Olemmeko ikäryhmä " Lähes kuopattu"

onni-keväässä

Nimittäin kaikki ovat varmaan lukeneet, että vanheneminen alkaa jo 27-vuotiiana (viimeisen tutkimuksen mukaan).

Mahtaa olla samaa hommaa et lääketehtaat ponsoroivat tutkimuslaitoksia tutkimaan jotain ja kas kummaa " Keksivät lääkkeen, joka estää nimenomaisen prosessin alkamasta silloin, vaan siirtää sitä "

Lääketehdas hymyilee, kun heikkouskoiset ostavat lääkettä siirtääkseen vanhuutta kauemmaksi..

Oletteko ehkä eri mieltä kanssani? ? .

31

1150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onni-keväässä

Sillä aloitus tekstin jälkeen on ylimääräisiä merkkejä, kirjaimia..

Ottakaa kantaa kuitenkin edelliseen...

• ;-))

tutkimushan keskittyi kognitiivisiin prosseihin: ajatus ja päättelykykyisyys. Itsellä tuo avaruudellinen hahmotuskyky ei ikunas ole pelittänyt hyvin.

• 59v.

silloin kun olin nuori, se oli 30-35v,
      siitähän lähti ikähyvitykset moukarissa, yms urheilulajeissa.

huomasin jo nelikymppisenä itsestäni ei noussut leukaa yhdellä kädellä, ei tehnyt mieli juosta 10 km aamulenkkejä,
      nyt on jo kilometrin hiljainen juoksu rasittavaa ja sama pätee töissäkin.

kyllä minä olen ainakin vanhenevaa tyyppiä, vaikka vaatteet päällä olen kuin 15v nuori.

• Ja kuka haluaa kakskymmentä täytettyään enää vanheta.
      Jos puristetaan kalkkia pilleriksi ja pannaan sokeria joukkoon, sen vielä joku valkotakkinen sanoo siirtävän vanhenemista, iso joukko ihmisiä todistaisi perässä, että on nuorekas olo.
      Markkinat olisi taattu, niin kauan kun joku keksii tutkia koostumuksen. Estää se kalkki luukatoa.
      Olisi tuo terveellisempää, kun kuvankauniit naiset leikkuuttavat pois kylkiluitaan, että saavat vyötärön hoikemmaksi, se on jo sairasta.

• 27 vuotias tuntee olevansa oikeasti nuori, (niinkuin oikeastikin on nuori) eikä höynähdä oletetun lääkkeen hankintaan..

• jos et

"Lääketehdas hymyilee, kun heikkouskoiset ostavat lääkettä siirtääkseen vanhuutta kauemmaksi.. "

missä asut, missä olet työssä käynyt, jos et ole huomannut kuinka useiden jalka hidastuu ja useille käy vielä huonommin.

Minä hain lääkityksen 55v aivan kuten iskänikin, joka on 88v, kalliiksi se lääkitys tietysti tulee, mutta olemme sitä sukua kun kiusallakin elää kauan.

On se iskä ja äitikin saanut nähdä taulutelkkarit, digipoxit, lama-ajat,
      ken elää, hän näkee.

Olen eri mieltä, mieluummin lääkitys liian aikaisin kuin myöhään, lopetta vaika siten kun onriittävän vanha mielestään.
      Kyllä moni tauti (verenpainetauti yms) rajoitaa hyvin paljon elämää, vaikka päälelpäi olis kuin työssäkäyvä.

• onni-keväässä

Vaan, niitä lääkkeitä, jolla sanotaan ihmisen pysyvän nuorena tai nuorentavan ihmistä..

Tottakait verenpaine-,nitrot yms.Lääkkeet ovat tärkeitä, eikä niitä tule kaihtaa millään lailla..

Tuli mieleen todellinen sairaus ( onneksi ei vielä minulla) "Luukato" ihmisten luut haprastuu ikääntyessä kaikilla, mutta on poikkeuksia, jossa se iskee ennen aikojaan ja liian nopeasti.
        Siihen on keksitty lääke, mut monikaan ei tiedä sitä, että osteoproosia estävä lääkitys tehoaa vain 10 prosenttiin, jotka niitä syövät. Olen kuullut et ne on lisäksi kalliitakin..

