Avo Pihtin kerrottiin pelastuneen Estoniasta. Ja sen jälkeen katosi olemattomiin. Tiedättekö mitään tuoretta uutista tai havointoa herrasta ihan tästä lähivuosilta, vai kuollukko sittenkiin?
Avo Piht. Estonian 2. kapteeni
8
2342
Vastaukset
- Aavo
Eiköhän jälleen kerran jätetä Pihti rauhaan
- olisi nähty
Afganistanin koillisosan vuoristossa pitämässä majaa Osama bin Laden'in kanssa?
http://www.saunalahti.fi/wtc2001/index.htm - Asoma Tesoma
Viimme viikolla Avo oli mun kanssani risteilemässä Ristiina Rekinalla Punasella merellä. Oli siellä Elviski vaikkei sanoa sais! Mut lystiä pidettiin Avon kans!!!
- Avo täs taas
Joo se kruisinki on hyvä loma. Mä sanon et hyva kunto pitää olla kun bailaa sun porukka.
Nut on asia vaikkea Sillä tavalla että kaikki muu raha minä pitää tuhlaa itse akanan kanssa, joka on kaunis ja ahne ja kaunis ja ahne.
Ensi vuosi on pakko ottaa yksi uusi startti ja mennää sinne ruoppaustyömaalla on moni poika jo nut. kuraproomu on kultakaivos.
AVO
- pelastusveneen rantaan
Sikäli kysymys on aiheellinen, että joku ajoi pelastusveneen Suomen rannikolle rantaan Estonian pelastusveneellä, eikä ole ilmoittautunut. -Kuka tai ketkä sen teki on edelleen arvoitus.
- edelleen
Katajanokalla vissiin MKL:hallussa
- todellakaan
ajanut vaan löytyi mereltä vedellä täyttyneenä kellumasta.
Faktaa on tästäkin saatavilla mutta ei vain kelpaa,huhut on niin jänniä? - katajanokalle
todellakaan kirjoitti:
ajanut vaan löytyi mereltä vedellä täyttyneenä kellumasta.
Faktaa on tästäkin saatavilla mutta ei vain kelpaa,huhut on niin jänniä?mistä löytyy edelleen eräästä varastosta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760