elikkäs..tänään ultra.
viikkoja piti olla 9 3..
ultrassa löytyi vatsanpäältä ultrattuna hmm.jotain?
ultraaja vaan sanoi että joko viikkoja on hyvinpaljon vähemmän tai se pahin mahdollinen.
viikkoja ei voi kovin paljoa vähempää edes olla.
sydämen sykettä ei siis saatu kuulumaan,eikä mitään liikettä näkynyt.
huomenna olisi lääkäri..turhaan varmaan odotan että sieltä hyviä uutisia voisi enää tulla?lapsia on jo useampi,ja aikaisin olen käyny ultrassa..mutta sydänhän alkaa lyömään jo suht ajoissa...olisi sen pitänyt näkyä :(
onko kokemusta kellään?
6
396
Vastaukset
- minulla..
Mulla itellä ultrattiin vatsan päältä ja viikkoja piti olla saman verran kuin sinulla nyt. Lääkäri sanoi että jotain siellä on, mutta ultrataan nyt sisäkautta. Sisäkautta ultrattuna näkyi sikiö, jonka viikot vastasivat 8 3.
- kokemusta....
Kyllä tosiaan pitäisi jo sydänäänet ja sikiö näkyä 9 3. Tosin vain alapään ultra on tarpeeksi tarkka ja laskut on vain teoriaa.
Minulla heitti laskuissa kaksi viikkoa. Laskujen mukaan 7 3 eikä sydänääniä näkynyt... Minä tosin olisin laskujen mukaan tullut raskaaksi juuri sillä viikolla, kun olin koko viikon yksin työmatkalla ;-) Tosiasiassa raskaus oli siis vasta viikolla 5.- meidän perheelle
rv 9 2 ultra ja näkyi tyhjä säkki ja jotain, tiesin heti että se jokin eli sikiö puuttuu mutta mitään ei sanonu, piti vaan ootella kaks viikkoa. sitten alkoi vuoto, ehkä tuuli muna tai mikä lie. Terv hoitaja sanoi että ootellaan 2 vk jos se onkin alkanut myöhemmin. mutta miten alkanut myöhemmin kun en edes harrastanut seksiä myöhemmin, hei haloo.Kyllä sen nainen tuntee onko kaikki ok.
- väsyttää vaan..
meidän perheelle kirjoitti:
rv 9 2 ultra ja näkyi tyhjä säkki ja jotain, tiesin heti että se jokin eli sikiö puuttuu mutta mitään ei sanonu, piti vaan ootella kaks viikkoa. sitten alkoi vuoto, ehkä tuuli muna tai mikä lie. Terv hoitaja sanoi että ootellaan 2 vk jos se onkin alkanut myöhemmin. mutta miten alkanut myöhemmin kun en edes harrastanut seksiä myöhemmin, hei haloo.Kyllä sen nainen tuntee onko kaikki ok.
et oliko sulla ennen ultraa mitään oireita mitkä olis antanu aihetta epäillä et kaikki ei oo ok?
Mulla raskaus alussa ja kyseessä komas lapsi.Olo on mitä oudoin paleltaa,on hirveetä väsymystä,vatsakipua yms.
Kiitti jos vastaat! - 7 vk normaali
väsyttää vaan.. kirjoitti:
et oliko sulla ennen ultraa mitään oireita mitkä olis antanu aihetta epäillä et kaikki ei oo ok?
Mulla raskaus alussa ja kyseessä komas lapsi.Olo on mitä oudoin paleltaa,on hirveetä väsymystä,vatsakipua yms.
Kiitti jos vastaat!raskaus oireet, kuvotus, turvotus ym. Sit alkoi palelu ja voipumus. Muutaman päästä ei mitään raskaus oireita, silloin tajusin että näin kävi. Koska jos on raskaus oireita niin jokin on pielessä kun ne häviävät ihan tosta vaan.
- vastaaja:)
7 vk normaali kirjoitti:
raskaus oireet, kuvotus, turvotus ym. Sit alkoi palelu ja voipumus. Muutaman päästä ei mitään raskaus oireita, silloin tajusin että näin kävi. Koska jos on raskaus oireita niin jokin on pielessä kun ne häviävät ihan tosta vaan.
menin viikolla 9 lääkäriin. vatsanpäältä otetussa ultrassa näkyi vain sikiöpussi, ei muuta.
seur.päivänä alakautta otetussa ultrassa näkyi jo syke:):): siellä oli siis elävä sikiö,jolla sydän sykki.viikot oli kyllä loppulaskussa vähemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057