Tulipahan sitten sitten kännipäiten miehen kanssa harrastettua seksiä ilman ehkäisyä..8 päivää sitten.(minä 18v. mies 20v.)
Ja sen koommin miettimättä seurauksia. Olen ennen syönyt pillereitä, mutta eivät vain sopineet minulle ja tahdoin unohdella niitä turhan useaan.
Ja nyt olemme käyttäneet vain kondomia, joka on myös pettäny muutamaan otteeseen.
Menkat pitäisi alkaa tämän kuun 24.-28 päivä.
Jaksanko odottaa sinne asti vai teenkö nyt jo raskaustestin?
Alavatsa on sattunut pari päivää, ja siksi aloinkin miettiä että olenko raskaana..
Vai voiko näin aikaisessa vaiheessa edes tulla kipuja yms. muita oireita?
Luulenpa että olen..
9
611
Vastaukset
- nyt vain
sinne asti että menkat on reilusti myöhässä (vaikka viikon verran) Nyt testi näyttäisi negaa. Vinkkinä annan ehkäisyyn jos vauva ei ole suunnitelmissa, että hae semmoinen kapseli joka laitetaan käsivarteen (vaikuttaa n.pari vuotta), ei tarvi muistella pillereitä. Ensin aloitellaan minipillereillä ja sitten laitetaan tuo kapseli ihon alle. Itsellä ei tuosta kokemusta ole, mutta parilla kaverilla on laitettu ja toimii.
- todella
Ärsyttää todella odotella, mutta kai se on pakko!
Joo pitäis kyllä hankkia joku hyvä ehkäsykeino. Lääkäri on ehdottanut, mutta näillä opiskelijarahoilla ei paljon maksella kalliita kapseleita ja muita :S - kesä-äippä08
todella kirjoitti:
Ärsyttää todella odotella, mutta kai se on pakko!
Joo pitäis kyllä hankkia joku hyvä ehkäsykeino. Lääkäri on ehdottanut, mutta näillä opiskelijarahoilla ei paljon maksella kalliita kapseleita ja muita :Slapsi vai ehkäisy? Eiköhän se ehkäisy tule edullisemmaksi?
- ....
kesä-äippä08 kirjoitti:
lapsi vai ehkäisy? Eiköhän se ehkäisy tule edullisemmaksi?
Anteeks! Sanoin hieman epäselvästi. Ärsyttää siis tuo tuloksen odottaminen! Tykkään lapsista, ja haluaisinkin lapsen, mutta elämä vielä vaiheessa..
- kesä-äippä08
.... kirjoitti:
Anteeks! Sanoin hieman epäselvästi. Ärsyttää siis tuo tuloksen odottaminen! Tykkään lapsista, ja haluaisinkin lapsen, mutta elämä vielä vaiheessa..
Se olisi mukavaa jos saisi tietää raskautumisesta samantien! :)
- täälläkin
Minullakin oli ensimmäisenä oireena vatsakipua. Siitä aloin epäillä, mutta siinä vaiheessa piti kyllä vielä odottaa noin 12 päivää, ennen kuin pystyi tekemään testiä.
Kuvaile kipuasi tarkemmin, niin osaan sanoa jos minulla oli samankaltaista. Eihän se luotettavaa tietoa anna, mutta mahdollisesti viitteitä.- kyllä..
Tuntui kyllä aivan menkkakivuilta, mut enpä osaa sanoa. Alavatsassa sattui tietyssä asennossa koko päivän. Nyt kivut hävinneet kokonaan!
Pitänee kai vaan odottaa :) - testi vielä
kyllä.. kirjoitti:
Tuntui kyllä aivan menkkakivuilta, mut enpä osaa sanoa. Alavatsassa sattui tietyssä asennossa koko päivän. Nyt kivut hävinneet kokonaan!
Pitänee kai vaan odottaa :)näytä mahdollista raskautta!!!!
- taannoin..
testi vielä kirjoitti:
näytä mahdollista raskautta!!!!
Tuossa taannoin luin että monet ihmiset haluaisivat tietää jälkeenäin oliko kyseinen henkilö raskaana vai ei. Joten kaikille informoin, että en ollut. Tällä kertaa päästiin helpolla, mutta seuraavalla kerralla ei välttämättä. Joten ehkäisystä huolehditaan tarkoin jatkossa! Mukavaa kevän jatkoa kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475305Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "531857Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1361707Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141385
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41250No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol26124981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171077Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60877