Hei vaan! Onko teidän painonne noussut vai laskenut ensimmäisten viikkojen aikana ja kuinka paljon?
Mulla on laskenut pari kiloa, mikä ei tosin haittaa, koska minulla on ylipainoa: 170/83. Ruokahalua ei ole oikein ollut, mutta vielähän tässä ehtii paisumaan..
Onko painonne noussut?
10
843
Vastaukset
- äippä33
just tulin neuvolasta ja paino on noussu 2,5kg......että sellasta...
- Tirppanen86
Viikkoon 14 mennessä painoni oli noussut raskautta edeltävästä painosta 400 grammaa, itsellänikin siis hivenen tuo paino tippui kun ei ruokakaan pudonnut. Nyt viikkoja 18 5 ja 3,5kg on siunaantunut jostain vaivihkaa. Kaksosia odottelen esikoisiksi, painoindeksini oli 22 kun ekalla neuvolakäynnillä laskettiin, eli ihan normaali.
- 17+5
Mulla on pudonnut neuvola käyntien mukaan paino 6kg. ja eka neuvola käynti oli 8 4. yhteensä koko raskaus aikana on pudonnut 8 kg. olen syönyt mitä olen halunnut ja milloin olen halunnut ja niin paljon kuin olen halunnut koko ajan. Liikkunutkaan en ole yhtään enempää kuin aiemmin.
- Pahoinvointia?
Koska sulla paino tippunut noin paljon, niin onko sulla ollut sitten pahoinvointia tai tavallista heikompi ruokahalu?
Mitä ovat neuvolassa sanoneet, kun paino pudonnut noin paljon?
Paljonko sinulla oli pituus ja paino raskauden alussa?
- hglsäjgfö
Mulla on tullut n.4kg lisää, olen nyt 16 1
Olen normaalisti hoikahko 170/58 että ei sinänsä haittaa painon nousu vaikka itsestä tuntuu kauhealta kun on niin pullukka olo. Kaikki meinaan tullut vatsaan/tisseihin. Ei mene todellakaan enää 36:set vaatteet päälle! No, kyllä ne kilot sitten lähtee:) - äidiksi
rv 16 1,viimeviikolla kävin neuvolassa,paino oli tippunut 700g.
- tulin
neuvolasta ja mulla paino tippunu alkupainosta 2,5 kiloa. Ei sinänsä haittaa, koska olen lievästi ylipainoinen. Mulla varmaan aiheuttanut pahoinvointi tuon painon tippumisen, nyt vasta alkaa ruoka pysymään sisällä ja viikkoja on 17 4.
- rv 18+2
Mulla on noussut yhteensä 7kg jo. Olin jo ylipainoinen alussa. En ole syönyt yhtään enempää kuin ennen ja tuntuu että maha on vain kasvanut. Nyt paino on onneksi pysynyt samana jo kuukauden verran. Alussa nousi tosi nopeasti. Kun alussa se oli 80kg niin jo parin viikon päästä se oli 84. Mulla on kyllä aina heitellyt paino ihan älyttömästi.
- otto-likka
Mulla on paino tippunut 3 kiloa raskauden aikana :) Vaikka olen syönyt enemmän kuin normaalisti.. Silti kaikki pienellä hyvin :)
- 16+4
Mulla paino heittelehtii 56,5-59kg välillä, eli todella paljon! Riippuu niin mitä on tullut syötyä ja onko vatsa toiminut kunnolla... :/ Lähtötilanne oli 167cm/51kg, eli sai tullakin lisäkiloja aluksi, mutta nyt tais lähtee käsistä painon nousu...?! ;) Huomenna lääkäri, nii katsotaan sanooko mitään...
Ihanaa odotus aikaa kaikille!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780