jo valmis tai viittä vaille valmis eikä missään Amoralia...onkohan niillä joku syy jättää vahvistaminen viime tippaan vai eiko ne vaan esiinny missään???
Monen festarin
54
2342
Vastaukset
- että ..
Eivät kehtaa esiintyä.
- lewyn ilmestyminen
syynä häh???? about toukokuus tulee ilmotteluu. syyskesäl ajottuu niiden festarit oletan.
- on alkanut!
Onneksi Olkoon!
- syyskesälle,
kun levy kerran tulee toukokuun alussa. Tarkotatsä et festarijärjestäjät ei osta sikaa säkissä ja siks menee syksyyn?
- syyskesälle ku
syyskesälle, kirjoitti:
kun levy kerran tulee toukokuun alussa. Tarkotatsä et festarijärjestäjät ei osta sikaa säkissä ja siks menee syksyyn?
lewy tulee toukokuus ,)))
- on kuule ollu
on alkanut! kirjoitti:
Onneksi Olkoon!
pelkkää noususuhdannet ku ns. lapsuusiäst selwisin;)))
- sitte ;))))))
syyskesälle ku kirjoitti:
lewy tulee toukokuus ,)))
Ei kun ei nyt aukene sun syy-seuraus -suhtees.
- sano niin
sitte ;)))))) kirjoitti:
Ei kun ei nyt aukene sun syy-seuraus -suhtees.
sit ehkä aukenee. syy-lewy ilmestyy toukokuus-seuraus- festarikeikat syyskesäks.
- Miks oottaa kaks
sano niin kirjoitti:
sit ehkä aukenee. syy-lewy ilmestyy toukokuus-seuraus- festarikeikat syyskesäks.
kuukautta levyn ilmestymisen jälkeen et voi soittaa festareilla, onks siin joku karanteeni ruton varalta vai?
- jankkaisin
Miks oottaa kaks kirjoitti:
kuukautta levyn ilmestymisen jälkeen et voi soittaa festareilla, onks siin joku karanteeni ruton varalta vai?
tulee rakko kieleen tai täs tapukses pikemminki sormeen;)))
ehkä menee marginaaleis ku niit on aina sekä peruuntumisii tietty waik ois muuten jengi kasas. loppukesään mahtuu paremmin ja loppukesäst eli about heinäkuun puoliwälist kesä muuteski wast pääsee kunnol wauhtiin ;))) - syyskesäl wiel duunaa
ny on wast toukokuu jos et oo sattunu huomaamaan;))) etsi etsi kyl sä sen musta hewos asian wiel löydät;))
- ymmärtänyt
että Amoralin keikkakalenteri julkaistaan lähempänä toukokuuta. Eli vaikka Amoral olisikin buukattu jollekin festarille, niin on sovittu ettei järjestäjät sitä vielä julkaise. Eikä läheskään kaikkien kesäfestarien ohjelma ole vielä valmis ja muutoksia ja lisäyksiä tulee aina ja osa ihan viime tipassa.
Patience is a virtue :)- päde toikaan
logiikka, koska kuitenkin festareista TLY on julkaissut Amoralin jo sivuillaan.
- jokainen...
päde toikaan kirjoitti:
taablaa tyylillään, festareitten järjestäjätkin. ei elämä mee minkään kaavan mukaan :)
- on julkaissut
päde toikaan kirjoitti:
Kävin joskus viime viikolla TLY:n nettisivuja vilkuilemassa ja silloin siellä ei vielä ollut ilmoitettu tämän vuoden esiintyjiä. No nyt on ja tuo täytyykin laittaa vakavaan harkintaan, kun Tammelaan on mun kämpiltä niin lyhyt matka (n. 30 km) :)
No eiköhän Amoral kuitenkin esiinny useammallakin festarilla, luulisi porukkaa kiinnostavan "niin hyvässä kuin pahassa". Ootteko pistäneet merkille, että esim. Nummirockin forkalla Amoral-ketju on stickattu bänditoivomuksissa "Tärkeisiin aiheisiin" ja siellä tr000t käy vuoronperään kirjoittamassa "Ei" :D - kiinnostaaa
on julkaissut kirjoitti:
Kävin joskus viime viikolla TLY:n nettisivuja vilkuilemassa ja silloin siellä ei vielä ollut ilmoitettu tämän vuoden esiintyjiä. No nyt on ja tuo täytyykin laittaa vakavaan harkintaan, kun Tammelaan on mun kämpiltä niin lyhyt matka (n. 30 km) :)
No eiköhän Amoral kuitenkin esiinny useammallakin festarilla, luulisi porukkaa kiinnostavan "niin hyvässä kuin pahassa". Ootteko pistäneet merkille, että esim. Nummirockin forkalla Amoral-ketju on stickattu bänditoivomuksissa "Tärkeisiin aiheisiin" ja siellä tr000t käy vuoronperään kirjoittamassa "Ei" :DEi sitä ole monikaan kuullut eikä nähnyt vielä livenä.
- ^^^^^^
on julkaissut kirjoitti:
No eiköhän Amoral kuitenkin esiinny useammallakin festarilla, luulisi porukkaa kiinnostavan "niin hyvässä kuin pahassa". Ootteko pistäneet merkille, että esim. Nummirockin forkalla Amoral-ketju on stickattu bänditoivomuksissa "Tärkeisiin aiheisiin" ja siellä tr000t käy vuoronperään kirjoittamassa "Ei" :Dkiinnostaa. Ei sitä ole monikaan kuullut eikä nähnyt vielä livenä.
- laitettua
^^^^^^ kirjoitti:
kiinnostaa. Ei sitä ole monikaan kuullut eikä nähnyt vielä livenä.
kun kone tökki. Mitäpä haittaa.
- ottaa niitä festareille?
liian rankkaa popfestareille liian kevyttä hevifestareille
- onkos?
amoral sit joku väliinputoaja?
- niinpä niin..
no sit ne varmaan esiintyy rockfestareilla;)
- tosiasiaa et
niinpä niin.. kirjoitti:
no sit ne varmaan esiintyy rockfestareilla;)
rokist on metallikin syntyny elikkä se on laajempi musakokonaisuus eikä mikään erillinen osasto ;)))
- festareilla
ne oli viime kesänä? Ei ne kovin paljon siitä muutu.
- eihän se
muutu, miksi ihmeessä voisikaan muuttua;))
- jepulis
eihän se kirjoitti:
muutu, miksi ihmeessä voisikaan muuttua;))
en tiedä, mikä on. Karisma ja lavauskottavuus ei vakuuta. Mieluummin kuuntelen aakkosta kyllä levylaulajana kuin näen livenä.
- toi on
jepulis kirjoitti:
en tiedä, mikä on. Karisma ja lavauskottavuus ei vakuuta. Mieluummin kuuntelen aakkosta kyllä levylaulajana kuin näen livenä.
et oo tainnu käydä keikan keikal ;)) liwenä ari wetää wälil ihan järjettömän sfäärikkääst jost ei oo lewyl tietookaan.
- ei osaa
toi on kirjoitti:
et oo tainnu käydä keikan keikal ;)) liwenä ari wetää wälil ihan järjettömän sfäärikkääst jost ei oo lewyl tietookaan.
esiintyä!!!! se on tönkköö ja jännittynytttä!!!!
toinen mielipide!!!!! - jepulis
toi on kirjoitti:
2 keikal A. Koivusen bändin kanssa ja Amoralin kans yhdellä. Hyvä, jos sut vakuutti, mua ei vakuuttanut. Nämä lienee niitä mielipiteitä ja jokaisen subjektiivista kokemista, joista ei parane kiistellä.
- kuinka paljon
ei osaa kirjoitti:
toinen mielipide!!!!!huutomerkkejä
- näemmä
jepulis kirjoitti:
2 keikal A. Koivusen bändin kanssa ja Amoralin kans yhdellä. Hyvä, jos sut vakuutti, mua ei vakuuttanut. Nämä lienee niitä mielipiteitä ja jokaisen subjektiivista kokemista, joista ei parane kiistellä.
on kuitenkin sinutkin koukuttanut, kun täällä viitsit roikkua;)
- tönkköi ja
ei osaa kirjoitti:
toinen mielipide!!!!!jännittyneit. johtuiskohan huonost itsetunnostas;)))huutomerkkien käyttö on merkki siit et oma ilmasu ei riitä waan pitää käyttää apukeinoi.
