Vahdoin BMW:n Lexukseen

RTHk

Vaihdoin BMW E90 320d:n Lexus IS 220 dieseliin. Tehot ovat samat, mutta Lexus tuntuu paljon paremmalta ajaa, eikä tässä ole vielä ollut mitään kiusallisia vikoja kuten BMW:ssä oli jatkuvasti. BMW sulautui liian hyvin massaan, mutta IS Lexuksessa on erittäin onnistunut muotoilu. Nyt kun olen vaihtanut laatuautoon niin ei kyllä ole mitään paluuta Bemareihin.

20

1461

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ärsyyntyä?

No hyvä...hienoa että Toyotakin saa myytyä muutaman Lexuksen vuodessa. Toivottavasti sinä valmistus joskus amiksesta ja työn että olisi varaa ostaa se Noppa Corolla.

• että...

joku provoilee kun on vaihtanut Bemarin toiseen merkkiin. Mikäli et tiennyt, niin ihmiset vaihtavat välillä autoja, ja siinä samalla voi vaihtua merkki. Kaikki eivät ole niin fanaatikkoja että on pakko ajaa tietyn merkkisellä autolla aina. Itse olen myös koeajanut BMW:n, Lexuksen ja pari muuta premium autoa. Ei se BMW sen parempi ole kuin Lexus.

• RTHk

Ei ole provo. Tuo tyyli ärsyttää joissakin Bemaristeissa, eli yliampuva merkkiuskollisuus.

• BMWBMW
        RTHk kirjoitti:

Ei ole provo. Tuo tyyli ärsyttää joissakin Bemaristeissa, eli yliampuva merkkiuskollisuus.

Kyseisen merkin omistaneena, kysyisin tuliko
        kuulosuojaimet mukana.

• RTHk
        BMWBMW kirjoitti:

Kyseisen merkin omistaneena, kysyisin tuliko
        kuulosuojaimet mukana.

Ehkä sitten olen kuuro, mutta ei Lexuksessa sen kovempi meteli ole kuin BMW:ssä. Omasta mielestäni Lexus saattaa jopa olla hiljaisempi.

• hyvä kauppa

Lexus on järkevä, erittäin luotettava ja persoonallinen valinta.

Ulkonäkö on erittäin onnistunut, katsoi mistä tahansa kulmasta. Lisäksi koska suomalaisesta junttikansasta suurin osa ei osaa arvostaa lexusta, niin sen kauniit muodot pysyvät harvinaisena herkkuna katukuvassa koska lexuksen tuntevat yleensä kunnolla vain todelliset automiehet. Monen silmässä lexus on sama kuin toyota, vaikka näin ei ole. Esimerkiksi Audissa ja skodassa on huomattavasti enemmän yhteistä kuin lexuksessa ja toyotassa.

Lexus on merkkien merkki 2008, ehkä tänäkin vuonna sekä lisäksi se on jenkkitutkimusten mukaan yleensä premium-autoja koskevissa tutkimuksissa ykkösenä, olipa sitten kysymys kestävyydestä tai auton arvostuksesta.

Onnittelut vielä loistavasta persoonallisesta valinnasta. Audeja, bemareita, ja mersuja on joka kadunkulma täynnä. Lisäksi mieltäsi varmasti lämmittää tietää, että lexuksellasi on luokkansa paras jälleenmyyntiarvo.

• oli myös

Lexus vaihtoehtona BMW:n ja Audin lisäksi. Bemari tippui "finaalista" pois, koska se oli jotenkin niin tylsä ulkoa että sisältä. Muutenkin Audi ja Lexus oli paljon parempia ajaa. En ala tässä kertomaan kumpaan päädyin, koska siitä alkaa tämän palstan tuntien loputon kina.

• ...

En edes yritä ymmärtää näitä. Henkilö, joka maksaa autostaan vajaa 40 000 € (uusi Lexus 220d) tulisi tänne Suomi24:lle hehkuttamaan? Just!

• tällä...

palstalla kenelläkään ei ole kallista autoa? Aika usein tällä bemari palstalla hehkutetaan sitä "omaa" autoa, joka on aina olevinaan iso moottorinen malli ja sitä mallia käytetään usein vielä nimimerkkinäkin, eli kaikki kaikki puhuvat sitten potaskaa?

• palstalla
        tällä... kirjoitti:

palstalla kenelläkään ei ole kallista autoa? Aika usein tällä bemari palstalla hehkutetaan sitä "omaa" autoa, joka on aina olevinaan iso moottorinen malli ja sitä mallia käytetään usein vielä nimimerkkinäkin, eli kaikki kaikki puhuvat sitten potaskaa?

varmaan n. 80% kirjoituksista on silkkaa potaskaa. Että ei ole ihme jos tätäkin aloitusta katsotaan provoksi, joka se varmaan onkin. Kirjoitustyyli on BMW:tä halventava ja viestin tarkoituksena on provosoida BMW fanittajia, (tällä palstalla suurin osa amiksia) hermostumaan kirjoituksesta.

• ..................
        palstalla kirjoitti:

varmaan n. 80% kirjoituksista on silkkaa potaskaa. Että ei ole ihme jos tätäkin aloitusta katsotaan provoksi, joka se varmaan onkin. Kirjoitustyyli on BMW:tä halventava ja viestin tarkoituksena on provosoida BMW fanittajia, (tällä palstalla suurin osa amiksia) hermostumaan kirjoituksesta.

Tämä BMW palsta on amiksia täynnä.

• myös laatuautoon

Vaihdoin IS 200:sen BMW e46 330Ci:n. BMW on vanhempi mutta tuntuu silti paremmalta ajaa, Lexus oli kokeilumielessä ja huonommaksi totesin, muotoilukin on lexuksessa syvältä, vähän aikaa katseltuani se näytti sellaselta söpöltä ja naiselliselta. Nyt ei tarvitse enää kokeilla kun tiedän ettei japanin luksus ole sitä mitä sen omistajat hehkuttaa..

• Lexus IS on

paljon parempi kuin tuo mikä sinulla oli ennen.

• valinta!!

BMW on surkea röttelö verrattuna Lexukseen. Premium parhaimistoon kuuluu Lexus, Audi, MB ja Volvo. Näin se on!

• iskä vaihto

meillä Lexuksen uuteen 500-bemariin ja sanoi ettei meille tulee enää yhtään rämisevää riisikuppia. yksi erreys riitti. äitkin on mielissään bemarista kun on hieno auto eikä mikään japanilainen.

• kohta se

mieli muuttuu kun Bemariin tulee niitä kuuluisia sähkövikoja ja nitinoita ja natinoita.

• Omistaa
        kohta se kirjoitti:

mieli muuttuu kun Bemariin tulee niitä kuuluisia sähkövikoja ja nitinoita ja natinoita.

Itselläni on vanha 500 -sarja vm -95 eli korimallia E34. Auto on siis rippikouluiässä ja ollut minulla kohta 4 vuotta. Yhtään ylimääräistä nitinää ja natinaa ei toistaiseksi ole kuulunut ja ainoa sähkövika on ollut oikeanpuoleisen takavalon kosketushäiriö. Voin rehellisesti sanoa, että olen ollut todella tyytyväinen.

• Pekka-
        kohta se kirjoitti:

Kuuluisia siitä että loistavat kyllä poissaolollaan.

ainoat nitinät bemarissa johtuivat käyttäjien laitettua silikonia ovien tiivisteisiin. Tämä parani vain vaihtamalla tiivisteet.

muutoin yhtä hiljaista autoa (vanhanakin) on hyvin vaikea löytää.

Sähköviat ovat loistaneet poissaolollaan ainakin minun omistamistani bemareista (5/20 vuotta).

Voi olla että Lexus on hyvä auto, sitä on kuitenkin aika turha tulla tänne "ilakoimaan". Eikös kannattaisi ilakoida siitä Lexus-palstalla?

• on auto

BMW on romu.

• päätös

Itse juuri vaihdoin 5 sarjalaisen pois ja tilalle tuli Peugeot 607. Nyt on kyllä kyyti paljon parempaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2421
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      345
      2030
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1892
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1703
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1498
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1042
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1019
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      880
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      865
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      828
    Aihe