taas yksi pikavippipaikka mennyt nurin. Investica Oy:n luottoa.fi . Kuten olen ennustellut, nämä tulevat kaikki kuolemaan luottotappioihin.
luottoa.fi nurin
8
1534
Vastaukset
- taas tonkin vedit?
Eli mistä jengi saa tietää näistä nurin menneistä ja uusista? Onko jotain sivustoa jossa pikavippifirmat ilmottelis?
- sivustoja
jotka ilmottelee uusista ja vanhoista vippipaikoista. Esim. pikavippivertailu.org ja moneymarket.fi
Kyllähän niitä on käy tutkimassa tai käytä googlea. - joskus tuli kokeiltua
sivustoja kirjoitti:
jotka ilmottelee uusista ja vanhoista vippipaikoista. Esim. pikavippivertailu.org ja moneymarket.fi
Kyllähän niitä on käy tutkimassa tai käytä googlea.ja saihan sieltä. Niillä oli hyvä periaate lainat vain aikuisille - taisi olla 30 v -ikäraja.
Tämän ja monen muun vähän vasurilla hoidetun tuntuisen paikan kohtaloksi on uskoakseni enemmän muodostunut se että oli kai vain Nordea , johon siirtyivät rahat heti. Kyllähän vippifirman pitää
avata tilit kaikkiin pääpankkiryhmiin.
Kuka muun kuin Nordean asiakas ottaa tuolta kuin
saattaa kestää 3 pankkipäivää rahnan tulo ja samaan aikaan on 60 muuta paikkaa ,joista saa heti tilille.
- tunnistautuva henkilö
Saisinkohan mä kuitenkin sieltä kun mulla on toi Mobiilipassi? Sen avulla voivat tunnistaa mut varmasti!
- yhtään mitäään
HAHA mulla on nyt kahdessa paikassa lainat jotka on mennyt nurin, ei ole enää laskuja tullut kiitos ilmaisesta rahasta
LUUSERIT- ...
Se että firma menee nurin tarkoittaa että firman velkojat ottavat firman saatavat hoitaakseen.
Byrokratiassa saattaa vierähtää tovi mutta lasku aikanaan tulee uudelta isännältä - jonka bisnekseen ei välttämättä kuulu persaukisten rahoittaminen joten uusi komento voi olla karumpaa. Todennäköisempää on että vippifirman velkojat (pankki tai muu rahoitusyhtiö tai rahoittajat) myyvät firman velat eteenpäin jollekin kolmannelle firmalle, kuten perintätoimistolle, päästäkseen eroon sotkusta ja saadakseeen rahansa. Ja perintäfirma taas tienaa leipänsä kiskomalla korkoja ja kuluja - joten sille on ihan hyvä juttu vetkutella asioita mahdollisimman pitkään, korothan juoksee koko ajan.
Onnea vaan sinne risukasaan. - Adhdhddvd
... kirjoitti:
Se että firma menee nurin tarkoittaa että firman velkojat ottavat firman saatavat hoitaakseen.
Byrokratiassa saattaa vierähtää tovi mutta lasku aikanaan tulee uudelta isännältä - jonka bisnekseen ei välttämättä kuulu persaukisten rahoittaminen joten uusi komento voi olla karumpaa. Todennäköisempää on että vippifirman velkojat (pankki tai muu rahoitusyhtiö tai rahoittajat) myyvät firman velat eteenpäin jollekin kolmannelle firmalle, kuten perintätoimistolle, päästäkseen eroon sotkusta ja saadakseeen rahansa. Ja perintäfirma taas tienaa leipänsä kiskomalla korkoja ja kuluja - joten sille on ihan hyvä juttu vetkutella asioita mahdollisimman pitkään, korothan juoksee koko ajan.
Onnea vaan sinne risukasaan.Joo, näin on kivaahan se olis jos maailmas sais ilmasta rahaa, fygee, fyffee, hilloo, manii, pätäkkää, louvoo, tuohta, lokettii, massii ja riihikuivia kuolleita presidenttejä xoxoxo mä olen niin newbie pissis ja lovena lol-kieleen...
- villevippaaja
mitäs koitti lähteä hintakilpailuun ja tarjota euron halvemmalla kuin valtaosa... hahaha!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17913494
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585483Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454920Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493709Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402843Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1191783Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721697Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371515