Onko painonne noussut?

Vko 16+4

Hei vaan! Onko teidän painonne noussut vai laskenut ensimmäisten viikkojen aikana ja kuinka paljon?
Mulla on laskenut pari kiloa, mikä ei tosin haittaa, koska minulla on ylipainoa: 170/83. Ruokahalua ei ole oikein ollut, mutta vielähän tässä ehtii paisumaan..

10

843

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äippä33

just tulin neuvolasta ja paino on noussu 2,5kg......että sellasta...

• Tirppanen86

Viikkoon 14 mennessä painoni oli noussut raskautta edeltävästä painosta 400 grammaa, itsellänikin siis hivenen tuo paino tippui kun ei ruokakaan pudonnut. Nyt viikkoja 18 5 ja 3,5kg on siunaantunut jostain vaivihkaa. Kaksosia odottelen esikoisiksi, painoindeksini oli 22 kun ekalla neuvolakäynnillä laskettiin, eli ihan normaali.

• 17+5

Mulla on pudonnut neuvola käyntien mukaan paino 6kg. ja eka neuvola käynti oli 8 4. yhteensä koko raskaus aikana on pudonnut 8 kg. olen syönyt mitä olen halunnut ja milloin olen halunnut ja niin paljon kuin olen halunnut koko ajan. Liikkunutkaan en ole yhtään enempää kuin aiemmin.

• Pahoinvointia?

Koska sulla paino tippunut noin paljon, niin onko sulla ollut sitten pahoinvointia tai tavallista heikompi ruokahalu?
        Mitä ovat neuvolassa sanoneet, kun paino pudonnut noin paljon?
        Paljonko sinulla oli pituus ja paino raskauden alussa?

• hglsäjgfö

Mulla on tullut n.4kg lisää, olen nyt 16 1
      Olen normaalisti hoikahko 170/58 että ei sinänsä haittaa painon nousu vaikka itsestä tuntuu kauhealta kun on niin pullukka olo. Kaikki meinaan tullut vatsaan/tisseihin. Ei mene todellakaan enää 36:set vaatteet päälle! No, kyllä ne kilot sitten lähtee:)

• äidiksi

rv 16 1,viimeviikolla kävin neuvolassa,paino oli tippunut 700g.

• tulin

neuvolasta ja mulla paino tippunu alkupainosta 2,5 kiloa. Ei sinänsä haittaa, koska olen lievästi ylipainoinen. Mulla varmaan aiheuttanut pahoinvointi tuon painon tippumisen, nyt vasta alkaa ruoka pysymään sisällä ja viikkoja on 17 4.

• rv 18+2

Mulla on noussut yhteensä 7kg jo. Olin jo ylipainoinen alussa. En ole syönyt yhtään enempää kuin ennen ja tuntuu että maha on vain kasvanut. Nyt paino on onneksi pysynyt samana jo kuukauden verran. Alussa nousi tosi nopeasti. Kun alussa se oli 80kg niin jo parin viikon päästä se oli 84. Mulla on kyllä aina heitellyt paino ihan älyttömästi.

• otto-likka

Mulla on paino tippunut 3 kiloa raskauden aikana :) Vaikka olen syönyt enemmän kuin normaalisti.. Silti kaikki pienellä hyvin :)

• 16+4

Mulla paino heittelehtii 56,5-59kg välillä, eli todella paljon! Riippuu niin mitä on tullut syötyä ja onko vatsa toiminut kunnolla... :/ Lähtötilanne oli 167cm/51kg, eli sai tullakin lisäkiloja aluksi, mutta nyt tais lähtee käsistä painon nousu...?! ;) Huomenna lääkäri, nii katsotaan sanooko mitään...

Ihanaa odotus aikaa kaikille!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4309
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3243
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      979
    6. 141
      958
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe