Ja kohta mennään! Joukkueista sen verran, että uskomatonta miten tiukille Hokki on Sportin laittanut, jos vertaillaan muutoksia joukkueissa...Hokin lähtijät: Ykköspakkipari (Heikkinen, Rantanen) ja todelliset profiilihyökkääjät Kuuluvainen ja Salmelainen (loukkaantunut) sekä ehkä tämän hetken paras kotimainen valmentaja Kai Suikkanen! Sportilla taas lähtijöitä: Nikoskelainen (hänen onnekseen!) sekä Collins..who?? tulijoita on sitten näitä AHL-ihmeitä jotka näyttävät jyräävän nelosketjussa, tuppea puremassa tai katsomossa!
Olisihan se hemmetin kova juttu jo urheillulisestikkin jos Hokki vie...tätä toivotaan!
Sport - Hokki Final Countdown!
2
196
Vastaukset
- VaasanMaila
Urheilullisestihan siinä ei ollut kuin yksi vaihtoehto. Se mikä oli pelin päätyttyä tulostaululla. Laita numero niin saat kännykkäkamerakuvan siitä.
Se kehumasi Rantanen saatetaan nähdä Kuparisaaressa vielä tällä kaudella.
"Profiilihyökkääjä" Kuuluvainenkin pelasi puolivälierissä tällä kaudella. Yhden telkkaqrista nähdyn pelin perusteella vaikea sanoa kumpi oli säälittävämpi. Kuuluvainen vai Kookoo.- jes!
Kuuluvainen oli Kookoon paras pelaaja! Oli muuten metkaa Kajaanin ottelussa kun Hokki pyöritti sporttia solmuun ja he joutuivat koko ajan lyömään pitkää, niin sen jälkeen aina kuului veikkauksen mainos: "veljet, tätät varten me on kuus kuukautta harjoiteltu, jes! "
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 5011482
- 827739
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon555838- 785782
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella784942Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334283- 483116
- 363084
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412575- 402500