Jousimies ja Leijona

Jouska(N)

Mie en ymmärrä kohta tätä maailmaa..
Olen Isäni on leijona ja olen aina ollut isin tyttö.. Otamme erittäin räiskyvästi usein yhteen mutta silti viihdyn sen seurassa.
Sama pätee muihin leijoniin.. Jotenkin kaikki kunnon suhteet on ollut leijonan kanssa..

Mikä Leijonan ja Jousimiehen vetää niin yksiin helposti? :)

4

1087

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimmille

mä ite oon jousimies nainen ja mun mies on lejona, ja hyvin tullaa toimeen yhteis elämää on 20v,mutta lejona on hallitseva osapuoli,vahva luonne....kun suuttuu niin räiskyvää on joo...jousimies ja leijona = sopii toisilleen...

• westii

Oma kokemukseni on , että räiskyvää oli ainakin oma suhteeni, mutta en sitten tiedä, kun Leijona oli niin mustasukkainen. Johtuisko siitä ettei suhde toiminut?

• Leona

toinen Leijona-isin Leijona tyttö. Meillä oli aikoinaan teini-iässä tosi kovia yhteenottoja, nyt aikuisena tulemme toimeen erittäin hyvin. Olemme NIIN samanlaisia hyvässä kuin pahassakin, että on helppo mennä toisen "pään sisään".

Aviopuolisokseni valitsin Jousimiehen, ja täytyy sanoa, että vielä useankin vuoden jälkeen, liitto pelittää todella hyvin kaikilla osa-alueilla. Välillä on pieniä valtataisteluita ollut, mutta mies on onneksi ymmärtänyt, että minä nyt kertakaikkiaan olen tämän suhteen dominoiva osapuoli - annan tosin hänen välillä luulla, että hän on saannut viimeisen sanan, vaikka todellisuudessa olenkin johdatellut hänet olemaan samaa mieltä kanssani...

Yksi syy Leijona-Jousimies -suhteen toimivuuteen varmaankin on se, että haluamme molemmat läheistemme parasta. Niin Leijona kuin Jousimieskin saattaa välillä olla itsekäs, mutta kun kysymyksessä on läheinen, rakas ihminen, saa kaikkinainen itsekkyys väistyä - kumppanin tarpeet ajavat kaiken muun edelle!

• jouskari täälläkin

Täytyy todeta,että suhde Leijona-miehen kanssa hipoo lähes
        täydellisyyttä.7 kk,ta tuli täyteen,olemme kuin luodut toisillemme.
        Kumppanini vakava onnettomuus vain lähentää meitä ja tässäkin
        taistelemme yhdessä eteenpäin.Vihdoinkin,monen mutkan kautta tunnen
        löytäneeni sen oikean.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe