Joku muu olisi ollut parempi valinta tuomariksi. Oikein saa pelätä, mitä suusta tulee. Tuollainen pilaa ohjelman, kun katsoja joutuu jännittämään epävarman ihmisen kommentteja.
Susanna Rahkamo-Kokko
7
1654
Vastaukset
Jorma lainasi pokkana Zen kirjallisuutta edellisissä kilpailuissa.
Olen itse ne hänen hämmästyttävät aploodeja saaneet lauseet lukenut sanasta sanaan. Kirjasta ja sarjakuvasta Zen ja elämä.- mikään
epävarma tuomari ole, mitä oikein höpiset?
Yhtään ei pelottanut hänen kommentinsa, olivat ihan hyviä.
Jos ohjelma on sinulle liian jännittävä, se on jätettävä katsomatta. - ei kisaajien laatu parene
Vaikka tuomarina oli millasee pellejä tahansa. Susanna on ainakin itte kisannu, joten tietää millasta on olla tuomittuna.
- Parempiakin löytyisi
Ei oikein osaa, hakee aina jotain fiilis juttua. Tai lainaa muilta, niin kommentit, kuin pistelukemat.
Suomessa taatusti löytyy tanssin ammattilaisia, jotka puhuvat asiaa.
Myös Joppe sais mennä muualle,-HUONO! - näreet .
Ehkä joku ensin pyydetyistä oli joutunut jättäytymään pois, sitten pyydettiin hätävara. Yhtä huono, kun se Rusaska viimeksi. Ei avuja arvostella ketään.
- Rusaska; eikä Rahkamo
Minuakin hävetti jotenkin hänen kommentinsa. Ajattelin vain, mitä Jukka Haapalainen, ja Helena Ahti mahtoivat ajatella.
Susannalla ei nyt ollut itsekritiikkiä, kun osallistui näinkin vaativan kisan tuomariksi.
- VP*I
Ei pitäisi sen näköisellä naisella toisia arvostella!!! Itse on ruma kun mikä ja näyttää haudasta nousseelta kummitukselta!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783200
- 492410
- 322127
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311772- 311745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101579Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51320Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61264