- kyse waan
jepulis kirjoitti:
musan diggailust. sitä joko digataan tai ei. eikä lewytuotanto oo ku alkuu biisin kehityksel. biisit kehittyy nimenomaan liwenä käytös ollessaan. ja siitäki hienoo et liwenä biisin woi wetää waik joka kerta erilailla ja silti se on sama biisi.
- jepulis
näemmä kirjoitti:
on kuitenkin sinutkin koukuttanut, kun täällä viitsit roikkua;)
enhän mä olekaan väittänyt, ettenkö pitäis Arin laulusta. Live-esiintymisessä (edelleen)tulee mun mielestä ihan liikaa se epävarmuus esille. Jaksan toivoa kuitenkin, että tämäkin puoli lähtisi kehittymään.
- oo mustakaan
jepulis kirjoitti:
enhän mä olekaan väittänyt, ettenkö pitäis Arin laulusta. Live-esiintymisessä (edelleen)tulee mun mielestä ihan liikaa se epävarmuus esille. Jaksan toivoa kuitenkin, että tämäkin puoli lähtisi kehittymään.
kehittyny yhtä paljon ku äänenkäyttötekniikka niin must arin esiintymises on hywää se ettei se oo lähteny imitoimaan oletuksii waan wetää biisit niinku ne tulee luonnostaan. en kyl nää niis epäwarmuutta waan hiwenen jopa ylimielisyyttä joka ei kyl oo pahitteeks tos genres. ja esiintymisen ylimielisyyttä ei sit pidä sekottaa luonteen ylimielisyyteen ku ne on eri asioit.
jos wertaa arin nykyesiintymist alun "saunajakkaramalliin" niin ohan se kehittyny ihan witust tosin sillekkään ei liene ylärajaa olemas ;))) - jepulis
oo mustakaan kirjoitti:
kehittyny yhtä paljon ku äänenkäyttötekniikka niin must arin esiintymises on hywää se ettei se oo lähteny imitoimaan oletuksii waan wetää biisit niinku ne tulee luonnostaan. en kyl nää niis epäwarmuutta waan hiwenen jopa ylimielisyyttä joka ei kyl oo pahitteeks tos genres. ja esiintymisen ylimielisyyttä ei sit pidä sekottaa luonteen ylimielisyyteen ku ne on eri asioit.
jos wertaa arin nykyesiintymist alun "saunajakkaramalliin" niin ohan se kehittyny ihan witust tosin sillekkään ei liene ylärajaa olemas ;)))toi live-esiintyminen ole kehittynyt todellakaan. Nämä ovat asioita, joista en ala jankuttamaan, koska kummankin mielipide omanlaisenaan on oikea. Sitä joko diggaa/ei diggaa.
- nummirock 2007
jepulis kirjoitti:
toi live-esiintyminen ole kehittynyt todellakaan. Nämä ovat asioita, joista en ala jankuttamaan, koska kummankin mielipide omanlaisenaan on oikea. Sitä joko diggaa/ei diggaa.
aikoihin ja wiimeaikoina niin ei todellakaan woi sanoo ettei oo yhtään kehittyny et se ei oo mikään mielipideasia waan faktaa ;)))
- kukaan ei
vastaa. Monellako festarilla Amoral esiintyi viime kesänä?
Jos tänä kesänä sais saman määrän, niin se olis ihan hyvä. - voi tarkistaa
kukaan ei kirjoitti:
Jos tänä kesänä sais saman määrän, niin se olis ihan hyvä.http://www.amoralweb.com/past.htm
Kesä 2008
07.06.2008 - FI Lieksa @ Muhelinpurock
27.06.2008 - FI Helsinki @ Tuska Afterparty
26.07.2008 - FI Oulu @ Qstock
23.08.2008 - FI Tammela, Trashia Läpi Yön - niin kumma ole,
kukaan ei kirjoitti:
Jos tänä kesänä sais saman määrän, niin se olis ihan hyvä.eihän niiden sivuilla keikat-osiossa näy menneet. Mistäs ton vois muistaa, simerockissa kai ainakin.
