Vasta 16. päivä. Rahaa tulee vasta 4. päivä, mutta eipähän sitä tarvitakaan paljon, kun on juominen lopetettu.
Eli raittiina tänäänkin.
16.03.2009 MANANTAI
7
415
Vastaukset
- Oolofi
Mukavaa tämä raitis elämä. Ja tupakkaankaan ei mene rahaa, olen sen myös lopettanut. Eikä ole mitään lääkitystäkään. Eli olen niin raitis kun olla ja voi.
- kaffeemuki
Raitis päivä alkamassa täälläkin. Töihin lähtö nyt huomattavasti helpompaa kun viikonloppu meni levätessä, ei juopotellessa.
- juu..
se on yllätävää miten vähän menee rahaa kun lopettaa juomisen ja tupakoimisen. Kelan työmarkkina tuellakin pärjää neljä viikkoa oikein mainiosti, siis yksin asuva. Jopa säästöön jää pikkasen ja nyt tulee maksettua kaikki laskut ajallaan.
- tippaämpäri
3.pvä vasta mutta hyvä fiilis.
Tykkään tästä palstasta,kun sitten en ole niin yksin tän jutun kans.
Välillä tuntuu että miksi joku muu voi juoda ja kaikki tutut ja sukulaiset kuitenkin ottaa jonkun verran, mutta tämä on vain mun päätös ja mun elämä.
- Enzian
Nopeat aamiaiset ja aurinkorasvaa nassuun. Tämä päivä menee laskettelun merkeissä!
Kivaa viikonalkua kaikille. - mr.wint
Raitis päivä.
- Spriten_voimalla
Kelit ovat jo melko keväiset. Jalkakäytävillä ei enää näkynyt kovin paljon jäätä. Kohta taitaa olla fillarikelit. Tuuli jos vain vähän laantuisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873978Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 131865
- 6824
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740