Ensi viikolla pitäisi lentää Eurooppaa ristiin rastiin ja nyt jo nolottaa, kun tiedän, ettei vyöt mene kiinni. Pari työkaveria vielä mukana. Suomesta lähdetään embraer-koneella, joissa ainakin on lyhyet vyöt, noloa, miten pyydän jatkoa?? Entäs sitten KLM:n ja ranskalaiset koneet, niistä mulla ei ole kokemusta, millaiset vyöt verrattuna esim embraeriin? Joskus Saksan lennolla peittelin käsillä vyön solkea.... joka ei siis ollut kiinni =o/
Lentokoneeseen....
15
1426
Vastaukset
- kiertävät katsomassa
Jospa kävisit vaivihkaa pyytämässä sen jatkon siihen vyöhön. Eihän siitä tarvitse mainostaa työkavereille. On myös oma turvallisuutesi kysymyksessä, että vyö on kiinni ja edessä istuva ei halua sinua saada niskaansa varmastikaan. Kunnioita itseäsi ja pidä huolta turvallisuudestasi ja toistenkin matkustajien turvallisuudesta.
Olen huomannut, että kun on niitä onnettomuuksia sattunut, sen jälkeen ovat olleet tarkempia nuo lentoemot ja kiertävät katsomassa, että kaikilla on nousuissa ja laskuissa vyöt oikein kiinni. Olen nähnyt, että jos jollakin on ollut ongelmaa esim. vyön kiristämisessä, ovat käyneet auttamassakin kädestä pitäen. - Vielä hiukan
Onko niin, että mielestäsi on noloa pyytää jatkopalaa, vaikka sellaista tarvitseksi? Eikö ole yhtään noloa olla niin lihava, että tarvitset jatkopalan?
- ...........
joo ja parhaassa tapauksessa ne työkaverit kattoo et miten yrität peitellä sen et vyö ei ole kiinni. Kun on pulska niin on pulska ja pyytää reilusti sen jatkopalan.
- zöf
Tottahan lihaville jatkovöitä on tarjolla joka lentofirmassa.
Mutta mahdollisessa maahansyöksyssä en itse ainakaan haluaisi istua lihavan edessä, tokkopa ne jatkovyöt pystyvät pysäyttämään sellaisen massan liike-energiaa.- syöksyessä
maahan ei ole merkitystä kenenkään painolla.
- oikeasti olla
Voiko oikeasti olla niin läski ettei lentokoneen vyö riitä ympärille. Eikö kannattaisi jo vähän katsoa mitä suuhusi laitat. Jätä herkut ja vaaleat leivät pois. Keksit on tosi lihottavia. Onko sinulla ongelmia autojenkin turvavöiden kanssa? Eikö noin iso ihminen ole jo turvallisuusriski kanssamatkustajillekkin. Kannattaa ehkä istua aika keskellä konetta ettei koneen tasapaino häiriinny. Ne lentokoneen turvavyöt on kuitenkin aika pitkiä. Ihme ettei riitä. Onko käsinojien kanssa ongelmia? Olethan jo ilmoittanut lentoyhtiölle tulostasi?
- vyö kiinni
Älä välitä,en minäkään.Jos minulla turvavyö on liian lyhyt,nostan aika metakan.Onhan se kumma ettei vyötä saa pidemmäksi.Teen selväksi että kaikenlaisten kääpiöiden kanssa sitä joutuukin matkustamaan ja vielä samassa koneessa:)Täältä tullaan,kohta siiville.
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,...
Mites kävi Omppu? Riittikö vyö? Vai kävikö niin et tarvitsit kaks penkkiä?
- omppu
Kiitos vaan kysymästä, toedoksesi vaan, että hyvin kävi, en tarvinnut jatkoa ja penkkikin riitti hyvin, koska takamukseni on pienekö verrattuna etuosaan. Happy now??
- miuguliinu80
omppu kirjoitti:
Kiitos vaan kysymästä, toedoksesi vaan, että hyvin kävi, en tarvinnut jatkoa ja penkkikin riitti hyvin, koska takamukseni on pienekö verrattuna etuosaan. Happy now??
Saanko kysyä omppu sinulta näin että kuinka paljon vyötärön ympäryksesi on? Itsellä nimittäin on reissu heinäkuussa thomasin koneella ja olen miettinyt ja murehtinut aivan samaa kuin sinä..eli ymmärrän täysin. oma ympärykseni on 102cm jo olen kokoa 46-48.Kiitos sinulle jos vastaat ja hyvää kevättä=)
- Omppu**
miuguliinu80 kirjoitti:
Saanko kysyä omppu sinulta näin että kuinka paljon vyötärön ympäryksesi on? Itsellä nimittäin on reissu heinäkuussa thomasin koneella ja olen miettinyt ja murehtinut aivan samaa kuin sinä..eli ymmärrän täysin. oma ympärykseni on 102cm jo olen kokoa 46-48.Kiitos sinulle jos vastaat ja hyvää kevättä=)
Moiks, ei sulla ole mitään hätää.... mun vy on n. 130 cm... tosin se vyö ei mene vyötärön kohdalta, vaan elempaa.... reisien/vatsan yhtymäkohdasta vai miten sen sanoisi....
- miuquliinu80
Omppu** kirjoitti:
Moiks, ei sulla ole mitään hätää.... mun vy on n. 130 cm... tosin se vyö ei mene vyötärön kohdalta, vaan elempaa.... reisien/vatsan yhtymäkohdasta vai miten sen sanoisi....
kiitos sinulle tuhannesti!
- jne...........
Omppu** kirjoitti:
Joo mutta kun istut niin se vatsahan "valuu" alemmas. Mut tosiaan eihän 102 cm ole mitään, melkein tavallinen miehen mahanympärys. Ja sulla siis 130 cm riitti koneesen kun koneeseen?
Se vyön kiinnitystapa penkkiin vaihtelee konetyypistä riippuen mutta mun käsittääkseni kaikki vyöt riittää noin 130 - 150 cm.
Pöydän kanssa voi olla hankaluuksia mutta voihan sitä kohteliaasti kieltäytyä ettei ole just nyt nälkä. Ajatelkoot vieressä istujat mitä tahansa. - pian siiville
jne........... kirjoitti:
Joo mutta kun istut niin se vatsahan "valuu" alemmas. Mut tosiaan eihän 102 cm ole mitään, melkein tavallinen miehen mahanympärys. Ja sulla siis 130 cm riitti koneesen kun koneeseen?
Se vyön kiinnitystapa penkkiin vaihtelee konetyypistä riippuen mutta mun käsittääkseni kaikki vyöt riittää noin 130 - 150 cm.
Pöydän kanssa voi olla hankaluuksia mutta voihan sitä kohteliaasti kieltäytyä ettei ole just nyt nälkä. Ajatelkoot vieressä istujat mitä tahansa.Hyvä että Omppu pääsi istuimeen,ettei tarvinnut lattialla pötköttää.Sulla on sama,vallaton vyötärö kuin minulla.Matkalaukku pakattuna,jännittää.
- mutta 1 kerta
jne........... kirjoitti:
Pöydän kanssa voi olla hankaluuksia mutta voihan sitä kohteliaasti kieltäytyä ettei ole just nyt nälkä. Ajatelkoot vieressä istujat mitä tahansa.Mulla on 120 cm ja kerran ei riittänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475365Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612086Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181760Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1381723- 161473
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301417Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4130081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171097Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771058Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se205905