Jos tiedän kuskin kuljettajanumeron,pystynkö jotenkin selvittämään hänen nimensä ,muuten kuin ehkä kysymällä firmasta.Onko jossain netissä saatavilla lista kuljettajista,asia olisi tärkeä minulle.Ehkä kyseisen firman nettisivujen kautta.
Pystynkö selvittämään
7
1031
Vastaukset
- viratonveteraani
Olisiko oltava enempi omatoiminen kiinnostavan kuljettajan henkilötietojen selville saamiseksi.
Tuskimpa heiveröisin tiedonhaluin niitä mistään virmasta luovutetaan. Netissä on ehkä vain virmojen johtohenkilöitten tiedot saatavilla ei kuljettajien tietoja, heitä ei katsota niin vastuullisiksi henkilöiksi yhtiöissä.
Henkilöllisyyssuoja on kuljettajille viksuin tapa jo yleisen häiriökäyttäytymisenkin takia. - juu mites.......
mites jos kuskilta itse kysyt suoraan, katsos kun firmat ei anna julki kuskien nimiä tai numeroita.
- hjfkkff
Et saa kuljettajan nimeä yhtiöltä koska sitä ei anneta työturvallisuus syistä.
- Busamies
Sulle riittää aikataulu ja siinä olevat yhteystiedot.Meidän perässä olis pian kaikki kaupungin per..yms
- Linja-autonkuljettaja___
Yritykset eivät missään nimessä saa luovuttaa työntekijöidensä henkilötietoja asiakkaille. Tiedossani on tapaus, jossa kuljettaja itse "erehtyi" antamaan nimensä tätä kysyvälle asiakkaalle, ja siitä seurasi vuosia kestänyt puhelinhäiriköinti, mistä kärsi koko kyseisen kuljettajan perhe. Kiusaaminen päättyi sukunimen vaihtoon.
Mikäli sinulla on tärkeää tai "tärkeää" asiaa kuljettajalle, jätä viestisi ja yhteystietosi hänen työnantajansa päivystävälle esimiehelle, joka varmasti välittää ne kyseiselle henkilölle - tällöin kyseinen kuljettaja saa itse arvioida, onko viesti vastaamisen arvoinen.
Jos kyseessä on esim. ihastuminen linja-autonkuljettajaan, kannattaa muistaa, että hän voi olla naimisissa tai seurustella vakavasti, jolloin hän tuskin on kiinnostunut "kuumana käyvästä" matkustajasta. Tietysti hyvällä tuurilla(si) hän voi olla myös sinkku ja edessä on vuosituhannen rakkaustarina... ;) - ralliraiski
Mitä merkitystä sillä on kuka kyseistä vuoroa ajaa?
Mikäli kyseisen vuoron kuljettajalle on asiaa, voi sanoa ja kysyä suoraan tai sitten kertoa terveiset välitettäväksi kyseisen firman esimiehen kautta hänelle.Jätäthän omatkin yhteystietosi tietenkin. Kuljettaja sitten itse harkitsee ottaako yhteyttä jos katsoo aiheelliseksi.
Neuvoisin että mikäli haluat välttämättä saada kuljettajan nimen tietää, niin kysy sitä asiaa suoraan häneltä itseltään.
Älä tee asioita enempää itsellesi vaikeksi kuin mitä ne yksinkertaiset asiasi sinulle jo monimutkaisia ovat... - kuljettajan yhteys
tiedoilla. Liikennöitsijä antoi asiakkaalle numeron ja nimen ja vähän ajan päästä maksoi kuljettajalle korvauksia ko asiakkaan kanssa kotirauhan rikkomisesta, ilkivallasta ym. asioista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h92781Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062621Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182317Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011154En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958