Huomaan, että

Anna on voitollaan

pilannut monen ihmisen päivän! Voi,voi sitä suomalaista pahoinvointia!

28

960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei olekaan

      mitään vikaa, mutta se miten siitä tyttö sekoo on se joka pistää naurattamaan, ei pilaamaan päivää. Ainahan pellet ovat hauskoja!

      • tyttö.

        mikä sun ongelma???etkö kestä kestä että toiset menestyy?( tämä viesti oli tarkoitettu aloittajalle)

        Anna sai parhaan naissolistin palkinnon,mutta niin sai moni muukin palkintoja...joten...

        onneksi olkoon Anna!olen iloinen puolestasi.
        sulla on yksi hyvä biisi nimittäin silent despair.


      • Teinit vauhdissa.
        tyttö. kirjoitti:

        mikä sun ongelma???etkö kestä kestä että toiset menestyy?( tämä viesti oli tarkoitettu aloittajalle)

        Anna sai parhaan naissolistin palkinnon,mutta niin sai moni muukin palkintoja...joten...

        onneksi olkoon Anna!olen iloinen puolestasi.
        sulla on yksi hyvä biisi nimittäin silent despair.

        Eikö sinulla ole omia tavoitteita, kun niin kiihkeästi "suojelet" häntä :D

        Anna kuuluisi Hollywoodin, jossa suurin osa pinnallisista tyhjäpäistä ovat siellä. He menestyvät ilman minkäänlaista pientä lahjakkuutta, mutta saavat tehä töitä, koska Music Televisionin kaltaiset nuoret eivät tajua alasta mistään mitään. Niin ja media on heidän puolellaan jne..


      • tyttö.
        Teinit vauhdissa. kirjoitti:

        Eikö sinulla ole omia tavoitteita, kun niin kiihkeästi "suojelet" häntä :D

        Anna kuuluisi Hollywoodin, jossa suurin osa pinnallisista tyhjäpäistä ovat siellä. He menestyvät ilman minkäänlaista pientä lahjakkuutta, mutta saavat tehä töitä, koska Music Televisionin kaltaiset nuoret eivät tajua alasta mistään mitään. Niin ja media on heidän puolellaan jne..

        mä oon saavuttanu tavoitteeni ja se on että laitoin lauluvideoita youtubeen, entäs sinä? ;D

        jos et puhunu minulle niin anteeksi ja näkemiin :)

        ihqua päivänjatkoa!


    • palautteesta

      ja inhottavien, surkeiden valheellisten viestien määrästä hyvin huomaa, olet oikeassa! Eivätkä Annan pilkkaajat edes kaikki ymmärrä mitä tarkoitat. Ilkkua vaan pitää ja valehdella kaikenlaista kun ei muuhun kyetä.

      • tyttö.

        Ehkä ne vaa kertoo mielipiteensä,kun jokaisella on siihen oikeus...vaikka Anna ei kestäkään julkista kritiikkiä,tosi asia kuitenkin on että jokainen artisti saa kritiikkiä.


      • aloituksessa mainitsin,

        on se sitä suomalaista pahoinvointia!


      • Hyvin
        aloituksessa mainitsin, kirjoitti:

        on se sitä suomalaista pahoinvointia!

        tulee ilmi. Ei voi muuta kuin päätellä että jotkut eivät oikein välitä ja ole juurikaan kiinnostuneet jälkikasvunsa tekemisistä, saati sitten että opastaisivat millainen käytös toisia kohtaan on suotavaa ja kohteliasta.


      • ;;::;;;::;
        aloituksessa mainitsin, kirjoitti:

        on se sitä suomalaista pahoinvointia!

        Voi ei! Onko Anna saanut tartutettua kaikkiin faneihinsa SUOMALAISUUS vihan!?


        Anna se jaksaa sitä Portugalia ylistää, mutta sehän on vain yksi maa muiden joukossa, ja vielä pieni sellainen pienempi kuin Suomi! Se on kuin Kissan kusi läikkä Valaan perseessä.


