huippu; kolme pitkää loikkaa ja hyppy tasajalkaa ja sama uudestaan läpi koko hoilauksen. Että mua huvitti, kiitos siitä ilosta!
Ymmärränhän toki ettei voi laittaa vaikeempaa...
Koreografia
4
707
Vastaukset
- oli vähän
hassunnäköinen myös; jänis istuu maassa, tuli mieleen. Ehkä Anna on seuraava pikkukakkosen juontaja.
- kuopio -88
annassa ois kyllä ainesta pikku kakkosen juontajaks, kun sitä kuuntelee vaan pikku lapset, vois jopa menestyä siinä ,kun musiikki on mitä on ja tyyli vaihtuu muodin mukaan. 1. levy oli siedettävä,2. oli karsee, 3. oli sellasta mitä radiokanavat soittaa nykyään(jotkut radiosoitossa olevat kappaleet on hyviä,mut ne ei oo annan kappeleita) millanenkohan ens levy on? mitä anna teki kuopio rockcockissa, kun musta se ainakin on rokkitapahtuma ja anna tekee poppia?
- taas on
tullut mieleen letkajenkka, aivan samoilla askelilla töpöttää lavalla kun esittää noita kahden nuotin jumputuksia.
Tämä emmajuhlien pomppiminen olikin jotensakin koomista minustakin. - minäkin**
äänittämäni Emmagaalan viimein ja en voi kuin yhtyä mielipiteeseesi lavaesiintymisen naurettavuudesta. Tässä maailmantähti? No eipä nyt sentään innostuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604876Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362219Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti582009- 1981948
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1711589Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2991528Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2121294- 881219
- 2071182
- 651154