4 vuoden maksuajalla? Ja jos on niin minkälaisilla tuloilla? Ajattelin vaan kokeilla pankin sijaan.
Onko kukaan saanut.....
12
1088
Vastaukset
- pitäis olla.....
just toi 4000 euroa kk että pystyt maksamaan sen takas.
- ja saanut
kk-brutto 3500 euroa oli.
Ja itse lainanhan myöntää tai jättää myöntämättä Joustolaina/Collector Credit/Nordea Sverige- ei Risicum.
- kukaan...
koska en itsekään saanut ja tienaan n. 4000 eur/kk brutto. Myönsivät kahdelle vuodelle lainan (en ottanut), veikkaan että pitkä laina-aika mainoksissa vain jotta voisivat näyttää alempaa todellista vuosikorkoa.
- sinä ole saanut
ei tarkoita sitä, ettei joku muu ole. Kyllä sain kesällä 2008 minä ainakin tuon 4000/ 4v.
Bruttotulot 3800 kuussa.
Takana tosin jo monivuotinen aina ajallaan hoidettu asiakkuussuhde Risicumiin ja myös Collectoriin josta oli silloin vielä myös Joustolainaa.
Nythän ei enää voi saada ,jos on Collectorille avoimia lainoja. Muuttui joskus syksyllä. - ?????
sinä ole saanut kirjoitti:
ei tarkoita sitä, ettei joku muu ole. Kyllä sain kesällä 2008 minä ainakin tuon 4000/ 4v.
Bruttotulot 3800 kuussa.
Takana tosin jo monivuotinen aina ajallaan hoidettu asiakkuussuhde Risicumiin ja myös Collectoriin josta oli silloin vielä myös Joustolainaa.
Nythän ei enää voi saada ,jos on Collectorille avoimia lainoja. Muuttui joskus syksyllä."Takana tosin jo monivuotinen aina ajallaan hoidettu asiakkuussuhde Risicumiin"
Muistaakseni vielä vuonna 2007 Risicumin valikoimissa oli vain 50-200 euron pikavippejä. Jos sinulla on bruttotulot 3800 niin miksi olisit käyttänyt pitkään tuollaisia lainoja? Varsinkin kun muistetaan että Risicum ei ole markkinoiden halvin vippifirma noissa pienissä lainoissa. - kuulu sulle idiootille
????? kirjoitti:
"Takana tosin jo monivuotinen aina ajallaan hoidettu asiakkuussuhde Risicumiin"
Muistaakseni vielä vuonna 2007 Risicumin valikoimissa oli vain 50-200 euron pikavippejä. Jos sinulla on bruttotulot 3800 niin miksi olisit käyttänyt pitkään tuollaisia lainoja? Varsinkin kun muistetaan että Risicum ei ole markkinoiden halvin vippifirma noissa pienissä lainoissa.pätkääkään että miksi on ollut/tai miksi ei. Onpa vaan ollut.
Suaattaapi olla että bruttotuloista maksellaan
jotain muita,kuten kaltaistesi lusmupaskiaisten meiltä työssäkäyviltä vanhemmiltaan kiristettyjä takauslainoja jne jne. Joten ota tutti suuhusi ja ole hiljaa. - ROnja1234
kuulu sulle idiootille kirjoitti:
pätkääkään että miksi on ollut/tai miksi ei. Onpa vaan ollut.
Suaattaapi olla että bruttotuloista maksellaan
jotain muita,kuten kaltaistesi lusmupaskiaisten meiltä työssäkäyviltä vanhemmiltaan kiristettyjä takauslainoja jne jne. Joten ota tutti suuhusi ja ole hiljaa.Hei
Minä sain viime syksynä 4000:n lainan. Bruttotulot 2200/kk, oma asunto. - tietoja mistään....
ROnja1234 kirjoitti:
Hei
Minä sain viime syksynä 4000:n lainan. Bruttotulot 2200/kk, oma asunto.tai pitikö lähettää jotain tositteita?
- minä ja 1400€/kk
Sain 4000€ ja 3 vuoden takaisinmaksuajalla eli noin 155€/kk..
- tanssi...
tangoa jos osaat...
- Riippis
tanssi... kirjoitti:
tangoa jos osaat...
ottamaan ton suurusta lainaa pankista. Pikavippifirmoilla korot kuitenki aina suuremmat. Pankissa normaalin kulutusluoton vuosikorko alle 10 prossaa...
- bjjkfkfkldkd
Riippis kirjoitti:
ottamaan ton suurusta lainaa pankista. Pikavippifirmoilla korot kuitenki aina suuremmat. Pankissa normaalin kulutusluoton vuosikorko alle 10 prossaa...
laskehan päiväkorot pankin kulutusluotolle!!!!!! jos osaat..hah hah..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455070Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481259Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753