      • perinteinen sananlasku
        ;;::;;;::; kirjoitti:

        Voi ei! Onko Anna saanut tartutettua kaikkiin faneihinsa SUOMALAISUUS vihan!?


        Anna se jaksaa sitä Portugalia ylistää, mutta sehän on vain yksi maa muiden joukossa, ja vielä pieni sellainen pienempi kuin Suomi! Se on kuin Kissan kusi läikkä Valaan perseessä.

        Ymmärrys hoi, äly älä jätä!


      • huolestuttavaa
        tyttö. kirjoitti:

        Ehkä ne vaa kertoo mielipiteensä,kun jokaisella on siihen oikeus...vaikka Anna ei kestäkään julkista kritiikkiä,tosi asia kuitenkin on että jokainen artisti saa kritiikkiä.

        jos ei osaa erottaa kritiikkiä ja ilkeämielistä haukkumista toisistaan.

        Ja mitä sekin tarkoittaa että on "oikeus" sanoa mielipiteensä. Minusta kellään ei ole oikeutta itsetarkoituksellisesti haukkua, mustamaalata ja pilkata toista ihmistä.

        Eli ei ole oikeutta ilmaista mielipidettään ihan mihin tyyliin tahansa.

        Äitini on hyvin viisas ihminen, ja minulla oli kerran työkaveri, joka antoi minulle "kritiikkiä". Omien sanojensa mukaan hän vain sanoi mielipiteensä suoraan ja kaunistelematta, ja että hänellä oli mielestään siihen oikeus.

        Äitini sanoi minulle, että jos sanoo mielipiteensä toisesta välittämättä ollenkaan toisen tunteista ja siitä mitä se mahdollisesti tekee toisen itsetunnolle ja maineelle, silloin vie toiselta oikeuden tulla kohdelluksi kunnioittavasti ja inhimillisesti.

        Eli kenellä tässä on "oikeuksia"? Vain näillä Annan "kritisoijilla"? Entä Annalla itsellään, ja niillä jotka pitävät Annasta?

        Minä uskallan olla sitä mieltä että Annalla oli oikeus vastaanottaa Emma, ja olla sellainen kuin on.


      • tyttö.
        huolestuttavaa kirjoitti:

        jos ei osaa erottaa kritiikkiä ja ilkeämielistä haukkumista toisistaan.

        Ja mitä sekin tarkoittaa että on "oikeus" sanoa mielipiteensä. Minusta kellään ei ole oikeutta itsetarkoituksellisesti haukkua, mustamaalata ja pilkata toista ihmistä.

        Eli ei ole oikeutta ilmaista mielipidettään ihan mihin tyyliin tahansa.

        Äitini on hyvin viisas ihminen, ja minulla oli kerran työkaveri, joka antoi minulle "kritiikkiä". Omien sanojensa mukaan hän vain sanoi mielipiteensä suoraan ja kaunistelematta, ja että hänellä oli mielestään siihen oikeus.

        Äitini sanoi minulle, että jos sanoo mielipiteensä toisesta välittämättä ollenkaan toisen tunteista ja siitä mitä se mahdollisesti tekee toisen itsetunnolle ja maineelle, silloin vie toiselta oikeuden tulla kohdelluksi kunnioittavasti ja inhimillisesti.

        Eli kenellä tässä on "oikeuksia"? Vain näillä Annan "kritisoijilla"? Entä Annalla itsellään, ja niillä jotka pitävät Annasta?

        Minä uskallan olla sitä mieltä että Annalla oli oikeus vastaanottaa Emma, ja olla sellainen kuin on.

        Että häntä kiinnostaa ihmiset joilla ei ole ihan kaikki kotona.miten sä ottaisit tuon?
        TÄÄLLÄ ON SANOTTU ETTEI TYKKÄÄ ANNASTA TARKOTIN SELLASTA MIELIPIDETTÄ JA SITTE SILLE ANNETAAN KRITIIKKIÄ SEN LAVAESIINTYMISESTÄ JA NÄIN..MUTTA EI TIETENKÄÄN SAA OLLA ILKEE.Asiallisuus ennen kaikkea myös Anna ja Anna fanit ja ne jotka ei tykkää Annasta.