Missä asun tai miten?. "Pää sopivasti pilvissä ja jalat vakaasti maan kamaralla"

• onni-keväässä kirjoitti:

Vaan, niitä lääkkeitä, jolla sanotaan ihmisen pysyvän nuorena tai nuorentavan ihmistä..

Tottakait verenpaine-,nitrot yms.Lääkkeet ovat tärkeitä, eikä niitä tule kaihtaa millään lailla..

Tuli mieleen todellinen sairaus ( onneksi ei vielä minulla) "Luukato" ihmisten luut haprastuu ikääntyessä kaikilla, mutta on poikkeuksia, jossa se iskee ennen aikojaan ja liian nopeasti.
        Siihen on keksitty lääke, mut monikaan ei tiedä sitä, että osteoproosia estävä lääkitys tehoaa vain 10 prosenttiin, jotka niitä syövät. Olen kuullut et ne on lisäksi kalliitakin..

Missä asun tai miten?. "Pää sopivasti pilvissä ja jalat vakaasti maan kamaralla"

osteoporoosi lääkitystä ole vielä hyväksytty kokonaan korvattavaksi?

• 99 %
        onni-keväässä kirjoitti:

"Vaan, niitä lääkkeitä, jolla sanotaan ihmisen pysyvän nuorena tai nuorentavan ihmistä."

ne lääkkeet ovat täysinhumpuukia ja rahastusta.
        muta kun kauniisti puhutaan, aina saadaan rahastetuja monen tasoisia henkilöitä,
        moni maksaa viikotaisesta jalkahoidostaankin kun se on ainoa ihminen joka kuuntele ja ymmärtää.

Luukatoa tietysti on,
        muta kyllä siinäkin on rahastusta ne ilmaiset mitaukset, niin ainakin meilää sanottiin kun oikein lääkärissä varmistetiin.

• Aarre

...vauhti hidastuu, ainakin seksissä. Ainakin omalla kohdallani pääsi näin käymään.

• Meriläinen

Kyllähän me vanhennutaan, se on normaalia.
      Itse en nuoruutta kaipaa, silloin pelotti ja oli vaikeaa.
      Toisaalta meidän solut uudistuu jatkuvasti, meidän keho käy uudistumikampanjaa koko ajan.
      Minäkin sitten ajattelin tänään uudistua.
      No ensin olin kyllä lääkärillä joka laittoi neuloja, on ollut iskiashermo puristuksissa ja vaikeuttanut elämää ja nukkumista jonkun verran.
      Jo eka akupunktiohoito on auttanut ja nyt oli toinen yksi vielä jäljellä.
      Mutta mieleni sai vauhtia kun kotiin tullessa oli suomalaisen kirjakaupan tiedote tullut ja siinä se oli: Toukokuussa 4 päivän reissu Dubliniin, sattuu vapaille ja minä tilaamaan.
      Olen kulkenut vielä vähän maailmalla ja tarvitsen porukkaa, suomalaista tukemaan.
      En todellakaan meinaa kuulua kuopattujen ryhmään. Ainakaan tänään :)

• Puoskarointi

Voimala-ohjelma jonka aiheena on: "Vaihtoehtohoidot kuriin, sanoo lääkäri".
        Taidanpa katsella sen. Mukava nähdä mitä huuhaahoitoja nykyään on tarjolla. Ja nyt laman ja työtömyyden lisääntyessä varmaan kaikenmaailman "ihmetohtoreita" tulee kuin sieniä sateella ja samoin näiden uhreja, kun masentuneet ja sairaat yrittävät hakea apua kaikesta mahdollisesta.

• onni-keväässä

Ainakin minulle, koska suunnittelen vain lähteväni, enkä saa otettua sitä ensimmäistä askelta..

Koirankin otto haaveita on ollut, mut olen lykännyt sitä siksi, et matkustelisin ensin, sen jälkeen koira..

"Ehtiihän tässä, sanoi tuomionpäivä-lintu toiselle"

Kuvittelee kyllä kerkiävänsä ja elävänsä pitkään, mut eihän sitä koskaan tiedä "Milloin noutaja tulee" nuorempikaan ihminen...

• nuori mieli

vaikka kuinka olisi nuori mieli ja nuorenmielinen muutenkin,kroppa kyllä kertoo,minkä ikäinen sitä oikeastaan on.

Tansseihin kun oltiin menossa ja taskulampun kanssa pitkin kylätietä käppäiltiin,niin hups! Löysin itseni maasta.Nauratti ja suututti,ja nyt iskiashermo tosiaan muistuttaa enemmänkin!
        No-ei ollu edes juopon tuuria,tai ainaki vähän...olis voinu käydä pahemminkin,pää auki tms.
        Onneks tuli otettua se pari lasillista...

Se siitä tulevasta vanhuudesta!Sielt se tulee vaikka pää laahaa jäljessä,jarruttaa :-)

• Puoskarointi kirjoitti:

Taidanpa katsella sen. Mukava nähdä mitä huuhaahoitoja nykyään on tarjolla. Ja nyt laman ja työtömyyden lisääntyessä varmaan kaikenmaailman "ihmetohtoreita" tulee kuin sieniä sateella ja samoin näiden uhreja, kun masentuneet ja sairaat yrittävät hakea apua kaikesta mahdollisesta.

akupunktiohoito ole huuhaata.., tosin niitäkin on..

• Meriläinen
        Puoskarointi kirjoitti:

akupunktiota työpaikkalääkäriltäni joka on ihan koulutettu kaikkien sääntöjen mukaan.
        Olen saanut siitä apua moneen vaivaan, eikä maksa minulle mitään, ähäkutti :))
        Sitä paitsi popsikaa te pillereitä rauhassa jotka haluatte suuria lääketehtaita rahoittaa se ei ole minun pussistani pois.
        Käyn erilaisissa energiahoidoissa kun olen tukossa jotenkin, otan avun sieltä mistä sen parhaiten stressaamatta kehoani saan.
        Enkä ole masentunut vaan erittäin iloinen ja odotan tulevaa.
        Katsele sinä voimalaa, minä tallennan sen ja katselen joskus jos huvittaa.

• Meriläinen
        onni-keväässä kirjoitti:

Ainakin minulle, koska suunnittelen vain lähteväni, enkä saa otettua sitä ensimmäistä askelta..

Koirankin otto haaveita on ollut, mut olen lykännyt sitä siksi, et matkustelisin ensin, sen jälkeen koira..

"Ehtiihän tässä, sanoi tuomionpäivä-lintu toiselle"

Kuvittelee kyllä kerkiävänsä ja elävänsä pitkään, mut eihän sitä koskaan tiedä "Milloin noutaja tulee" nuorempikaan ihminen...

seuraava tilanne ja ahaa lamppu pään päällä syttyy, että tonne haluaisin.
        Kiinni siihen heti jos on mahdollista lähteä.
        Sitten kerkiää miettiä mitä kaikkea pitää tehdä.
        Minä lähden huomenna kirjastoon etsimään mitä kaikkea löydän dublinista.
        Tätä kaipasin kun elämä tuntui pysähtyneen paikoilleen.

• näyttelijäparin vetämälle pubikierrokselle, Pub Crawl'iin, ja lähtemistä kulkemaan kirjailijoiden jalanjäljillä Dublinissa. Miehet esittelevät Duplinia ja muutamia sen pubeja kuljettaen ryhmää samoja reittejä, joita Joyce, Behan, Beckett, Yeats, James Larkin ja Flann O'Brien ovat kulkeneet. He kertovat hauskoja juttuja matkan varrella ja esittävät otteita kirjailijoiden teksteistä. Olutta sillä kierroksella ei paljon ehdi nautiskella, mutta halutessaan kierrosta voi jatkaa vaikkapa palaamalla samaa reittiä takaisin.;))

Englantia ymmärtäville kierros tarjoaa mielestäni nautittavan elämyksen ja tilaisuuden kurkistaa dublinilaiseen elämäntapaan.

Jos haluaa selvittää, mikä on irlantilaisen ja skottilaisen viskin ero, Dublinissa pääsee tutustumaan Jamesonin viskitislaamoon ja maistiaisiakin tarjoillaan pienistä laseista.

Irlanti on kiva matkakohde ja irlantilaiset mukavia. Ainoa harmittava asia on mielestäni sen kalleus matkakohteena. Jopa britit ihmettelivät sikäläisiä hintoja muutama vuosi sitten, kun ajelimme siellä pari viikkoa. Oma matkabudjettini heitti kuperkeikkaa, kun majoitushinnat kaksinkertaistuivat suunnitellusta. Olin kuvitellut hintoja katsellessani niiden tarkoittavan huonetta, mutta ne olikin ilmoitettu per henkilö. Vaatimattomankin B B-majoituksen hinnalla olisi Suomessa voinut asua hyvätasoisessa hotellissa.

