Ostin joku aika sitten tuotteen amerikoista mutten ole saanut sitä. Nyt olisi tarkoitus peruuttaa tuo maksu, kun kerra ntavaraakaan ei tule. Ongelma on vaan semmonen, että paypal pyytää multa Transaction IDtä, mutta mä en löydä tuota mistään. Osaisko joku kertoa missä tuo on?
paypal kysymys
15
2137
Vastaukset
Klikkaat maksun auki kohdasta details. Saat ruudulle kuitin jossa lukee
Transaction Details
Web Accept Payment Sent (Unique Transaction ID # XXX)
Sama kuitti on lähetetty sähköpostiisi kun olet maksun suorittanut ja siitäkin löytyy ID.- tyhmä...
paitsi ettei ole. netissä katsottuna sieltä details kohdasta ei löydy mitään numeroa ja sähköpostissa olevassa kuitissa on Receipt Number. ja tuo taas ei ole varmaan sama asia, paypal kun ei tuota hyväksy siihen ruutuun vaikka kuinka yrittäisi. eikä niiden asiakaspalvelukaan vastaa :-(
- vompatti II
tyhmä... kirjoitti:
paitsi ettei ole. netissä katsottuna sieltä details kohdasta ei löydy mitään numeroa ja sähköpostissa olevassa kuitissa on Receipt Number. ja tuo taas ei ole varmaan sama asia, paypal kun ei tuota hyväksy siihen ruutuun vaikka kuinka yrittäisi. eikä niiden asiakaspalvelukaan vastaa :-(
Katsoin ihan uteliaisuuden vuoksi omia PayPal- juttujani,ja kun klikkaan Details, niin jokaisessa "Transaction Details" otsikon alla oli teksti Paymet Sent (Unique Transaction ID #6NU... jne) tai eBay Payment sent jne. Tämä oli sekä sellaisissa, joissa myyjällä oli nettisivuillaan PayPal shopping cart, eBay-ostoksissa että sellaisissa, joissa vain itse ihan sähköpostien perusteella lähetin rahaa vastaanottajalle (tuttu myyjä). Kun siis systeemi luo jokaiselle onnistuneelle "transactionille" oman tapahtumanumeron...
Onpas kummaa! - tyhmä...
vompatti II kirjoitti:
Katsoin ihan uteliaisuuden vuoksi omia PayPal- juttujani,ja kun klikkaan Details, niin jokaisessa "Transaction Details" otsikon alla oli teksti Paymet Sent (Unique Transaction ID #6NU... jne) tai eBay Payment sent jne. Tämä oli sekä sellaisissa, joissa myyjällä oli nettisivuillaan PayPal shopping cart, eBay-ostoksissa että sellaisissa, joissa vain itse ihan sähköpostien perusteella lähetin rahaa vastaanottajalle (tuttu myyjä). Kun siis systeemi luo jokaiselle onnistuneelle "transactionille" oman tapahtumanumeron...
Onpas kummaa!juu, tuo löytyy multakin kaikista muista maksuista paitsi tästä. vastasit sentään mun mailiini, tosin kertovat saman kun sä. no, kaippa mun täytyy soitella tonne.
- viisas..
Kuinka kauan sitten ostit tuon tavaran? Lähetystavasta riippuen lähetys voi kestää useita viikkoja. Toiseksi, jos tavara maksoi lähetyskuluineen vähintään 50 euroa, se saattaa pysähtyä tulliin, ja jos niin käy, sinun pitää lunastaa se sieltä maksamalla alv tullit, koska tavara on ostettu eu:n ulkopuolelta.
- tyhmä...
noin kuukausi. tolta sivulta mistä mä tilasin ton näkee millanen toimitusaika tolla hemmolla on ollut ja muut on saaneet tavarat 2 viikossa. mailailin tuolla jo ajat sitten useammankin kerran, mutta eipä tuo ole vastannut mitään. ja tullistakin pitäisi tulla lapun, jos se sinne on jäänyt.
- ja nopeasti
tyhmä... kirjoitti:
noin kuukausi. tolta sivulta mistä mä tilasin ton näkee millanen toimitusaika tolla hemmolla on ollut ja muut on saaneet tavarat 2 viikossa. mailailin tuolla jo ajat sitten useammankin kerran, mutta eipä tuo ole vastannut mitään. ja tullistakin pitäisi tulla lapun, jos se sinne on jäänyt.
... "Item Not received" -debute niin saat rahasi ebaylta / paypallilta takaisin.
Itse jouduin käyttämäään item not received-debuuttia, ja pay palli korvas hynät. - tyhmä...
ja nopeasti kirjoitti:
... "Item Not received" -debute niin saat rahasi ebaylta / paypallilta takaisin.
Itse jouduin käyttämäään item not received-debuuttia, ja pay palli korvas hynät.No, perkeles. Tuotahan mä tässä koetan tehdäkin, mutta se kun ei onnistu ilman tuota numeroa.
- tyhmä...
alkaa meneen hermot noiden kanssa aivan täydesti. mä sain noiden tuesta yhden ID umeron, joka ei kuitenkaan toimi. toi tuli mailillä, joten ainakaan mä en ole tuota kämmännyt. nyt mä olen koittanut soitella tuonne, mutta enpä edes onnistu tuossa. taisivat antaa mulle pelkästään USAsta soitettavan numeron. tai sitten mä en osaa edes soittaa ulkomaille :-(
- löytyy paypalista
Selaa paypalista maksamiasi tuotteita. Siellä on mainittu jokaisen tuotteen transaction Id. Sillä voit sitten tehdä sen valituksen ebayn kautta. Pitää olla molemmissa kirjautuneena, paypal ebay.
- tyhmä...
löytyy paypalista kirjoitti:
Selaa paypalista maksamiasi tuotteita. Siellä on mainittu jokaisen tuotteen transaction Id. Sillä voit sitten tehdä sen valituksen ebayn kautta. Pitää olla molemmissa kirjautuneena, paypal ebay.
niin kun mä tossa edellä jo sanoin, niin eipä löydy. nyt sentään selvisi miksei tuo numero toiminut. se olikin Irlannin numero, ei USAn. eivät vaan muistaneet mainita tuota mulle :-(
- peipalli..
tyhmä... kirjoitti:
niin kun mä tossa edellä jo sanoin, niin eipä löydy. nyt sentään selvisi miksei tuo numero toiminut. se olikin Irlannin numero, ei USAn. eivät vaan muistaneet mainita tuota mulle :-(
Eka sivulta haet sen kohteen listasta ja klikkaat "details". Seuraavalla sivulla ylimmäisenä on otsikko transaction details ja sen perässä se transaction Id eli ruutu ja numerosarja . Tuossa linkki minun sivulta otettuun kuvakaappaukseen (osa tiedoista peitetty).
Jos edes koko kohdetta ei löydy paypalin listoista niin silloin maksu ei ole lähtenyt tililtäsi, syynä voi olla päiväkohtainen max. maksuraja.
http://i39.tinypic.com/w6yao.jpg - tyhmä...
peipalli.. kirjoitti:
Eka sivulta haet sen kohteen listasta ja klikkaat "details". Seuraavalla sivulla ylimmäisenä on otsikko transaction details ja sen perässä se transaction Id eli ruutu ja numerosarja . Tuossa linkki minun sivulta otettuun kuvakaappaukseen (osa tiedoista peitetty).
Jos edes koko kohdetta ei löydy paypalin listoista niin silloin maksu ei ole lähtenyt tililtäsi, syynä voi olla päiväkohtainen max. maksuraja.
http://i39.tinypic.com/w6yao.jpgsä et varmasti jaksanut lukea tän ketjun aikasempia viestejä?
- tyhmä minäkin
tyhmä... kirjoitti:
sä et varmasti jaksanut lukea tän ketjun aikasempia viestejä?
Kaikki luettu. Jokaisessa kuitissa löytyy transaction id. Asia ei vain selvinnyt löytyykö sinulta edes koko kuittia siitä maksusta. Jos ei löydy, tarkista tiliote onko se maksu edes lähtenyt. Jos ei ole lähtenyt niin eihän sitä tavaraakaan silloin tule. Ainakin minulla näkyy jokaisessa maksussa transaction id, ebayssa, paypalissa, ja paypalista tulleissa sähköpostiviesteissä, joissa on aina kuitti mukana.
Jos et tosiaan näe koko transaction id:tä mistään noista kolmesta paikasta, tämä koko viestiketju on yks vitun trolli! - tyhmä...
tyhmä minäkin kirjoitti:
Kaikki luettu. Jokaisessa kuitissa löytyy transaction id. Asia ei vain selvinnyt löytyykö sinulta edes koko kuittia siitä maksusta. Jos ei löydy, tarkista tiliote onko se maksu edes lähtenyt. Jos ei ole lähtenyt niin eihän sitä tavaraakaan silloin tule. Ainakin minulla näkyy jokaisessa maksussa transaction id, ebayssa, paypalissa, ja paypalista tulleissa sähköpostiviesteissä, joissa on aina kuitti mukana.
Jos et tosiaan näe koko transaction id:tä mistään noista kolmesta paikasta, tämä koko viestiketju on yks vitun trolli!noi kaikki jutut on menty tuossa edellä jo läpi. mulla ei ole noista ainakaan mitään jatkamista sun kanssas. jos et osaa lukea, niin se on voivoi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14510820
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485393Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p414135Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323612Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352664Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591582Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981577Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?741435Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311396