Pyydän nöyrimmästi katsomista minua pitkään vaivanneisiin asioihin. Asiani saattavat vaikuttaa pieniltä, mutta haluan tietää totuuden, mitä tapahtui.
Asia 1.
Kesäkuussa 2008 tulimme mieheni kanssa lomamatkalta. Tyhjät matkalaukut odottivat eteisessä varastoon viemistä. Niin oletin. Seuraavana päivänä matkalaukut olivatkin auton takakontissa. Miksi ne olivat siellä?
Asia 2.
Helmikuussa 2009 kotipakastimeen oli ilmestynyt kakku. Kuka kakun toi ja kenelle se oli tarkoitettu? Millä ajatuksilla se oli ostettu?
Odotan kiitollisin mielin oikeaa tietoa.
Kysymykset Timolle
Nainen 50+
2
178
Vastaukset
- lirho
Selvänäkeminen ja tulevan katsominen ovat kaksi eri asiaa.Minä en ole selvänäkijä.
Kun kerron tulevasta,menneeseen palataan vain sen verran mitä on tarpeen.
timo- Nainen 50+
Kiitos tarkennuksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780