Tuntuu että C3 1,4 kytkin vetelee viimeisään. Luistaa pahasti jo. Ajettu 45 tuhatta. Onko tämä normaalia?
Cee 3 kytkin hajoaa
16
3747
Vastaukset
- asentaja..
Huonolle kuskille normaalia.
Osta seuraavaksi automaattivaihteinen.- outoja kuskeja
näin on, jos on kytkimen saanut noilla kilometreillä loppuun, niin silloin vika on varmasti ratin ja penkin välissä, itselläni on kytkin kestänyt yli 400000km, eikä vieläkään ilmoita loppumisen merkkejä.
- saavutus...
Loistava saavutus sinulta ethän ole päässyt aiemillasi autoillasi lähimaimainkaan tuohon kilometrimäärään. Poika sinähän alat oppimaan.
Kytkinremontin jälkeen voit päästä ainakin kymppitonnin pitemmälle. - normaalia
Mutta sinä olet epänormaali. Varaa hautapaikka.
- edes sitikassakaan
kytkin ala poikimaan noissa km:ssä, onhan ne osat yleensä muitten tekemiä.
- yhden miehen
puolituttu noin 60v sen omistamien autojen kytkimet kestäneet juuri tuon 40-50tuh km satuin kerran olemaan sen vieressä kun lähti kaupan pihasta,ihan pahaa teki kun se huudatti konetta ja luistatti kytkintä,sillon ymmärsin.Toiset ei vaan osaa,täysiä pönttöjä joille korttiakaan viitis antaa jotkut papparaiset,naisetkin.Citikan kytkin kyllä kestää satojatuhansia norm käyttöä
- huomaat
Kuten vastauksista huomaat täältä on turha kysellä mitään,silloin kun minulla oli sitikka kysyin täällä joistain vioista minut haukuttiin lyttyyn.Jotenkin tuntuu että huono itse tunto on tällä sitikka porukalla,mistähän johtuu.Onhan se aika ahdistavaa ajella pommilla.
- huomaat
Kuten huomaat, ei täällä mikä tahansa provo mene läpi. Diagnoosi kuluneesta kytkimestä on aivan oikea. Oikein käytettynä se kestää missä tahansa autossa huomattavasti pidempään. Ilman kuskin suurta myötävaikutusta se ei ala luistamaan. Ei Tojossa eikä Sitikassa.
Sitä vaan ihmettelen, mitä se muita haittaa, jos minä pidän Sitikasta. Ei se minun itsetuntooni vaikuta mitenkään. Itse asiassa se on ainoa merkki, mitä olen ostanut kaksi peräkkäin. Ensimmäisen oman auton olen ostanut jo vuonna 1973, eli melkein kaikki nykyiset merkit on tullut kokeiltua, ja pari kadonnuttakin. - huomaat
Tämä epätoivoinen vastaselittely on normaalia Citikka palstalla.Yleensä urputtajat sivulla on muun merkkisten tai autottomien pölinöitä.
- puttepossu.
ei ne oo tehty ajoon,
- mitenkä?
Päinvastoin Putte pieni, päinvastoin. Vasta tien päällä on ranskalainen parhaimmillaan. Kuivat tyypit eivät kaikkea kerro.
- exclusive1.6
taksi keskusteluissakin joku kertoi kokemuksistaan ja tuli siihen tulokseen että ranskalaiset on tehty sisäkäyttöön.
- ketjun aloittaja
kitos kaikille asiallisille vastaajille.
epäilinkin että ajamalla se on rikottu. mutta hyvä toki selvittää että ei satu olemaan alamittaista kytkintä tuossa mallissa.
ei ole muuten oma auto, vaan yksi mahdollinen ostokohde. katson siis jotain toista yksilöä jos haluan väistää tuon tapauksen.
todella ihmeellistä täällä on tuo puolifanaattisuus jolla moititaan sitikoita. mulla on ollut hyviä ja huonoja autoja niin saksalaisissa, ranskalaisissa ruotsalaisissa kuin jenkeissäkin. ei se maa vaan konstruktion onnistuneisuus ratkaisee. ja kakista vähiten se valmistajan nimi mikä näissä yhteistyökuvioautoissa on nokalla- eräs vastaaja.
kehunut enkä haukkunut autoa, koska kytkimen kestoikä johtuu todella paljon käyttäjästä, sekä toinen asia mikä laittaa kytkimen koville on vaunun veto. Jokaisessa autossa kytkimen saa poltettua loppuun väärin käytettynä. Ei ole kovin kallis uusia, ja sen jälkeen ajaa pitkälle, kun ei turhia luistata sitä.
- ketjun aloittaja
eräs vastaaja. kirjoitti:
kehunut enkä haukkunut autoa, koska kytkimen kestoikä johtuu todella paljon käyttäjästä, sekä toinen asia mikä laittaa kytkimen koville on vaunun veto. Jokaisessa autossa kytkimen saa poltettua loppuun väärin käytettynä. Ei ole kovin kallis uusia, ja sen jälkeen ajaa pitkälle, kun ei turhia luistata sitä.
olihan siinä toki asiallisa vastauskia mukana. En tiedä mikä niistä oli sunun mutta varmaankin yksi niistä asiallisia.
tuo edellinen fanaatikkolauseeni koski noita puttepossu ja exclusive1,6 tyylisä vastaajia.
Eedlleen kiitos sinulle ja muille asiallisille vastaajille
- joillakin
tapana pitää autoa paikallaan kytkimen avulla???, ei sitä mikään kytkin kestä kovin pitkään. Useiden kuskien tutkija...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756