Jousimies ja Leijona

Jouska(N)

Mie en ymmärrä kohta tätä maailmaa..
Olen Isäni on leijona ja olen aina ollut isin tyttö.. Otamme erittäin räiskyvästi usein yhteen mutta silti viihdyn sen seurassa.
Sama pätee muihin leijoniin.. Jotenkin kaikki kunnon suhteet on ollut leijonan kanssa..

Mikä Leijonan ja Jousimiehen vetää niin yksiin helposti? :)

4

1063

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimmille

      mä ite oon jousimies nainen ja mun mies on lejona, ja hyvin tullaa toimeen yhteis elämää on 20v,mutta lejona on hallitseva osapuoli,vahva luonne....kun suuttuu niin räiskyvää on joo...jousimies ja leijona = sopii toisilleen...

      • westii

        Oma kokemukseni on , että räiskyvää oli ainakin oma suhteeni, mutta en sitten tiedä, kun Leijona oli niin mustasukkainen. Johtuisko siitä ettei suhde toiminut?


    • Leona

      toinen Leijona-isin Leijona tyttö. Meillä oli aikoinaan teini-iässä tosi kovia yhteenottoja, nyt aikuisena tulemme toimeen erittäin hyvin. Olemme NIIN samanlaisia hyvässä kuin pahassakin, että on helppo mennä toisen "pään sisään".

      Aviopuolisokseni valitsin Jousimiehen, ja täytyy sanoa, että vielä useankin vuoden jälkeen, liitto pelittää todella hyvin kaikilla osa-alueilla. Välillä on pieniä valtataisteluita ollut, mutta mies on onneksi ymmärtänyt, että minä nyt kertakaikkiaan olen tämän suhteen dominoiva osapuoli - annan tosin hänen välillä luulla, että hän on saannut viimeisen sanan, vaikka todellisuudessa olenkin johdatellut hänet olemaan samaa mieltä kanssani...

      Yksi syy Leijona-Jousimies -suhteen toimivuuteen varmaankin on se, että haluamme molemmat läheistemme parasta. Niin Leijona kuin Jousimieskin saattaa välillä olla itsekäs, mutta kun kysymyksessä on läheinen, rakas ihminen, saa kaikkinainen itsekkyys väistyä - kumppanin tarpeet ajavat kaiken muun edelle!

      • jouskari täälläkin

        Täytyy todeta,että suhde Leijona-miehen kanssa hipoo lähes
        täydellisyyttä.7 kk,ta tuli täyteen,olemme kuin luodut toisillemme.
        Kumppanini vakava onnettomuus vain lähentää meitä ja tässäkin
        taistelemme yhdessä eteenpäin.Vihdoinkin,monen mutkan kautta tunnen
        löytäneeni sen oikean.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      98
      6927
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2710
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2293
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      84
      1970
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1691
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      7
      1493
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1304
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1268
    Aihe