    • Mulles

      Hassu miten kateellisia suomalaiset ovat, aina kustaan omaan pesään

      • varmaan kaikki,

        vaan ne omassa elämässään epäonnistuneet, jotka syyttävät aina muita omasta saamattomuudestaan.


      • palstalla
        varmaan kaikki, kirjoitti:

        vaan ne omassa elämässään epäonnistuneet, jotka syyttävät aina muita omasta saamattomuudestaan.

        yhtä ainuttakaan viestiä, jossa Annaa syytettäisiin jonkun elämän pilaamisesta. Joidenkinhan se fanien (ja Annan) kupla pitää puhkasta.


      • lukuisia
        varmaan kaikki, kirjoitti:

        vaan ne omassa elämässään epäonnistuneet, jotka syyttävät aina muita omasta saamattomuudestaan.

        muita syitä:

        -lapsellisuus
        -kieroon kasvaminen
        -ilkeys
        -huono itsetunto
        -tyhmyys
        -katkeruus
        -empatian puute
        -viha
        -moukkamaisuus
        -tyytymättömyys
        -kurja ja köyhä henkinen elämä
        -kykenemättömyys kasvattaa ja kehittää luonnettaan
        -vastuuttomuus
        -hyvien, kasvattavien ja antoisien ihmissuhteiden
        puute
        -rakkaudettomuus


      • tämän listan
        lukuisia kirjoitti:

        muita syitä:

        -lapsellisuus
        -kieroon kasvaminen
        -ilkeys
        -huono itsetunto
        -tyhmyys
        -katkeruus
        -empatian puute
        -viha
        -moukkamaisuus
        -tyytymättömyys
        -kurja ja köyhä henkinen elämä
        -kykenemättömyys kasvattaa ja kehittää luonnettaan
        -vastuuttomuus
        -hyvien, kasvattavien ja antoisien ihmissuhteiden
        puute
        -rakkaudettomuus

        laatija sykologiaa lukemaan, mieluummin vielä portukaliin, adios.


      • palstalla
        lukuisia kirjoitti:

        muita syitä:

        -lapsellisuus
        -kieroon kasvaminen
        -ilkeys
        -huono itsetunto
        -tyhmyys
        -katkeruus
        -empatian puute
        -viha
        -moukkamaisuus
        -tyytymättömyys
        -kurja ja köyhä henkinen elämä
        -kykenemättömyys kasvattaa ja kehittää luonnettaan
        -vastuuttomuus
        -hyvien, kasvattavien ja antoisien ihmissuhteiden
        puute
        -rakkaudettomuus

        harrastetaan usein myös loanheittoa,mitätöintiä ja saavutusten väheksyntää.

        Anna kiinnostaa koska hän on niin suosittu ja menestynyt vaikka onkin vielä kovin nuori.


      • niin sitä loan heittoa
        palstalla kirjoitti:

        harrastetaan usein myös loanheittoa,mitätöintiä ja saavutusten väheksyntää.

        Anna kiinnostaa koska hän on niin suosittu ja menestynyt vaikka onkin vielä kovin nuori.

        on joka puolella suomi24 palstoilla.

        Tosin en voi ymmärtää, että miksei ei saa kritisoida artistia, vaikka arvostelu sattuu olemaan TÄRKEÄ osa sitä työtä. Niin hyvässä julkisuudessa, kuten myös siinä ikävämmässä.

        Mee lukemaan niitä palstoja, esim jenkit keskustelevat omista staroistaan D:


      • saa kunhan
        niin sitä loan heittoa kirjoitti:

        on joka puolella suomi24 palstoilla.

        Tosin en voi ymmärtää, että miksei ei saa kritisoida artistia, vaikka arvostelu sattuu olemaan TÄRKEÄ osa sitä työtä. Niin hyvässä julkisuudessa, kuten myös siinä ikävämmässä.

