Onko kenelläkään muulla tällaista, että ei pysty katsomaan peiliin esim. julkisessa wc:ssä, jos siellä on muita?? siis samaan aikaan peilin edessä.
En pysty katsomaan itseäni peiliin, jos joku muu katsoo samaan peiliin.
Kuulostaa varmasti älyttömälle, mutta näin minulla on.
Minulla on huono itsetunto, ja häpeän kai jotenkin itseäni.
Kyllä minä itsekseni voin peiliin katsoa, ja joskus jopa olen ihan tyytyväinen naamaani.
Mutta miksi en pysty muiden kanssa???
Olen välillä kateellinen, kun esim. ravintolan vessassa tytöt peilailevat keskenään. Minä en pysty, kun jotenkin oma naama niin hävettää.
Peiliin katsomisen
vaikeus!
3
429
Vastaukset
- Sama täällä
Mulla on ihan sama. Jotenkin tuntee itsensä heti niin paljon huonommaksi kuin se toinen joka katselee samaan peiliin samaan aikaan.. :(
- myös mulla
Sitä tuntee itsensä jotenkin epävarmaksi toisten rinnalla joita pitää parempina.Itsellä ehkä myös muutamien entisten naispuolisten tuttavien kielteiset kommentit ulkonäöstä ovat jääneet mieleen kummittelemaan ja senkin takia ei halua katsoa itseään peilistä toisten seurassa.Silloin näkee itsestään vain ne huonoimmat puolet.
- sanoa
...kuin että sama juttu täällä. Yksinään se onnistuu, seurassa ei. Mikä lie kompleksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750