- eikä tulewistakaan
kukaan ei kirjoitti:
Jos tänä kesänä sais saman määrän, niin se olis ihan hyvä.täs päiwäs elellään;))) keikkaa tulee sit ku tulee ja niin paljon ku tulee ku on tullakseen. warmaan tulee ainaki parii itel katsastettuu jos hengis on.
- jepulis
nummirock 2007 kirjoitti:
aikoihin ja wiimeaikoina niin ei todellakaan woi sanoo ettei oo yhtään kehittyny et se ei oo mikään mielipideasia waan faktaa ;)))
minä kun ihan itse päätän, mikä lavaosaaminen minulle riittää. Tässä asiassa on mielipiteen vapaus paikallaan. Ja mieluummin totean itse faktat, silloin kun siihen aihetta. Ja Arin kohdalla ei nyt yksinkertaisesti ole.
Tämä on joteskin kummallinen tämä forkka: minkäänlaista kritisointia ei sallita ja sen koetaan olevan dissailua/provoilua. Itse todella toivoisin voivani joku päivä todeta Aakkosen lavasäteilyn, vaan ei vielä se päivä ole tullut. - on tapahtunut
jepulis kirjoitti:
minä kun ihan itse päätän, mikä lavaosaaminen minulle riittää. Tässä asiassa on mielipiteen vapaus paikallaan. Ja mieluummin totean itse faktat, silloin kun siihen aihetta. Ja Arin kohdalla ei nyt yksinkertaisesti ole.
Tämä on joteskin kummallinen tämä forkka: minkäänlaista kritisointia ei sallita ja sen koetaan olevan dissailua/provoilua. Itse todella toivoisin voivani joku päivä todeta Aakkosen lavasäteilyn, vaan ei vielä se päivä ole tullut.vasta kun lavaosaaminen on sinulle riittävän hyvää? hmm, kehittyminen hyppää siis suoraan huonosta hyvään eikä kehity pikkuhiljaa? melko kvanttimekaaninen näkemys, mutta mikäpä siinä.
- mitä tekoo ees
on tapahtunut kirjoitti:
vasta kun lavaosaaminen on sinulle riittävän hyvää? hmm, kehittyminen hyppää siis suoraan huonosta hyvään eikä kehity pikkuhiljaa? melko kvanttimekaaninen näkemys, mutta mikäpä siinä.
ns. lawasäteilyl on musan kans. musa otetaan wastaan korwil eikä silmil tai pikemminki päällä ku hewist on kyse ;))) ei näköhawainnoil oo ainaskaa mul mitään merkitys ja warsinki jos itel pää wispaa niin ei siin mitää wittu nääkkään et siinä mieles ihan sama waik missais sen kuuluisan jeesuksen toisen wai oliks se kolmannen tulemisen ;)))
- olet väärässä
jepulis kirjoitti:
toi live-esiintyminen ole kehittynyt todellakaan. Nämä ovat asioita, joista en ala jankuttamaan, koska kummankin mielipide omanlaisenaan on oikea. Sitä joko diggaa/ei diggaa.
tässä kohtaa. Kyse ei oo enää mielipiteestä. Johtuu ilmeisesti siitä että puhut vasten parempaa tietoa.
- ei muuta sitä
jepulis kirjoitti:
Tämä on joteskin kummallinen tämä forkka: minkäänlaista kritisointia ei sallita ja sen koetaan olevan dissailua/provoilua. Itse todella toivoisin voivani joku päivä todeta Aakkosen lavasäteilyn, vaan ei vielä se päivä ole tullut.faktaa että Arin live-esiintymiset on parantuneet varmaankin parinsadan keikan johdosta ja että Ari saa tahmeemmankin jengin mukaan helposti.