        Mee lukemaan niitä palstoja, esim jenkit keskustelevat omista staroistaan D:

        tekee sen asiallisesti ja hyvässä tarkoituksessa.

        Mielestäni ihmiset sanovat mielipiteitään vain kahdesta syystä. Joko hyvässä tarkoituksessa tai pahassa. Neutraalia mielipidettä ei ole olemassa.

        Eli onko kaiken tämän kritiikin tarkoituksena auttaa Annaa kehittymään ihmisenä ja urallaan? Vai saada Anna näyttämään ihmisten silmissä mahdollisimman huonolta ja typerältä?


      • hoitaa
        saa kunhan kirjoitti:

        tekee sen asiallisesti ja hyvässä tarkoituksessa.

        Mielestäni ihmiset sanovat mielipiteitään vain kahdesta syystä. Joko hyvässä tarkoituksessa tai pahassa. Neutraalia mielipidettä ei ole olemassa.

        Eli onko kaiken tämän kritiikin tarkoituksena auttaa Annaa kehittymään ihmisenä ja urallaan? Vai saada Anna näyttämään ihmisten silmissä mahdollisimman huonolta ja typerältä?

        itse tämän viimeisen lauseesi täyttymisen, ei siinä muita tarvita.


      • ei kerran
        hoitaa kirjoitti:

        itse tämän viimeisen lauseesi täyttymisen, ei siinä muita tarvita.

        muuta tarvita, niin ei sitä Annaa tarvitse haukkua eikä edes kritisoida. Ne jotka eivät tajua Annan "typeryyttä" niin eläköön onnellisina. Mitä se teitä häiritsee?


      • kun...
        ei kerran kirjoitti:

        muuta tarvita, niin ei sitä Annaa tarvitse haukkua eikä edes kritisoida. Ne jotka eivät tajua Annan "typeryyttä" niin eläköön onnellisina. Mitä se teitä häiritsee?

        mollaajien elämässä ei ole muuta sisältöä kuin haukkuminen. Siihen uhrattua aikaa he eivät millään keksi käyttää mihinkään kehittävään.


      • Klamydia -78
        kun... kirjoitti:

        mollaajien elämässä ei ole muuta sisältöä kuin haukkuminen. Siihen uhrattua aikaa he eivät millään keksi käyttää mihinkään kehittävään.

        "...mollaajien elämässä ei ole muuta sisältöä kuin haukkuminen."

        Juhust joo!!! Ja sinähän sen tiedät, pikku Einstainiii...?


      • yhtään mitään!
        kun... kirjoitti:

        mollaajien elämässä ei ole muuta sisältöä kuin haukkuminen. Siihen uhrattua aikaa he eivät millään keksi käyttää mihinkään kehittävään.

        "mollaajien elämässä ei ole muuta sisältöä kuin haukkuminen. Siihen uhrattua aikaa he eivät millään keksi käyttää mihinkään kehittävään."

        Itsetunto-ongelmia taitaa olla tällä fanilla.


      • ja tämän
        kun... kirjoitti:

        mollaajien elämässä ei ole muuta sisältöä kuin haukkuminen. Siihen uhrattua aikaa he eivät millään keksi käyttää mihinkään kehittävään.

        jälkeiset viestit kertovat että juuri näin on asia.


      • on aika paljastava
        Klamydia -78 kirjoitti:

        "...mollaajien elämässä ei ole muuta sisältöä kuin haukkuminen."

        Juhust joo!!! Ja sinähän sen tiedät, pikku Einstainiii...?

        "V***n ipana..."
        "Juhust joo!!! Ja sinähän sen tiedät, pikku Einstainiii...?"

        Ei sisällä muuta kuin haukkumista.
           


      • Toinen kaveri Turusta
        on aika paljastava kirjoitti:

        "V***n ipana..."
        "Juhust joo!!! Ja sinähän sen tiedät, pikku Einstainiii...?"

        Ei sisällä muuta kuin haukkumista.
           

        Miten toi sun juttusi tähän liittyi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 166
      4616
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      118
      4207
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2770
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1615
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe