mitäs sitten kun tulee saunavuoro,katson poikia samanlailla kuin pojat tyttöjä.On se vaan tosi noloa jos siittimeni on koko ajan erektiossa kun olen saunassa ...varmasti kaikki huomaavat sen ja olen jatkuvan pilkan kohteena .mitä teen.Haluaisin kuitekin toteuttaa velvollisuuteni Suomen puolesta
Ilari Tuomari Polvijärveltä
Oon homo mut haluaisin armeijaan
10
3141
Vastaukset
- täällä...
kuusankoskella monella nuorella pojalla.
- GabrielFi
Varmasti tulee ongelmia jos seisoo heti kun näkee miehen. Mutta ehkä pystyt hillitsemään sitä jos kovasti armeijaan haluat ;) Ei pojatkaan ihan koko aikaa ole muna pystyssä naissotilaiden aikana.
- oot
menkää ruotsiin armejaan ei suomi sairaita hyväksy miesten kouluun ootte sairaita
- Minä vaan
Siis täh? Miten niin ei suomen armeija hyväksy?? Siis meillä ainakin hintit pärjäs hyvin ja pääs pitkälle, tienaskin hyvin ku otti suihin guinness viikonloppuina tupalaisilta ja ylennystäkin tuli nopeaan tahtiin ja helpotuksia ku kävi vakkareilta myös imaisemassa...
- Ilarin nimee
jotenkin tahria vai? Ei ollenkaan mukavaa.
- ioviov
Saunassa ei ole pakko käydä kuin uimatestin yhteydessä, silloinkin voit ajatella vaikka mummoasi niin ei takuuvarmasti seiso.
- joskus vähän hankalaa
Varo vaan ettei rupea suihkussa tai saunassa seisomaan. Sen jälkeen on parasta keskeyttää palvelus vähin äänin. Voit tietysti yrittää piilotella seisovaa kyrpää käsilläsi ja selittää ajatelleesi Jenna Jamesonia.
Toisaalta se on myöhäistä sillä kyllä totuus seksuaalisesta suuntautumisestasi tiedetään kotikulmilla ennen kuin olet kerinnyt saunasta ulos. - Minä vaan
Etenkin jos menet laivastoon niin sovit upeasti joukkoon, yleneminenkin taattu kun käyt hieman suihinottamassa upseereilta ja annat sit suihkussa muiden tupalaisten pistää kakkoseen. Et sit järkyty ku aamuliikunnassa laitetaan yksi suihku päälle ja sit juostaan siinä hippaa...
- go army...
en ole homo. mutta etkö voisi edes yritttää olla hetero. ei homoutta hyväksyvä ulkomaalainen voi saada suomalaisista homomaisen maineen kun tapaa suomalaisen miehen joka on homo. kannatan armejaan menemistä heterona mutta, MIES EI OLE MIES JOKA EI OLE KÄYNYT ARMEJAA!
- vscn
Mitä vittua? "Yritä olla hetero". Et taida ollenkaan ymmärtää. Ja sinäkö luulet että joku homoarmeijamies pilaisi suomikuvan? Äläs lässytä, suomikuva ulkomailla on sellainen, että suomalaiset ovat väkivaltaisia ja paljon viinaa juovia urpoja, jotka eivät puhu! Homoseksuaaleja on joka paikassa riippumatta kulttuurista, kukaan ei varmaan tiedä miksi, mutta näin on. Ja ei sitä voi valita, onko homo vai ei. Sitä ei voi valita, niinkuin ei voi valita sitäkään, onko nainen vai mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569