Oletko osallistunut muihin SKK:n järjestämiin kanta-asiakastilaisuuksiin? Itse olen käynyt muutamissa täällä pääkaupunginseudulla ja todennut niihin osallistuneen mukavia ihmisiä.

Toivottavasti iskiasvaivasi helpottaa pian. Nuorempana pääsin itsekin tutustumaan sellaiseen, mutta onneksi se ei ole kiusannut enää vuosikymmeniin.

• Meriläinen
        optimisti-orvokki kirjoitti:

näyttelijäparin vetämälle pubikierrokselle, Pub Crawl'iin, ja lähtemistä kulkemaan kirjailijoiden jalanjäljillä Dublinissa. Miehet esittelevät Duplinia ja muutamia sen pubeja kuljettaen ryhmää samoja reittejä, joita Joyce, Behan, Beckett, Yeats, James Larkin ja Flann O'Brien ovat kulkeneet. He kertovat hauskoja juttuja matkan varrella ja esittävät otteita kirjailijoiden teksteistä. Olutta sillä kierroksella ei paljon ehdi nautiskella, mutta halutessaan kierrosta voi jatkaa vaikkapa palaamalla samaa reittiä takaisin.;))

Englantia ymmärtäville kierros tarjoaa mielestäni nautittavan elämyksen ja tilaisuuden kurkistaa dublinilaiseen elämäntapaan.

Jos haluaa selvittää, mikä on irlantilaisen ja skottilaisen viskin ero, Dublinissa pääsee tutustumaan Jamesonin viskitislaamoon ja maistiaisiakin tarjoillaan pienistä laseista.

Irlanti on kiva matkakohde ja irlantilaiset mukavia. Ainoa harmittava asia on mielestäni sen kalleus matkakohteena. Jopa britit ihmettelivät sikäläisiä hintoja muutama vuosi sitten, kun ajelimme siellä pari viikkoa. Oma matkabudjettini heitti kuperkeikkaa, kun majoitushinnat kaksinkertaistuivat suunnitellusta. Olin kuvitellut hintoja katsellessani niiden tarkoittavan huonetta, mutta ne olikin ilmoitettu per henkilö. Vaatimattomankin B B-majoituksen hinnalla olisi Suomessa voinut asua hyvätasoisessa hotellissa.

Oletko osallistunut muihin SKK:n järjestämiin kanta-asiakastilaisuuksiin? Itse olen käynyt muutamissa täällä pääkaupunginseudulla ja todennut niihin osallistuneen mukavia ihmisiä.

Toivottavasti iskiasvaivasi helpottaa pian. Nuorempana pääsin itsekin tutustumaan sellaiseen, mutta onneksi se ei ole kiusannut enää vuosikymmeniin.

kierros siellä tehdäänkin kuuluu ohjelmistoon.
        Juomiset sillä reissulla ei kiinosta kun olen vesityttö ja varasinkin yhden hengen huoneen.
        Huono on englanninkielen taitoni siksi vielä kierränkin porukoissa missä pääsee peesaamaan muita suomalaisia ja kerään rohkeutta lähteä omatoimimatkalle.
        joo rahaa se vetää mutta täytyy taas pistää vyötä kireämmälle ennen ja reissun jälkeen.
        Jotain nautintoa täytyy saada tähän elämäänkin.
        Ja en ole aiemmin ollut SKK:n missään reissuissa mutta jos mukavaa on täytyy miettiä, aika paljon sinne rahaa kannan kirjoissa, en kuulukaan mihinkään kirjakerhoihin enää niissä on valikoimat yleensä aika suppeat.
        Iskias on kyllä helpottanut noiden neulojen ansiosta koska olen hyvin yöni nukkunut, ennen meni pari kuukautta että kun sänkyyn pääsin en sijojani löytänyt ja herätteli pitkin yötä.

• kriittinen,,

lukenut artikkelin huonosti koska et puhu väitteissäsäi mitään siitä mitä artikkelin sanomana oli. Katsoitko vain keskustelupalstan otsakkeen ja siinä olevan kuvan. Ne oli suomi 24:en satoa

• onni-keväässä

Sen takia en käsitellyt itse tutkimusta, koska ajattelin muidenkin lukeneen sen.

Nakkasin kysymyksen yleisemmälle tasolle, mut liippasin myös kyseistä asiaa..

Haluan kritisoida ja ottaa kritiikkiä vastaan, sehän on vuorovaikutusta (johon kait tämäkin palsta perustuu).

• ollut hyvä

että olisit kertonut mistä vanhenemisesta on kyse. Nythän ei ollut mistään rypyistä, eikä köpöttelystä tuossa tutkimuksessa kyse.

• viisikymppinen...

kun mulla tämän ikäisenä ei ole mitään kolotuksia, niskajumeja ei yhtään mitään.

Väittävät että tulee iän myötä kuin manulle illallinen.
        Minä väitän tulee paitsi raskaasta kuluttavasta työstä, myös ihmisen tavasta liikkua ja olla, tarkoitan tapaa kävellä, istua.

Valtaosa elämästä löhötään ergonomisesti täysin kelvottomilla sohvilla ja monet kävelee kuin vanhan aapisen kömpelöt karhut, niska kyrnyssä mennä köntätään. Venytelläkään ei osata, ja monet on jäykkiä kuin puu-ukot. Itse teen pieniä notkeita selänliikkeitä ihan huomaamatta vaikkapa kirjoittaessani tätä.
        Pingottunut negatiivinen ja rahanahne elämänasenne jäykistää myös ihmisen. Hermot painuu kasaan, tulee vaivoja ja kolotteluja.
        Monet boheemit ihmiset säilyvät nuorempina koska heidän yöunet ei mene pörssikurssien heilahteluista.

• ollut hyvä
        viisikymppinen... kirjoitti:

kun mulla tämän ikäisenä ei ole mitään kolotuksia, niskajumeja ei yhtään mitään.

Väittävät että tulee iän myötä kuin manulle illallinen.
        Minä väitän tulee paitsi raskaasta kuluttavasta työstä, myös ihmisen tavasta liikkua ja olla, tarkoitan tapaa kävellä, istua.

Valtaosa elämästä löhötään ergonomisesti täysin kelvottomilla sohvilla ja monet kävelee kuin vanhan aapisen kömpelöt karhut, niska kyrnyssä mennä köntätään. Venytelläkään ei osata, ja monet on jäykkiä kuin puu-ukot. Itse teen pieniä notkeita selänliikkeitä ihan huomaamatta vaikkapa kirjoittaessani tätä.
        Pingottunut negatiivinen ja rahanahne elämänasenne jäykistää myös ihmisen. Hermot painuu kasaan, tulee vaivoja ja kolotteluja.
        Monet boheemit ihmiset säilyvät nuorempina koska heidän yöunet ei mene pörssikurssien heilahteluista.

tätä asiaa:

Ensimmäiset vanhuuden merkit tulevat esiin paljon varhemmin kuin tähän asti on oletettu. Tuoreen tutkimuksen mukaan ihmisen kognitiiviset toiminnot, kuten havaitseminen, ajattelu, kieli ja muisti, ovat huipussaan 22-vuotiaana ja alkavat laskea 27-vuotiaana

Tästä jo joku tuolla ylempänäkin muistutti, mutta ketju pysyi vain ulkoisessa minässä ja sairauksien hoidossa. No aloittaja oli jättänyt aloituksen puolitiehen. :-)

• tutkimusta
        ollut hyvä kirjoitti:

tätä asiaa:

Ensimmäiset vanhuuden merkit tulevat esiin paljon varhemmin kuin tähän asti on oletettu. Tuoreen tutkimuksen mukaan ihmisen kognitiiviset toiminnot, kuten havaitseminen, ajattelu, kieli ja muisti, ovat huipussaan 22-vuotiaana ja alkavat laskea 27-vuotiaana

Tästä jo joku tuolla ylempänäkin muistutti, mutta ketju pysyi vain ulkoisessa minässä ja sairauksien hoidossa. No aloittaja oli jättänyt aloituksen puolitiehen. :-)

erittäin jenkkilästä.
        En allekirjoita ollenkaan että muisti ja ajattelukyky huonontuisi 22-vuotiaasta. Että sitä oli silloin tyhmä. Jos en lie viisas vieläkään.

