Hyvä hyvä Pirkko Mannola

Positiivisesti kateellinen

Itse kuusikymppisenä sanon että olen myönteisessä mielessä kateellinen Mannolan Pirkolle;
mikä meno mikä vauhti, itse en ole koskaan tuollaiseen pystynyt - en edes nuorena.
Pirkko on valopilkku tässä sarvikuonojen maassa.
Jaksaa silloinkin - kun ei millään jaksaisi.
Kiitos Pirkolle että olet olemassa ja jaat meille muille iloa, riemua.

10

615

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pantteri.

Sinähän se positiivinen ilmestys olet. Sinusta varmaan todella pidetään - sarvikuonojen maa, kuule, niin metsä vastaa, kuin sinne huutaa. Säälittää kaltaisesi katkerat hapattajat. Yrität tehdä muidenkin elämästä yhtä surkeaa, kuin omastasi. Hyi!

• vaikka perheessä

suru onkin käynyt...moni ei ei ilkeäisi tuossa tilanteesa koikkelehtia.

• kansakunnan

moraalin kynttilä ;)

• PirjoPirtsa

Nää on näitä, jotka oksentaa palstoilla pahaa oloaan. Et sitten voinut Pirkosta kirjoittaa vain positiivisessa valossa? Höh.

• satsatsaa

Lukihäiriöiset sarvikuonot ;)

• sama **
        satsatsaa kirjoitti:

Lukihäiriöiset sarvikuonot ;)

Joo - on se ihme, että joku voi ymmärtää ap kirjoituksen niin väärin.
        Lukihäiriö on mahtavaa...

• nautin hänen hehkustaan

Mörökölli-suomalaiset voisivat imeä itseensä positiivisuutta ja kauneutta. Nyt tätä on tarjolla niin kauan kuin saamme nauttia Pirkon ja muutaman muun loistavan esiintyjän tanssista.

Heivataan tansseista ulos mölli numero yksi, Rolf N. Hän on vielä ököttävämpi kuin Kaikkonen viime vuonna. Kaikkonen oli sentään aidosti iloinen - vaikka sekin oli pisteiden hakua poliittiselle uralle.

Tämä töpöttelevä naamastaan kuollut ukkeli on todella antipaattinen. Hänen kanssaan en lähtisi tanssimaan. Lopettaisi jo säälittävät soittelunsa omaan numeroon! Kukaan muu ei hänen numeroaan äänestä.

• ja kevytkenkäinen

Onko ÅKE jo mullissa, vaiko ruumishuoneella?

• olet kapee ja kateellinen!!
        ja kevytkenkäinen kirjoitti:

Tuollaista tekstiä suoltaa vain elämässään kaikessa pettynyt akkojen akka, vanhapiika, ruttunaama, katkera eukko!!!

Et kestä nähdä naista, joka ei heittäydy roviolle kuten Intiassa lesken kuului tehdä (siis naisen elämä on olemassa vain miehen kautta?).
        Siinä sinun oppisi, pukeudu tervaan ja tuhkaan. Ota siitä irti mitä saat.

Jos et halua itse elää ANNA MUIDEN ELÄÄ.

• Voi voi
        ja kevytkenkäinen kirjoitti:

Kun tanssiminen on niin tärkeää että ei voinut jäädä ohjelmasta pois vaikka tuollainen suru on häntä kohdannut. Ja surun yli mennään sitten tanssien..eikö tämän päivän elämään kuulu enää edes surra rauhassa..on kyllä niin kolkkoa touhua että. Ei tuo tyhjänpäiväinen ohjelma siihen olis kaatunut jos olis perunut osallistumisensa. Taitaa olla tää Mannola taas yks näitä suomen julkkiksia joita ei saa arvostella vaikka hän mitä tekis..arvelin vain noista kommententeista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2441
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      347
      2057
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1902
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1723
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1508
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1052
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1029
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      890
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      875
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      838
    Aihe