ovatkin sörssineet peräti 60 miljardia yhteisiä rahojamme, niin eläkeyhtiöissä, kuin ay-liikkeessäkin.
On se kumma, etteivät demut nosta meteliä, jotta selvitettäis kuka noista rahoista on vastuussa.
Ei ainakaan keskusta, sillä siinätapauksessa punikkilauma uhkaisi jo yleislakolla, ja kaikkia keskustaministereitä vastuuseen, ja rahoja perittäväksi takaisin.
Demarit ovat aina hiljaa kun ovat kusseet housuunsa, niinkuin tuossa eläkejutussakin kävi, että saavat siitä nyt omaan koipeensa.
Nillä on aina hirveä kiire päästä ääntenkalatukseen, ja haukkumaan muita, mutta lopulta paljastuukin, että ne huutamalla yrittävät peittää jälkensä.
Niin kävi vaalirahajutussakin, etteivät paljastaneet, omaa SAK lähdettään.
SAK menettääkin jäseniään kokoajan, kun ovat vuosikymmeniä tukeneett punikkekja, ei punikkienkin rahoilla.
SAK.hon jää vain muutama tyhmä agitaattori.
Sieltä on hävinny miljardeja punikeille yhteistä rahaa.
Jos minä äänestän ja diggaan muita kuin punanutu politiikkoja, niin ei ole oikein että minun rahoillani tuetaan minun vastustamia puolueita.
Se on rosvousta, ja rikollista toimintaa.
Samoin on sekin, että minun eläkerahoilla pelataan pörssissä, vaikka minä olen säästänyt ne omaa vanhuuttani varten.
Minulle riittäisi tonnikin kuukaudessa, jos ylimmät eläkkeet olisivat kaksi tonnia, ja silloin ei olisi varmaan mitään ongelmia eläkerahojen riittävyydessä.
Niitä vain jälleen ketkut varastavat ylisuurina palkkoina, ja muina kuluina. Lipponenkin varasti jo tienatut rahan Koiviston konklaavin jälkipyykin pesuun.
Demarit onkin oikealla paikallaan oppositiossa, sillä ei niistä ole pomottamaan, mutta hyviä rakkeja ne ovat.
Jaahas
2
87
Vastaukset
vaikka Kokoomuksen Eero Lehdeltä näistä eläkerahojen sössimisestä. Hän ei taida olla ihan niitä punanuttumiehiä. Kannattaa perehtyä myös siihen, mistä suunnasta eläkeravarojen sijoitusstragiaopit ovat tulleet. Kyllä veljet vasemmalla taitavat olla siihen osattomia.
Eläkeyhtiöiden sijoitustoiminta ei sitäpaitsi ole mitään pörssipeliä. Se on ihan järkevää ja vastuullista toimintaa, missä eläkevaroille haetaan hyvää tuottoa. Laskennalliset tappiot ovat ihan yhtä tyhjän kanssa kuten ovat myös laskennalliset voitot. Molempia syntyy sen mukaan, onko nousu- vai laskukausi.
Et tullut kuitenkaan huutamaan tänne vuosi sitten eläkevarojen huonosta hoidosta, kun laskennalliset voitot ovat vuosi vuoden perään vain kasvaneet. Oliko väärin hoidettu?
Eläkevarojen laskennallisilla muutoksilla ei ole suurta merkittystä. Tärkeintä on, että elävarojen tuotto kasvaa pitkässä juoksussa ja pysyy plussan puolella. Niistä rahoista eläkkeitämme lasketaan, ei laskennallisista muutoksista.- itse tunnustat
olevasi solidaarinen, ja demokraattinen, niin miksei sinulle sitten riittäisi tonnin eläke jotta jaettavaa jäisi kaikille?
Eipä tietenkään kun olet ahne ja itsekäs.
Hyväpälkkaiset ihmiset ovat kyllä jo työuransa aikana saaneet kerättyä sen verran, että luulisi niiden pärjäävän pienemmälläkin eläkkeellä, vaan jospa he haluavat vain muuten nähdä kärsimystä.
Sano suoraan, että systeemi on mätä, ja nyt tarvitaan eläkekatto, sekä suurten eläkkeiden leikkaus.
Näin pitäisi tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h402899Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 311719
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025