voinko ratsastaa connemaralla ?

kukkaletku88

nii voisinko ratsastaa connemaralla 149cm korkee ja painan 68kiloo ja oon 159 pitkä ???

19

1505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hepolainen

      Etköhän voi ratsastaa, meijän pony 143cm ja painoraja 60 kiloa.. Et ehkä voi mitään kauheita hikitreenejä vetää joka päivä, mutta eiköhän poni ihan normiratsastusta kestä.

    • Paksu estehullu

      Kyl se poni kestää! Oon suurinpiirtein samoissa mitoissa ja oon hypänny 140 korkeella ponilla.

    • nimimerkki__

      Kyllä voit itse olen kanssa aika lailla samanlainen 165 pitkä ja painan 57 ja voin ratsastaa pienellä whelssillä maastossa ja ihan hyvin jakso mäetkin

      • ponit4ever

        Mäkin meen 146cm arabilla ja painan 70kg.


      • hepöhöpö
        ponit4ever kirjoitti:

        Mäkin meen 146cm arabilla ja painan 70kg.

        Connemarat kestäviä, joten ton kokoiselle rajaksi 75-80kg.


      • Olettyhmä
        hepöhöpö kirjoitti:

        Connemarat kestäviä, joten ton kokoiselle rajaksi 75-80kg.

        Et ole tosissasi?!?!?!?


        80??? Are you crazy?!?!??!?!?!




        Tyhmä'


    • awaXia

      ratsastan saman kokoisilla ja olen 163 cm pitkä ja painan 83 kg

    • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Mä en ymmär miks kaikki kysyy tota samaa kysymystä!!!! oonko liian painava yms.....

    • Joku heppatyttö

      No, meidän talleilla on poneja, jotka on noin 130-145cm korkeita ja painoraja on 65kg, joten men mielestä oot kyllä liian painava. Voisit ratsastaa hevosella. Sori, mut mun äiti painaa vähä yli 62kg ja sen pitäis ratsastaa hevosella ja niin se tekeeki. Valitse hevonen, jos et haluu rasittaa sen connermaran selkää.


      Ja sulle avaXia, siirry säki jo hevosiin!

    • ....

      Oon samaa mieltä "joku heppatyttön" kanssa oot jo liian painava connemaralle....

    • vues

      ei ole liiiian painava!

    • mä28

      vittu kukaan ei oo painava connemaralle paitsi sä heppatyttö huora jaja ite vaihoit hevosii koska painat varmaa jtn 90kiloo vitun tuulipillu!!!

    • kyllä

      Jos painat 68kg niin kyllä voit tuolla ponilla mennä. Connemarat kestäviä ja tuonkin säkäkorkeus 149cm, joten tuon kokoisella voisi mennä 80 kiloinenkin. Kaikki kuitenkin riippuu ponin rakenteesta, kunnosta ja ratsastuksen rankkuudesta.
      Tietysti myös ratsastajasta :)

    • Itelläni 105cm shetu

      Mäkin pääsen vielä Shettiksellä vaik painan jotain 38 kiloo :) Ja kyllähän Conniksella joka on 130-150 cm voi ratsastaa (tilastojen mukaan) viel melkein 100 kilonenkin kun ne on vahvoja poneja :) mutta liian pienellä Hevoseksi luokitetulla hepalla älä ala ratsastaan kun hevoset ei oo niin sitkeitä kuin point ;)

    • huoh..

      Se riippuu ihan siitä ponin iästä, koosta ja fyysisestä koosta. Jos ponilla on huono kunto, en kyllä suosittele menemään.

    • kkgrtjjhvcf12345

      Mä meen Connemaralla,136cm,ja oon 148cm pitkä ja painan 36kg

    • Poni tyttö

      moi olenko liian painava jos painan 56 kiloo

      • joku12342

        et oo


    • Jenni109

      Moi et sä oo koska mää kin paina 56kiloo ja oon 161,9cm pitkä(=

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2863
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      20
      1042
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe