Meniköhän yhden naaman kiristyksen tuotto puhelinviesteihin?
Nämä äänestykset ovat todella epäluotettavia katsojan kannalta. Nyt on kaksi VALTAKUNNAN ÄLLÖINTÄ ÄIJÄÄ selvinnyt ns. äänestyksistä - varmasti itse organisoimillaan äänestyskampanjoilla.
Kukaan muu ei ole voinut äänestää tuota ökötystä, joka töpötti tanssilattialla kuin laumastaan eksynyt aasi.
"Professori" delegoi pataljoonan
8
535
Vastaukset
Koko kilpaun voittaa on ....
Miia Nuutilainen Vesa.
Mato Valtonen Janica.
Sitten tasatahtiin Rosa ja Pirkko.
Tietääkö joku oliko " rofessorin " eka vaimo nimeltään kristiina levo, vai olenko itse keksinyt nimen-- siitä on niin kauan kun oli vain HYMY-lehti
Pyydän anteeksi jos sotken johonkin viattomaan naiseen tämän nimen.
Anna anteesi.- suttunaamari
Jope Ruonansuu on turvonnut ja kilpisrauhasen vajaatoiminnasta kärsivä alkoholisti joka kelpaa enää hymyyn. Tässä näette jätkän joka joi altaan talot ja muijat ja alko elää sairauksiensa kanssa hotellielämää. Hymy maksaa kaiken.
- Äh-öh-eh
suttunaamari kirjoitti:
Jope Ruonansuu on turvonnut ja kilpisrauhasen vajaatoiminnasta kärsivä alkoholisti joka kelpaa enää hymyyn. Tässä näette jätkän joka joi altaan talot ja muijat ja alko elää sairauksiensa kanssa hotellielämää. Hymy maksaa kaiken.
...voisitko vähän selventää mitä yritit sanoa ja miten se liittyi tähän keskusteluun. En toki väitä, että viestisi olisi ollut jotenkin asiaankuulumaton tai sekava - en millään muotoa! Vika on varmasti minun käsityskyvyssäni ja vain siinä, kun en lainkaan ymmärtänyt mihin vuodatuksesi liittyi. Mutta kun kerran en käsittänyt, niin voisitko ystävällisesti kertoa minullekin, että
1) miten Jope Ruonansuu liittyy "Tanssii tähtien kanssa" -ohjelmaan, jota tässä keskustelussa käsittääkseni puitiin?
2) missä on kilpisrauhanen? Kilpisjärven tiedän, samoin kilpirauhasen (glandula thyreoidea), mutta kilpisrauhasesta en ole koskaan kuullutkaan. - ehkä ei
Äh-öh-eh kirjoitti:
...voisitko vähän selventää mitä yritit sanoa ja miten se liittyi tähän keskusteluun. En toki väitä, että viestisi olisi ollut jotenkin asiaankuulumaton tai sekava - en millään muotoa! Vika on varmasti minun käsityskyvyssäni ja vain siinä, kun en lainkaan ymmärtänyt mihin vuodatuksesi liittyi. Mutta kun kerran en käsittänyt, niin voisitko ystävällisesti kertoa minullekin, että
1) miten Jope Ruonansuu liittyy "Tanssii tähtien kanssa" -ohjelmaan, jota tässä keskustelussa käsittääkseni puitiin?
2) missä on kilpisrauhanen? Kilpisjärven tiedän, samoin kilpirauhasen (glandula thyreoidea), mutta kilpisrauhasesta en ole koskaan kuullutkaan.Ihan samannäköinen läskimooses näytti olefan lafalla
- Huonoin omilla äänillä jatkoon
Olisipa kiva olla kärpäsenä katossa, kun lekuri näppäilee pitkin viikkoa textareita itseään äänestäen.
Eihän se puhelinlasku mitään merkitse, verottajalta kaikki pois, kun firman nimiin näppäilee.
Mutta TUO HÄPEÄ... tunteeko tuon naamarin alla oleva edes sellaista tunnetta?- samaa voisi
kysyä eräältä tunnetulta tampuurimajurilta.
- ...molemmilla iljetyksillä!!
samaa voisi kirjoitti:
kysyä eräältä tunnetulta tampuurimajurilta.
HÄPEÄ ei taida kuulua tuollaisten ukkojen tunneskaalaan. Siellä jylläävät vain omakehu, itserakkaus, oman ulkonäön ihailu (yäk). minä-minä-minä
Kuka on vastuussa siitä, että nuo epäsikiöt saa aikaa ja tilaa teeveessä? Tuo on vastuutonta.
Jossain banaanivaltiossa tuollaiset lierot juonivat itsensä vaikka mihin. - repertuaariin
...molemmilla iljetyksillä!! kirjoitti:
HÄPEÄ ei taida kuulua tuollaisten ukkojen tunneskaalaan. Siellä jylläävät vain omakehu, itserakkaus, oman ulkonäön ihailu (yäk). minä-minä-minä
Kuka on vastuussa siitä, että nuo epäsikiöt saa aikaa ja tilaa teeveessä? Tuo on vastuutonta.
Jossain banaanivaltiossa tuollaiset lierot juonivat itsensä vaikka mihin.Perussääntö numero 1: Narsistit eivät osaa hävetä, eivätkä katua. Eivät myöskään koskaan pyydä anteeksi.
Miksi pitäisi, kun he eivät tee (omasta mielestään) koskaan mitään väärin. Vika on aina muissa, oman itsen ulkopuolella. Piste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2344002Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411471
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770