Kun Suurin ja Mahtavin ei yllättäen yltänyt Liigakarsintoihin niin sinne saattaa mennä mahtaileva tai pieni. Jolloin on nähtävissä eturistiitoja:
сценарий высокомерный Liigakarsinnoissa ovat Sport ja Lukko
Pelaako "neiti" Nabb? Lukon mies (vai ämmä?) joka on lainassa Sportissa. Antaako Lukko pelata? Pudottaako omistajansa Mestikseen? Onko sopimuksessa Mestisoptio ts. jos Lukko putoaa niin sopimus raukeaa?
сценарий маленький Liigakarsinnoissa ovat Hokki ja Lukko
Miten käy Lukko-Hokki -yhteistyön jos Lukko ja Hokki ovat vastakkain? Jos Hokki voittaa niin onko se sen jälkeen Hokki-Lukko -yhteistyötä? Liikkuuko RTK -logolla varustettuja ruskeita kirjekuoria?
Pitäisikö yleisen edun takia Liigakarsinnoissa olla vastakkain KooKoo ja Ässät? Pirkka tule apuun!
Elämme mielenkiintoisia aikoja.
Eturistiriitoja
suurkaupunkikouvolankookoo
2
149
Vastaukset
- liikkeellä?
Entäs Jokipojat? Entäs Tuto?
- Jepjep**
Tutosta en tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 5211585
- 827769
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon555878- 795828
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella784972Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334303- 483126
- 363094
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412575- 402510