mitä haluaisit nähdä unessasi.
Jos ihanauni olisi tilattavissa
30
809
Vastaukset
- Meriläinen
taas lentounia.
Kulkisin ympäri maailmaa lentäen ja liitäen vapaana.
Joskus niitä näin mutta ovat kadonneet.- ;-))
paluukyti tarkkaan ettei tarvitse hypätä sopivan lähellä rantaa aluksesta vaan pääsisit ihan petille takaisin :-DD
- käynyt monessa maassa
unissani. Kerran kävin yön aikana Japanissa ja Amerikassa olen käynyt monta kertaa. Halpaa matkustamista!
- Meriläinen
;-)) kirjoitti:
paluukyti tarkkaan ettei tarvitse hypätä sopivan lähellä rantaa aluksesta vaan pääsisit ihan petille takaisin :-DD
tästä sängyn pohjalle ja luulen että uppoan kun kivi, noustakseni taas ylös aamulla höyhenenkevyesti uuteen viikkoon.
- Meriläinen
käynyt monessa maassa kirjoitti:
unissani. Kerran kävin yön aikana Japanissa ja Amerikassa olen käynyt monta kertaa. Halpaa matkustamista!
jaksa matkustella. hyv yötä kaikille.
- Meriläinen
mii-su kirjoitti:
että lentounia pidetään eroottisina unina? :))
Kyllähän vapaudessa voi erotiikkaakin olla, miksei :))
Meriläinen kirjoitti:
Kyllähän vapaudessa voi erotiikkaakin olla, miksei :))
kyllä käsitä,mitä eroottista on lentämisessä..:D
- Pirre*
mii-su kirjoitti:
kukasta kukkaan..hi..
Pirre* kirjoitti:
kukasta kukkaan..hi..
oli hyvä huomio Pirre..:D Kukasta kukkaan...Useimmiten tulee heti miesten hyppelyt mieleen,mut mahtaakohan sopia myös naisiin..:))
- Pirre*
mii-su kirjoitti:
oli hyvä huomio Pirre..:D Kukasta kukkaan...Useimmiten tulee heti miesten hyppelyt mieleen,mut mahtaakohan sopia myös naisiin..:))
prikut, mutta aattelin sitten että olkoon - tulee asia ymmärretyksi noinkin :)
Mutta eikös unet käärmeistä merkkaa niitä semmoisia unia, vai onko erotiikka ja seksi eri asia...hi - Meriläinen
mii-su kirjoitti:
mutta tilasin matkan dubliniin, sitä se mun toiveuneni tiesi, vaikken unta nähnytkään.
Jospa se lentämisen eroottisuus vielä selviää.
Kerron toukokuun lopulla. :)) - Meriläinen
Pirre* kirjoitti:
kukasta kukkaan..hi..
lentelin kukasta kukkaan niin kuin perhonen, lauloi joku joskus, oisko ollut miespuolinen perhonen, eiks ne yleensä ole niitä mehiläisiä?:)
Pirre* kirjoitti:
prikut, mutta aattelin sitten että olkoon - tulee asia ymmärretyksi noinkin :)
Mutta eikös unet käärmeistä merkkaa niitä semmoisia unia, vai onko erotiikka ja seksi eri asia...hituossa jo sanoikin vähäsen,mitä käärme meinaa...Se on vielä jonkinlainen kataluudenkin merkki toi käärme.. :)
Meriläinen kirjoitti:
mutta tilasin matkan dubliniin, sitä se mun toiveuneni tiesi, vaikken unta nähnytkään.
Jospa se lentämisen eroottisuus vielä selviää.
Kerron toukokuun lopulla. :))sitten päiväuni..:))
Tiiä kuinka eroottinen matka..;)
- }{{{]------------
Metrisen haitarin omaava blondi vonkaa ilman vaatteita.
Valitettavasti se usein on vain unta.
=DW= - mooses sentään
haluaisin nukkua mahdollisimman tajuttomana, valmiina heräämään pirteänä töihin huomenaamuna!
Mitä sinä? - Otto-Vaan
Nyt ei tunnu tarvittavan tilata yö unta,
pää keikkaa vähän joka puolelle.
Voisin minä kyllä joskus ehtiä laivaan unissani,
Aina olevinaan myöhästyn kyydistä vaikka kuinka
pitkillä juoksisi.
Rantaan tullessa laiva on just lähtenyt. - Uneksija-
saisin kulkea unessani käsi kädessä ja olla hänen syleilyssään valkealla hiekalla auringonlaskussa, siis miehen kanssa jota olen ihaillut jopitemmän ajan, mutta jonka kanssa en ole koskaan vielä saanut olla.
- Jotai... onni..
Kun olen rupeamassa nukkumaan..
Haluan kauniin romanttisen unen, jossa nukahdan miehen lämpimää rintaa tai selkää vasten...
Siinä se, ei ole iso tilaus. Laitappa pikana tulemaan n. 5 minuutin sisällä.
Kerron huomenna sainko sen perille...
Hyviä öitä kaikille :)- jotai... onni..
En nähnyt ainuttakaan unta, pelkkä tajuttomuudentilaa unen horroksessa..
Mitempä sitä unia näkis kun on "tyhjäpää ja harvassa korvia"
Nyt menoks päivä-kahville, jos siellä päänupissakin rupeais, joku kuitenkin hölskyyn :)
- Uneksija-
unien ohjailusta ja jollain tasolla itsekin siinä onnistunut. Olisi upeaa kun pystyisi vaikutamaan uniinsa niin että kaikki tapahtuisi juuri niinkuin itse haluaisi ja unissa olisi niitä ihmisiä joita haluaisi nähdä. Useasti kuitenkin kun olen yrittänyt ohjata untani mieleiseeni suuntaan, on tapahtunut jotain harmillista. Juuri kun olen ollut jossain vaikkapa romanttisessa tilanteessa, joku on unesssa keskeyttänyt sen tilanteen esim. tulemalla huoneeseen tms.:(
- Uneksija-
linkissä on tietoa jkv unien ohjailusta.
http://www.mtv3.fi/helmi/kuudesaisti/artikkeli.shtml/406988?kuudesaisti-tarua_vai_totta-unien_tulkinta
- viivi-amaldiina
nähdä unissani elettyjä kivoja, ikimuistoisia tapahtumia, niitä on paljon, saisi edes unissa elää niitä aikoja, hetkiä uudelleen.
Olenko menneisyyden vanki, onko hyvä kun vain niitä iloisia asioita haluaisin nähdä. :)
Viimeyönäkään ei mitään filmillä ollut, nukuin kai sitten hyvin, näinhän sanotaan et ihminen nukkuu hyvin kun ei unta näe. - Aatami Autuas
Kai niillekin ostajia löytyisi, ihanaunitableteille. Oma reseptini on: kolme pulloa olutta tosi nopeasti - seisaaltaan jääkaapin vieressä -juuri ennen nukkumaan menoa....
- Meriläinen
nuku varmasti kun juokset koko yön vessassa, ei toimi:)
- just.tiin
sängyn viereen.
- C.C.
Meriläinen kirjoitti:
nuku varmasti kun juokset koko yön vessassa, ei toimi:)
Siihen asti kun herää ja pitää mennä vessaan. Sitten onkin jo toisenlaiset ongelmat...
- Sinimarjanen
toivomus vain olisi, että saisi joskus katsoa hyvän unen ihan "loppuun" asti, eikä loppuisi niin sanotusti ihan kesken, liian aikaisin. Nykyisin näen vähemmän unia, mutta ne unet joita olen nähnyt ennen ja nykyisin, on lähes kaikki toteutuneet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760