Kaupunkiin ku huumeet vaihtaa omistajaa.vai onko siellä raumall muitakin hörhöjä.
Kanaalikoskinen
3
726
Vastaukset
- Ylikonst.Huume/väkivälta
..se, että Kanaali on poikkeillut aina välillä täällä Rauman suunnalla ei aiheuta mitään poikkeusjärjestelyjä. Mies on tuomionsa istunut ja tekonsa sovittanut. Ollaan päästy siihen tilanteeseen mihin virkavalta ja vankeinhoitolaitos pyrkiikin. Itse olen Kanaalin tavannut monastikin ja voin sanoa, että mies on kehittynyt kansalaisena. Kyse on ollut hänen kohdallaan vaan huonoista korteista joita elämä on hänen osalleen jakanut. Mikä ei tapa se vahvistaa, niinkuin hän tapaa aina sanoa. Uskonkin, että vain entiset legendat hänen aiemmista vaiheistaan jäävät elämään keskikaljakuppiloiden nurkkapöytiin. Itse mies kävelee vaimonsa kanssa nykyjään tuulipuku päällä sauvakävelyä. Näin elämä voi yksilön kohdalla muuttua.
- sapeli....
Onko sen hullun murhaajan uhrien omaiset parantuneet sauvakävelyyn.Tälläinen murhaaja pitäisi teloittaa
- Ohjaaja itsekin
sapeli.... kirjoitti:
Onko sen hullun murhaajan uhrien omaiset parantuneet sauvakävelyyn.Tälläinen murhaaja pitäisi teloittaa
..tekee nykyään arvokasta työtä nuorten vapaaehtoistuki-ryhmässä. Kertoo omista kokemuksistaan heille ja osoittaa, että kannattaa pysyä kaidalla tiellä, hankkia kunnon koulutus ja perhe. On upeaa, että hänkin on löytänyt paikkansa yhteiskunnassa. Ja mitä sureviin uhrien omaisiin tulee, niin ulkoilmassa liikkuminen, sauvoilla tai ilman on hyväksi ihan jokaiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750