Jenkkilän pajasta tuotetaan milloin mitäkin 0-tutkimusta. Tuokin eikö lie räätälöity vain jotta jotain pilleriä saataisiin tyrkytettyä.
        Lueskelin viimoyönä kirjastosta nappaamani jenkkilekureiden Mark Leynerin ja Billy Goldbergin MIksi miehillä on nännit -kirjaa.
        Tälläkin lääketieteen tietämyksellä havaitsin useita asiavirheitä ja miten ällötti kirjan sovinistisen-popularistinen ote. Meren takaa mätetään paskaa maailma täyteen.

• ollut hyvä
        tutkimusta kirjoitti:

erittäin jenkkilästä.
        En allekirjoita ollenkaan että muisti ja ajattelukyky huonontuisi 22-vuotiaasta. Että sitä oli silloin tyhmä. Jos en lie viisas vieläkään.

Jenkkilän pajasta tuotetaan milloin mitäkin 0-tutkimusta. Tuokin eikö lie räätälöity vain jotta jotain pilleriä saataisiin tyrkytettyä.
        Lueskelin viimoyönä kirjastosta nappaamani jenkkilekureiden Mark Leynerin ja Billy Goldbergin MIksi miehillä on nännit -kirjaa.
        Tälläkin lääketieteen tietämyksellä havaitsin useita asiavirheitä ja miten ällötti kirjan sovinistisen-popularistinen ote. Meren takaa mätetään paskaa maailma täyteen.

noista tutkimuksista perusta, vaihtuvatkin vuosien välein tiedot, tänään kahvi vaarallista, huomenna ei.
        Tuo laitoin vain siksi, että ärsytti, kun tuo juttu sai täällä eri muodon. :-)

• viivi-amaldiina

uskottaa ihmiset kaikkee humpuukiin.

• toiveilla,

uskomuksilla, taikauskolla on aikojen saatossa saatu myytyä paljon, monenlaista, turhaakin?

Vanhuuden ensioire on syntyminen.

• onni-keväässä

Ihan hyvä.. "Vanhenemisen ensi oire on syntyminen". Empä ole ennen moista kuullut, mut huvittava silti..

Aloituksesta varmaankin jäi olennaista pois, mut siitä olisi tullut todella pitkä..

Tässähän letkassa on käsitelty todella laajasti asioita vanhenemisesta ja sen eliminoimisesta kaikella tapaa, jopa lääkitystä käyty läpi..

Kaikille jotain ja seuraan mielenkiinnolla jatkoakin...

• kun kelpasi.
        onni-keväässä kirjoitti:

Ihan hyvä.. "Vanhenemisen ensi oire on syntyminen". Empä ole ennen moista kuullut, mut huvittava silti..

Aloituksesta varmaankin jäi olennaista pois, mut siitä olisi tullut todella pitkä..

Tässähän letkassa on käsitelty todella laajasti asioita vanhenemisesta ja sen eliminoimisesta kaikella tapaa, jopa lääkitystä käyty läpi..

Kaikille jotain ja seuraan mielenkiinnolla jatkoakin...

Ikuisen nuoruuden kaipaus on sairasta.
        Ihmisen ikään kuuluu lapsuus - vanhuus, jos hyvin käy.

Parasta, jos korvien välinen elämä pysyy yllä mahdollisimman pitkään.
        Vanhuuden estämiseen on vain yksi tie, nykyisellään.

• kauneusteollisuuden ja -kirurgian vaikutusvaltaa. Jokaisen pitäisi sen mukaan näyttää itseään vähintään 10 vuotta nuoremmalta ja säilyä siloposkisena lopun ikää.

Huomasin tuon mainitsemasi jutun esittelyn Suomi24.fi-sivut avatessani eilen. Siinä pistettiin myrkkyä nuoren naisen ihon alle, jotta saataisiin ilmeuurteet häivytettyä kasvoilta. Kuinkahan monta kertaa ehtii käydä piikitettävänä, jos aloittaa 27-vuotiaana ja niitä pitää uusia muutamien kuukausien välein? Kasvohermoja puudutetaan ja uurteita täytetään, jotta ihmiset voisivat vastata kauneusihanteen vaatimuksia. Kyllä harmittaa, ettemme me ole ajoissa päässeet osallisiksi nykyajan tarjoamista mahdollisuuksista. ;// Pitää tyytyä näyttämään ihan vaan eläviltä ihmisiltä.;))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      108
      4876
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3972
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      213
      3886
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2275
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      80
      1987
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1386
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1364
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      171
      1361
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1269
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1145
    Aihe