Mie en ymmärrä kohta tätä maailmaa..
Olen Isäni on leijona ja olen aina ollut isin tyttö.. Otamme erittäin räiskyvästi usein yhteen mutta silti viihdyn sen seurassa.
Sama pätee muihin leijoniin.. Jotenkin kaikki kunnon suhteet on ollut leijonan kanssa..
Mikä Leijonan ja Jousimiehen vetää niin yksiin helposti? :)
Jousimies ja Leijona
4
1181
Vastaukset
- mimmille
mä ite oon jousimies nainen ja mun mies on lejona, ja hyvin tullaa toimeen yhteis elämää on 20v,mutta lejona on hallitseva osapuoli,vahva luonne....kun suuttuu niin räiskyvää on joo...jousimies ja leijona = sopii toisilleen...
- westii
Oma kokemukseni on , että räiskyvää oli ainakin oma suhteeni, mutta en sitten tiedä, kun Leijona oli niin mustasukkainen. Johtuisko siitä ettei suhde toiminut?
- Leona
toinen Leijona-isin Leijona tyttö. Meillä oli aikoinaan teini-iässä tosi kovia yhteenottoja, nyt aikuisena tulemme toimeen erittäin hyvin. Olemme NIIN samanlaisia hyvässä kuin pahassakin, että on helppo mennä toisen "pään sisään".
Aviopuolisokseni valitsin Jousimiehen, ja täytyy sanoa, että vielä useankin vuoden jälkeen, liitto pelittää todella hyvin kaikilla osa-alueilla. Välillä on pieniä valtataisteluita ollut, mutta mies on onneksi ymmärtänyt, että minä nyt kertakaikkiaan olen tämän suhteen dominoiva osapuoli - annan tosin hänen välillä luulla, että hän on saannut viimeisen sanan, vaikka todellisuudessa olenkin johdatellut hänet olemaan samaa mieltä kanssani...
Yksi syy Leijona-Jousimies -suhteen toimivuuteen varmaankin on se, että haluamme molemmat läheistemme parasta. Niin Leijona kuin Jousimieskin saattaa välillä olla itsekäs, mutta kun kysymyksessä on läheinen, rakas ihminen, saa kaikkinainen itsekkyys väistyä - kumppanin tarpeet ajavat kaiken muun edelle!- jouskari täälläkin
Täytyy todeta,että suhde Leijona-miehen kanssa hipoo lähes
täydellisyyttä.7 kk,ta tuli täyteen,olemme kuin luodut toisillemme.
Kumppanini vakava onnettomuus vain lähentää meitä ja tässäkin
taistelemme yhdessä eteenpäin.Vihdoinkin,monen mutkan kautta tunnen
löytäneeni sen oikean.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 253730
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402722Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532280Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122251Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131749Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191529Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521501- 971389
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621241Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951194