Hoksasin Cittarissa että siellä myytiin jaavansaniaista "kuivakasvina" hintaan 32 euroa / kpl. Olivat mahdottoman isoja ja komeita.
Käyköhän tuommoinen kuivalla maalla kasvatettu jaavansaniainen akvaarioon?
jaavansaniaista marketista
4
451
Vastaukset
- hoitaja
Oletko ihan varma, että oli jaavansaniaista ? Hintakin tuntuu älyttömältä.
- gjsls
Takuuseen en mene kun nimeä ei ollut latinaksi mutta ihan saman näköista se oli. Hinta on aika suolainen mutta saisipa valmiiksi komean puskan akvaarioon. Puskalla oli korkeutta n. 50 cm.
- Kissus
gjsls kirjoitti:
Takuuseen en mene kun nimeä ei ollut latinaksi mutta ihan saman näköista se oli. Hinta on aika suolainen mutta saisipa valmiiksi komean puskan akvaarioon. Puskalla oli korkeutta n. 50 cm.
Mulla on sellainen käsitys, ettei tuo vedessä kasvava lajike kasva kuin n. 30cm. korkeaksi. Minulla se ainakin viihtyy ja rehottaa sitä vauhtia, että jos satut asumaan Turussa/liepeillä ja kasvia kaipaat, ota yhteyttä ([email protected]) niin saat ihan ilmaiseksi kunhan tulet hakemaan.
- hoitaja
gjsls kirjoitti:
Ollut kuitenkin hirvenkieli, muistuttaa jaavansaniaista ja onkin saniainen, tosin ei ole vesikasvi. Sitäkin löytyy monenlaisia, mutta muistuttaa jaavansaniaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562687
- 2001968
- 711716
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91441Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.321176- 761111
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954