Millaisia kokemuksia tamperelaisilla on ns. mobiili laajakaistan, eli mokkulan käytöstä?
Toimiiko hyvin keskustassa?
Vai tuottaako se harmaita hiuksia?
Mokkula Tampereella?
4
339
Vastaukset
- katveessa
On kokemusta erään S-alkuisen operaattorin liikkuvasta laajakaistasta. Metson (kirjasto siis) lähettyvillä kun asuin, niin osuin katveeseen, jota ei kartoilla näy. Keskellä korkeita kerrostaloja ei yksinkertaisesti enää signaalit kulkeneet.
Tästä on vuoden verran aikaa "jo" tosin. - elisan
Minulla on tikku, asun Kalevassa ja asun kerrostalossa korkealla, ja täällä on kyllä toiminut ihan hyvin. Välillä on ollut huonoja aikoja, jolloin netti on pätkinyt urakalla, mutta näissä tilanteissa kyseessä oli jokin laajempi ongelma alueella. Eli normaalisti tämä kyllä toimii aika mukavasti, eikä tämä ole edes nopein vaihtoehto vaan muistaakseni 512.
- Keskustassa
Joo, me asutaan ihan keskustassa, toiseksi ylin kerros & koko ajan tuottaa mokkula päänvaivaa... Eipä ole viisaat operaattori-immeisetkään keksineet syytä toimimattomuuteen... Kenttiä pitäisi olla & laitteen kunnossa... Laajakaistaa vaan kehiin, jos siihen mahdollisuus...
Hyvin toimii ainakin mulla.Riippuu varmaan siitä missäpäin Tamperetta sitä käytät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672804
- 2012087
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501922- 711776
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91531- 811244
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961030