VISTAA. Oma vika kai kun hankin.. no vahingosta viisastuu.
V*TTU et
24
967
Vastaukset
- Pege81
Turhaan poraat siellä. Ite käytän töissä Vistaa joka päivä, enkä ole kertaakaan takonut päätäni seinään. Kaikki on toiminut, mitä olen tarvinnut.
Aina voi tehdä niinkuin tämä kaveri:
http://www.youtube.com/watch?v=FVbf9tOGwno
Ja käyttis vaihtoon..- *_user_*
Mutta kun se piru vie on niin ylihinnoiteltu. Vista nyt kuitenkin on sentään kohtuuhintainen.
Joten lompakkoni sanelee sen että valintani on Vista. Ehkä seuraavaksi 7 sitten kun se valmistuu.
Applen järjestelmä on joka tapauksessa liian kallis lompakolleni. Tarkoitan koko järjestelmää= rauta käyttöjärjestelmä. *_user_* kirjoitti:
Mutta kun se piru vie on niin ylihinnoiteltu. Vista nyt kuitenkin on sentään kohtuuhintainen.
Joten lompakkoni sanelee sen että valintani on Vista. Ehkä seuraavaksi 7 sitten kun se valmistuu.
Applen järjestelmä on joka tapauksessa liian kallis lompakolleni. Tarkoitan koko järjestelmää= rauta käyttöjärjestelmä."Mutta kun se piru vie on niin ylihinnoiteltu. Vista nyt kuitenkin on sentään kohtuuhintainen."
Vistahan on kallis. 120€ vai paljon oli Home Premium.. Markkinoilla muuten on aika helvetin monta käyttöjärjestelmää. Ei Apple ja Microsoft ole ainoat firmat.- *user*
M-Kar kirjoitti:
"Mutta kun se piru vie on niin ylihinnoiteltu. Vista nyt kuitenkin on sentään kohtuuhintainen."
Vistahan on kallis. 120€ vai paljon oli Home Premium.. Markkinoilla muuten on aika helvetin monta käyttöjärjestelmää. Ei Apple ja Microsoft ole ainoat firmat.Sinulta jäi lukematta tämä lause:
Tarkoitan koko järjestelmää= rauta käyttöjärjestelmä.
Vista järjestelmää saa 400-1024 €
Apple/MAC järjestelmää ei saa mistään alle 1024 €
Ja jotta et unohtaisi: Tarkoitan koko järjestelmää= rauta käyttöjärjestelmä.
"Ei Apple ja Microsoft ole ainoat firmat."
Minähän sanoin että Apple kiinostaisi. Saako MAC:cia joltain toiseltakin firmalta kuin Applelta? Ja mihin hintaan? - löytyy
*user* kirjoitti:
Sinulta jäi lukematta tämä lause:
Minähän sanoin että Apple kiinostaisi. Saako MAC:cia joltain toiseltakin firmalta kuin Applelta? Ja mihin hintaan?Mac mini 598,90 €, iMac 20" 998,90 €.
*user* kirjoitti:
Sinulta jäi lukematta tämä lause:
Minähän sanoin että Apple kiinostaisi. Saako MAC:cia joltain toiseltakin firmalta kuin Applelta? Ja mihin hintaan?"Apple/MAC järjestelmää ei saa mistään alle 1024 €"
Kyllä saa. Macmini ja Macbook White ovat halpoja.
"Minähän sanoin että Apple kiinostaisi. Saako MAC:cia joltain toiseltakin firmalta kuin Applelta? Ja mihin hintaan?"
No ei saa muulta kuin Applelta. Microsoft ja Apple ei kuitenkaan ole ainoat firmat jotka tekee käyttöjärjestelmiä että ei tarvitse niihin jumittua. Markkinatalous toimii niin että jokainen ostaa sitä mistä tykkää ja mistä tykkää maksaa pyydetyn hinnan. Jos ei näin käytä rahaa niin siitä on turha itkeä sitten.- *user*
M-Kar kirjoitti:
"Apple/MAC järjestelmää ei saa mistään alle 1024 €"
Kyllä saa. Macmini ja Macbook White ovat halpoja.
"Minähän sanoin että Apple kiinostaisi. Saako MAC:cia joltain toiseltakin firmalta kuin Applelta? Ja mihin hintaan?"
