoliaaksi tekemänsä julmuudet. Liekkö omatunto paatunut?
- pilkan?
sen sanoit! kirjoitti:
Kaikista hirvein kohtalo oli, kun hoitokokouksissa osa perheestä erotettiin tekosyiden vuoksi (kuten yllä isä joka lapsiaan puolusti), mutta nämä SRK:n pääpukarit ne vaan yrittää vaieta kuoliaaksi tekemänsä julmuudet. Liekkö omatunto paatunut?
Merkit ainakin siihen viittaavat. Tuntoa ei ole vuosikymmenienkään ja satojen muistutusten jälkeen tullut -voi sieluparkoja!
- nämä sadisti
Ovat jakaneet taivaspaika kuitenkin itsellee koska ovat omasta mielestään oikeita uskovaisia.
- sopia asioita
henkisen ja hengellisen väkivaltansa uhrien kanssa. Se on todellista kovuutta ja rakkaudettomuutta. No, eihän Stalinkaan katunut tekijaan...
- niiinnnn
ei ketään . heitetä jumalan valtakunnasta ulos. kyllä ne omin jaloin kävelevät. ja syy on se että hei eivät halua uskoa syntejään anteeksi, ei voi elää jumalan valtakunnassa jos toisella jalalla kummminkin haluaa elää synnissä
- SAATANA!!!!
Olitko silloin paikalla? Minä olin. Älä poika puhu paskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1357167Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1254961L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa664312TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153473Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242281Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2971755Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221506- 671475
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581438Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j581394