- mitään faktaa
ei muuta sitä kirjoitti:
faktaa että Arin live-esiintymiset on parantuneet varmaankin parinsadan keikan johdosta ja että Ari saa tahmeemmankin jengin mukaan helposti.
ei saanu mua mukaan. kai se nyt arifanitsut saa mukaansa lukemalla vaikka puhelinluetteloa
- on mulle sitä
jepulis kirjoitti:
että artisti voi olla lavalla omana itsenään vetämättä mitään roolia ja showta, vain luottaen omaan lauluunsa tai soittoonsa. Esiintyjä, jolla on karismaa, kuten Ari, voi vaikka seistä paikallaan silmät kiinni ja yleisö nauliintuu katsomaan ja kuuntelemaan. Mua häiritsee keinotekoinen lavaliikkuminen ja koreografiat, koska usein ne vie huomion pois laulusta ja musiikista, ja usein tuntuu, että tarkoituksella, koska usein tähän panostavat artistit eivät ole laulajina kovinkaan hyviä niin kuin ei heidän musiikkinsakaan.
Mun mielestä Ari on niitä harvoja artisteja, joka säteilee aina (ja mikäs on säteillessä, kun tietää itsekin olevansa hyvä ja rakastaa musiikkia ja laulamista) ja elää musiikkinsa luonnollisesti sen rytmiin eläytyen niin että tuntuu välillä olevan ”omassa maailmassaan”, vaikka hänellä samalla onkin hyvä ja luonteva kontakti niin muun bändin kuin yleisönkin kanssa - lopettaa jo
mitään faktaa kirjoitti:
ei saanu mua mukaan. kai se nyt arifanitsut saa mukaansa lukemalla vaikka puhelinluetteloa
ton onnettoman länkytyksen, luuseri.
- enää mitään
lopettaa jo kirjoitti:
ton onnettoman länkytyksen, luuseri.
vasta-argumentteja, varsinainen voittaja
- kirjoitettu
on mulle sitä kirjoitti:
että artisti voi olla lavalla omana itsenään vetämättä mitään roolia ja showta, vain luottaen omaan lauluunsa tai soittoonsa. Esiintyjä, jolla on karismaa, kuten Ari, voi vaikka seistä paikallaan silmät kiinni ja yleisö nauliintuu katsomaan ja kuuntelemaan. Mua häiritsee keinotekoinen lavaliikkuminen ja koreografiat, koska usein ne vie huomion pois laulusta ja musiikista, ja usein tuntuu, että tarkoituksella, koska usein tähän panostavat artistit eivät ole laulajina kovinkaan hyviä niin kuin ei heidän musiikkinsakaan.
Mun mielestä Ari on niitä harvoja artisteja, joka säteilee aina (ja mikäs on säteillessä, kun tietää itsekin olevansa hyvä ja rakastaa musiikkia ja laulamista) ja elää musiikkinsa luonnollisesti sen rytmiin eläytyen niin että tuntuu välillä olevan ”omassa maailmassaan”, vaikka hänellä samalla onkin hyvä ja luonteva kontakti niin muun bändin kuin yleisönkin kanssaolen aivan samaa mieltä,Ari säteilee lavalla!
- Anna Abreu
enää mitään kirjoitti:
jep!
- Idols-kakkonen
Anna Abreu kirjoitti:
jep!
tälle palstalle kuuluu.
- sä teet
enää mitään kirjoitti:
argumenteilla?? Ripustats sä ne kaulaas vai?
- että se
on mulle sitä kirjoitti:
Mun mielestä Ari on niitä harvoja artisteja, joka säteilee aina (ja mikäs on säteillessä, kun tietää itsekin olevansa hyvä ja rakastaa musiikkia ja laulamista) ja elää musiikkinsa luonnollisesti sen rytmiin eläytyen niin että tuntuu välillä olevan ”omassa maailmassaan”, vaikka hänellä samalla onkin hyvä ja luonteva kontakti niin muun bändin kuin yleisönkin kanssaei aseta itteänsä pääosaan vaan musiikin, jota esittää. Musiikki tulee sen kautta eikä niin päin kuin monilla, että on laulaja, joka esittää musiikkia itsensä ohella. Ari kai kunnioittaa musiikkia niin paljon, että pitää sitä itseään tärkeämpänä. Oikea asenne muuten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865352
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784714Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113017Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv872948Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232514Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251966- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328