No ei saa muulta kuin Applelta. Microsoft ja Apple ei kuitenkaan ole ainoat firmat jotka tekee käyttöjärjestelmiä että ei tarvitse niihin jumittua. Markkinatalous toimii niin että jokainen ostaa sitä mistä tykkää ja mistä tykkää maksaa pyydetyn hinnan. Jos ei näin käytä rahaa niin siitä on turha itkeä sitten."Microsoft ja Apple ei kuitenkaan ole ainoat firmat jotka tekee käyttöjärjestelmiä"
Mitä taas sekoilet? Minähän sanoin jo että APPLE kiinnostaisi! Etkö osaa lukea, vai etkö ymmärrä lukemaasi?
"Kyllä saa. Macmini ja Macbook White ovat halpoja."
Ei tule kauppoja. Läppärit ei kiinnosta. - *user*
löytyy kirjoitti:
Mac mini 598,90 €, iMac 20" 998,90 €.
"Mac mini 598,90 €"
Läppärit ei kiinnosta
"iMac 20" 998,90 €."
Liian ylihinnoiteltu mun budjetille.
Tuo läppärin hinta olisi sopiva, toi Mac kiinnostaisi ellei se olisi läppäri. *user* kirjoitti:
"Mac mini 598,90 €"
Läppärit ei kiinnosta
"iMac 20" 998,90 €."
Liian ylihinnoiteltu mun budjetille.
Tuo läppärin hinta olisi sopiva, toi Mac kiinnostaisi ellei se olisi läppäri."Läppärit ei kiinnosta"
Mac mini ei ole läppäri vaan pöytäkone.
- Vista_fani
Selvästi paras Windows tähän asti.
W7 on varmaan vielä parempi kunhan valmistuu.Ainahan softat kehittyvät paremmiksi. Windows 2000 oli aikanaan paras työasema käyttis. Windows Vista ei on toisen merkkisiin käyttöjärjestelmiin verratuna surkea räpellys.
- Freightliner
No en nyt oikein tiedä,itsestä tuntui vielä joku aika sitten niin,mutta kyllä tuntuu että XP vie keveydessään ja yksinkertaisuudessaan omasta mielestä voiton.Tietoturvallisuus on Vistassa hyvä
- [/]
Freightliner kirjoitti:
No en nyt oikein tiedä,itsestä tuntui vielä joku aika sitten niin,mutta kyllä tuntuu että XP vie keveydessään ja yksinkertaisuudessaan omasta mielestä voiton.Tietoturvallisuus on Vistassa hyvä
Vista on paras windows
- ei mitään--
hyvää tosiaan. Alussa ehkä ulkonäkö miellytti, mutta käytössä ihan kamala. En usko että Seiska on paljoo parempi.
Applea pidin joskus yliarvostettuna mutta taidan siihen kuitenkin vaihtaa.- Hyvin toimii
Kun käyttää lähinnä nettiselailuun ja sähköpostin lukemiseen ja lähettämiseen. Sitten käyttää microsoftin omia ohjelmia niin ne ainakin toimii hyvin. Olen ainakin minä hyvin tyytyväinen.
Hyvin toimii kirjoitti:
Kun käyttää lähinnä nettiselailuun ja sähköpostin lukemiseen ja lähettämiseen. Sitten käyttää microsoftin omia ohjelmia niin ne ainakin toimii hyvin. Olen ainakin minä hyvin tyytyväinen.
"Kun käyttää lähinnä nettiselailuun ja sähköpostin lukemiseen ja lähettämiseen."
Tämä oli kova juttu joskus vuonna -93.
"Sitten käyttää microsoftin omia ohjelmia niin ne ainakin toimii hyvin. Olen ainakin minä hyvin tyytyväinen."
Ei sillä sitten tee oikein mitään.- ???
"käytössä ihan kamala"
Miten niin? Perusteluja kiitös!
"Vistassa ei mitään hyvää tosiaan"
No mitä huonoa siinä sitten muka on? Sitä ei kukaan ole osannut kertoa. - ???
M-Kar kirjoitti:
"Kun käyttää lähinnä nettiselailuun ja sähköpostin lukemiseen ja lähettämiseen."
Tämä oli kova juttu joskus vuonna -93.
"Sitten käyttää microsoftin omia ohjelmia niin ne ainakin toimii hyvin. Olen ainakin minä hyvin tyytyväinen."
Ei sillä sitten tee oikein mitään."Tämä oli kova juttu joskus vuonna -93."
