Oon homo mut haluaisin armeijaan

Army in Finland

mitäs sitten kun tulee saunavuoro,katson poikia samanlailla kuin pojat tyttöjä.On se vaan tosi noloa jos siittimeni on koko ajan erektiossa kun olen saunassa ...varmasti kaikki huomaavat sen ja olen jatkuvan pilkan kohteena .mitä teen.Haluaisin kuitekin toteuttaa velvollisuuteni Suomen puolesta

Ilari Tuomari Polvijärveltä

10

3125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täällä...

      kuusankoskella monella nuorella pojalla.

      • GabrielFi

        Varmasti tulee ongelmia jos seisoo heti kun näkee miehen. Mutta ehkä pystyt hillitsemään sitä jos kovasti armeijaan haluat ;) Ei pojatkaan ihan koko aikaa ole muna pystyssä naissotilaiden aikana.


    • oot

      menkää ruotsiin armejaan ei suomi sairaita hyväksy miesten kouluun ootte sairaita

      • Minä vaan

        Siis täh? Miten niin ei suomen armeija hyväksy?? Siis meillä ainakin hintit pärjäs hyvin ja pääs pitkälle, tienaskin hyvin ku otti suihin guinness viikonloppuina tupalaisilta ja ylennystäkin tuli nopeaan tahtiin ja helpotuksia ku kävi vakkareilta myös imaisemassa...


    • Ilarin nimee

      jotenkin tahria vai? Ei ollenkaan mukavaa.

    • ioviov

      Saunassa ei ole pakko käydä kuin uimatestin yhteydessä, silloinkin voit ajatella vaikka mummoasi niin ei takuuvarmasti seiso.

    • joskus vähän hankalaa

      Varo vaan ettei rupea suihkussa tai saunassa seisomaan. Sen jälkeen on parasta keskeyttää palvelus vähin äänin. Voit tietysti yrittää piilotella seisovaa kyrpää käsilläsi ja selittää ajatelleesi Jenna Jamesonia.

      Toisaalta se on myöhäistä sillä kyllä totuus seksuaalisesta suuntautumisestasi tiedetään kotikulmilla ennen kuin olet kerinnyt saunasta ulos.

    • Minä vaan

      Etenkin jos menet laivastoon niin sovit upeasti joukkoon, yleneminenkin taattu kun käyt hieman suihinottamassa upseereilta ja annat sit suihkussa muiden tupalaisten pistää kakkoseen. Et sit järkyty ku aamuliikunnassa laitetaan yksi suihku päälle ja sit juostaan siinä hippaa...

    • go army...

      en ole homo. mutta etkö voisi edes yritttää olla hetero. ei homoutta hyväksyvä ulkomaalainen voi saada suomalaisista homomaisen maineen kun tapaa suomalaisen miehen joka on homo. kannatan armejaan menemistä heterona mutta, MIES EI OLE MIES JOKA EI OLE KÄYNYT ARMEJAA!

      • vscn

        Mitä vittua? "Yritä olla hetero". Et taida ollenkaan ymmärtää. Ja sinäkö luulet että joku homoarmeijamies pilaisi suomikuvan? Äläs lässytä, suomikuva ulkomailla on sellainen, että suomalaiset ovat väkivaltaisia ja paljon viinaa juovia urpoja, jotka eivät puhu! Homoseksuaaleja on joka paikassa riippumatta kulttuurista, kukaan ei varmaan tiedä miksi, mutta näin on. Ja ei sitä voi valita, onko homo vai ei. Sitä ei voi valita, niinkuin ei voi valita sitäkään, onko nainen vai mies.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      113
      8650
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      127
      2342
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1724
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1213
    Aihe