Ai kun viimeksi käytit selainta ja sähköpostia?
"Ei sillä sitten tee oikein mitään."
Höh? Miten niin muka ei tee? Ei minulla ole sitä keittiö- tai pesukoneena aikomus käyttääkään. Joten ei haittaa yhtään että se ei sovellu siihen tarkoitukseen. ;) ??? kirjoitti:
"Tämä oli kova juttu joskus vuonna -93."
Ai kun viimeksi käytit selainta ja sähköpostia?
"Ei sillä sitten tee oikein mitään."
Höh? Miten niin muka ei tee? Ei minulla ole sitä keittiö- tai pesukoneena aikomus käyttääkään. Joten ei haittaa yhtään että se ei sovellu siihen tarkoitukseen. ;)"Höh? Miten niin muka ei tee? Ei minulla ole sitä keittiö- tai pesukoneena aikomus käyttääkään. Joten ei haittaa yhtään että se ei sovellu siihen tarkoitukseen. ;)"
Tietokoneet on nykyään muutakin kuin kirjoituskoneita. Kännyköilläkin voi tehdä muuta kuin puhua. Niillä voi esimerkiksi lähettää SMS:ää ja toimivat korvalappustereoina ja niillä voi selata webbiä.??? kirjoitti:
"käytössä ihan kamala"
No mitä huonoa siinä sitten muka on? Sitä ei kukaan ole osannut kertoa."Miten niin? Perusteluja kiitös!"
"No mitä huonoa siinä sitten muka on? Sitä ei kukaan ole osannut kertoa."
Minä olen jo kertonut. Se on helvetin hidas. Ja sudo/UAC mikä lie on toteutettu ihan päin helvettiä ja on ärsyttävä. Käyttö on yleensäkin ärsyttävää kun ohjauspaneelissa kun on niin tulee jotain kyselyä "haluatko antaa palautetta ohjauspaneelista?". Tutulle tuli ilmoitus kesken aiken, että "Windows on korjannut ongelman äänikortissasi, äänikortti toimii nyt". Mitään vikaa ei ollut ikinä ollutkaan tämän äänikortissa..
Windows Vista myös käynnistyy tautisen kauan ja kiintolevyvalo ei aina hellitä vilkuttamasta koko päivänä.- aloittais..
??? kirjoitti:
"käytössä ihan kamala"
No mitä huonoa siinä sitten muka on? Sitä ei kukaan ole osannut kertoa.läppärin akunkesto, yhteensopivuusongelmat, käyttäjätilien hallinta, kansionäkymien "folder sniffing".. Vistan "itseohjautuvuus" kumoaa käyttäjän valintoja jatkuvasti. MP11 & Media Center käyttöjärjestelmän osana.. jne jne
- Asiantuntia Coloradosta
M-Kar kirjoitti:
"Miten niin? Perusteluja kiitös!"
Minä olen jo kertonut. Se on helvetin hidas. Ja sudo/UAC mikä lie on toteutettu ihan päin helvettiä ja on ärsyttävä. Käyttö on yleensäkin ärsyttävää kun ohjauspaneelissa kun on niin tulee jotain kyselyä "haluatko antaa palautetta ohjauspaneelista?". Tutulle tuli ilmoitus kesken aiken, että "Windows on korjannut ongelman äänikortissasi, äänikortti toimii nyt". Mitään vikaa ei ollut ikinä ollutkaan tämän äänikortissa..
Windows Vista myös käynnistyy tautisen kauan ja kiintolevyvalo ei aina hellitä vilkuttamasta koko päivänä.Windows Vista myös käynnistyy tautisen kauan ja kiintolevyvalo ei aina hellitä vilkuttamasta koko päivänä....
Mitä sönkötät täällä tollasta vaikka esiinnyt "asiantuntijana". Alahan lukea huomisen päivän amiskokeeseen sitä hitsaupuikon paksuutta. Levyseppälinjalla kun olet. - Kylä lähtee
M-Kar kirjoitti:
"Miten niin? Perusteluja kiitös!"
Windows Vista myös käynnistyy tautisen kauan ja kiintolevyvalo ei aina hellitä vilkuttamasta koko päivänä.sudo/UAC mikä lie on toteutettu ihan päin helvettiä ....
Siinä meillä varsinainen asiantuntija ! Aaarghh...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996053
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963045Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774