Outoo!

FFTF on

alkanu menee kaupaks uudestaan Suckerpunchin rinnalla latausmestoissa. Mikäs jengi siellä nyt salaa latailee powermetallia kun koivusfaneilla toi lätty jo on ;))) Mut vakavasti puhuen, se on musta nyt kun molemmista AK-levyista on kulunu aikaa sit kuitenkin lopulta se parempi.

27

1403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perustoi

ja hywäks hawaitsee ;))) kowin on monipuolist toi arin tarjonta musamaailmal.

• Becomingia

ei tunneta eikä tiedetä, kuinka hyvä levy se on. Sitähän ei markkinoitu kovinkaan paljon eikä siitä julkaistu kuin kaksi sinkkua, joita niitäkään ei ole soitettu kuin lähinnä yleX:llä. Ihmiset, jotka on kiinnostuneet Koivusen laulusta ja musiikista vasta nyt, muistaa FFTF:n ja ostaa sen. Molemmat on hyviä levyjä, mutta Becoming antaa monipuolisemman kuvan Arista laulajana ja tulkitsijana.

Varmaan ne ostajat on näitä Amoral-ripittäjiä, jotka salaa kuuntelee ja ihailee Koivusta.

• totta, että monet

latailija ei edes tiedä Becomingin olemassa olosta. Mä en sitä enää jaksa kuunnella, koska missään biisissä ei toimi kaikki osa-alueet. Vilin sävellykset on OK mut sanat kammottavan koukeroisia ja kliseisiä eli ei sovi Arin suuhun. Lucan sanotukset taas on OK muut niitten biisien melodiat taas hirveetä kasarihumppaa. Vieraat biisit on tehty paljon pahemmin vasemmalla kädellä kun FFTF:lla. Father on ok mut vaan livenä. Maiden-laina kolahtaa kyllä edelleen. FFTF on sen sijaan kestänyt aikaa yllättävän hyvin, biisimateriaali on kuitenkin niin paljon parempaa, vaikka on siellä roskaakin.

• nimikkobiisii ja elukka
        totta, että monet kirjoitti:

latailija ei edes tiedä Becomingin olemassa olosta. Mä en sitä enää jaksa kuunnella, koska missään biisissä ei toimi kaikki osa-alueet. Vilin sävellykset on OK mut sanat kammottavan koukeroisia ja kliseisiä eli ei sovi Arin suuhun. Lucan sanotukset taas on OK muut niitten biisien melodiat taas hirveetä kasarihumppaa. Vieraat biisit on tehty paljon pahemmin vasemmalla kädellä kun FFTF:lla. Father on ok mut vaan livenä. Maiden-laina kolahtaa kyllä edelleen. FFTF on sen sijaan kestänyt aikaa yllättävän hyvin, biisimateriaali on kuitenkin niin paljon parempaa, vaikka on siellä roskaakin.

ois ollu ihan witun hywä jos se enkelikuoro ois ollu tarpeeks raskas wastapainoks arin hitaiden osuuksien "ooppiumiluolaäänel" (btw samaa on käytetty bonesis). akustiset tolt rulettaa myös.

parii biisii fftf:lta en woi sietää mm. stormwindii ja lmiitä. liwenä toimii kaikki biisit paremmin ku lewyl.

sama pätee becomingiin josta utbs on jees sekä faija. myös cower on cool. liika kiire tuli molemmil ja sen huomaa. lewy-yhtiön ahneus ei kuiteskaa pystyny perustoi häwittämään waan ne kuuluu kaikki sielt jokatapaukses.

• eli OB ja FFTF,
        nimikkobiisii ja elukka kirjoitti:

ois ollu ihan witun hywä jos se enkelikuoro ois ollu tarpeeks raskas wastapainoks arin hitaiden osuuksien "ooppiumiluolaäänel" (btw samaa on käytetty bonesis). akustiset tolt rulettaa myös.

parii biisii fftf:lta en woi sietää mm. stormwindii ja lmiitä. liwenä toimii kaikki biisit paremmin ku lewyl.

sama pätee becomingiin josta utbs on jees sekä faija. myös cower on cool. liika kiire tuli molemmil ja sen huomaa. lewy-yhtiön ahneus ei kuiteskaa pystyny perustoi häwittämään waan ne kuuluu kaikki sielt jokatapaukses.

joka on jotenkin muuttunut suorastaan klassikoks, siinä toimii ihan kaikki.
        OB vois tosiaan olla paremmin laulettu niin Arin kun taustojenkin osalta, kun se on biisinä ihan timanttia. Olis mageeta saada siitä joskus uus versio, mut en kyllä tiedä, mille lätylle se vois toteutua. Lisäks tykkään God of Warista, DTTBM:sta ja LMI:sta. Muut on aika shittiä.

• pidän siitä
        eli OB ja FFTF, kirjoitti:

joka on jotenkin muuttunut suorastaan klassikoks, siinä toimii ihan kaikki.
        OB vois tosiaan olla paremmin laulettu niin Arin kun taustojenkin osalta, kun se on biisinä ihan timanttia. Olis mageeta saada siitä joskus uus versio, mut en kyllä tiedä, mille lätylle se vois toteutua. Lisäks tykkään God of Warista, DTTBM:sta ja LMI:sta. Muut on aika shittiä.

tamponista

• studion tuoksua

Mulla on sellanen tunne, että Becoming on kauempana "alkuperäsestä" Ari Koivusesta eli siitä mielikuvasta, mikä Arista muodostu ekojen teevee-esiintymisten pohjalta. Becoming on jotenki liian monimutkanen, temppuileva ja sen biisit on livenä vaikeita vedettäviä. Semmonen alkuvoimasuus puuttuu ja hommaa leimas yliyrittäminen. Koivusella on niin hyvä soundi äänessä ja sellanen tahtoihmisen laulutapa, et se on parhaimmillaan luomuäänityksissä ja idealtaan ei-niin-vaikeissa biiseissä. Sokeripunssissa on taas löydetty uudestaan Arin luonnollinen soundi, joka toimii sekä levyllä että livenä pakottomasti.

Mä luulen, et on käymässä niin, et historia tulee todistaan, kuinka hyvä FFTF todella on - tai oli.

• samaa mieltä

siitä että fftf on parempi levy. musta selkeesti parempi. becomingista en tykkää, laulukin on paljon huonompaa kuin fftf:ällä, jotenkin niin kireen ja tunetetin kuulosta.

• mun mielestä

FFTF:llä on helmensä, kuten Our Beast ja FFTF, mutta muuten Becomingin bändin tekemät biisit on parempia. Kun se on bändin levy siinä on enemmän sydäntä mukana.

• siitä aluks
        mun mielestä kirjoitti:

FFTF:llä on helmensä, kuten Our Beast ja FFTF, mutta muuten Becomingin bändin tekemät biisit on parempia. Kun se on bändin levy siinä on enemmän sydäntä mukana.

diggasin, mut musiikkina ei vaan pitemmän päälle toimi.

• jaksaa
        mun mielestä kirjoitti:

yhä uudeleen kuunella,toisin Becomingia tulee nykyään enenmmän kuuneltua,on se niin upea levy!

• bändejä pidäkään
        jaksaa kirjoitti:

yhä uudeleen kuunella,toisin Becomingia tulee nykyään enenmmän kuuneltua,on se niin upea levy!

sotkee keskenään mut Suckerpunch olis Becomingin ylivoimaisesti paras biisi, jos olis sillä levyllä. Tykkään silti A Shade of Greysta vielä enemmän, mut se taas on jo niin Amoralmainen biisi, ettei ajatusleikkinäkään pystyis sijottaan sitä Becomingille.

• biisi
        bändejä pidäkään kirjoitti:

sotkee keskenään mut Suckerpunch olis Becomingin ylivoimaisesti paras biisi, jos olis sillä levyllä. Tykkään silti A Shade of Greysta vielä enemmän, mut se taas on jo niin Amoralmainen biisi, ettei ajatusleikkinäkään pystyis sijottaan sitä Becomingille.

mutta itse pidän enemmän Becomingin biiseistä. Turha keskustella paremmuudesta, koska erilaiselle musiikille on kuulijansa. Mutta mielenkiinnolla odotellaan mitä Amoralin SYC tarjoaa.

• wain pinnast
        bändejä pidäkään kirjoitti:

arin soolotuotannolt. kyl siin on amoralmainen ote kuiteski. koska wokaalit on pinnas niin arin saundit rulaa joka tietty on jees mut itse biisi on selwäst amoralii. ite diggaan ko. biisist ja waik se on keweintä mitä amoral ikinä on esittäny niin ehkä just sen takii koska siin näkyy se niiden uus suunta kaikkein parhaiten. muut biisit lewyl tulee oletettawast olemaan enempi asogin kaltasii joka sekin on hywä biisi mut hiukan eri tawal kuin punssi. mielenkiintonen lewy tolos tol perusteel waik on waan murto-osa kuultu.

• jauhetaan skeidaa

Arin vanhoista levyistä. No mistä muustakaan vois puhua Arin kohdalla? Vapaa pudotus on alkanut!
      Osa faneista on, näemmä, siirtynyt Anna Abreun palstalle. Rotat jättävät uppoavan laivan! Hävetkää!

• musa ku ei oo koskaan

sen enempää wanhaa ku uuttakaan. musa on niin kauan ku sitä kuunnellaan. esim. ite kuuntelen jopa klassisii jotka on duunattu jo walowuosii sitten ja myös monii ns. legendoi. ei sil oo mitään wälii mis waihees joku musa on duunattu jos sitä diggaa kuunnella niin sit kuuntelee jos kerta on saatawil.

sul on ilmeisest kapeet näkymät musaan ku et pysty funtsimaan ku jotai musaskaboi ;)))

• on jo lähes

esihistoriallisia, kun sillä on jo melkein kaks vuotta ollut levytyssopimuskin ;)))) Nyt saatat pyörtyä kauhusta, mutta mulla soi just Mötley Cruen Dr. Feelgood suoraan KASARILTA!!!

• on matkan
        musa ku ei oo koskaan kirjoitti:

sen enempää wanhaa ku uuttakaan. musa on niin kauan ku sitä kuunnellaan. esim. ite kuuntelen jopa klassisii jotka on duunattu jo walowuosii sitten ja myös monii ns. legendoi. ei sil oo mitään wälii mis waihees joku musa on duunattu jos sitä diggaa kuunnella niin sit kuuntelee jos kerta on saatawil.

sul on ilmeisest kapeet näkymät musaan ku et pysty funtsimaan ku jotai musaskaboi ;)))

yksikkö ei ajan :)

• on se hywä puoli
        on jo lähes kirjoitti:

esihistoriallisia, kun sillä on jo melkein kaks vuotta ollut levytyssopimuskin ;)))) Nyt saatat pyörtyä kauhusta, mutta mulla soi just Mötley Cruen Dr. Feelgood suoraan KASARILTA!!!

et siin tulee häiwähdys kasarii mukana. se ei oo niinkään biisien itsensä ansioo waan arin äänenkäytön ja saundin. myös tokal lätyn utbs:ssa tulee muutamis kohti sellanen hämyrok-fiilis mitä tulee jostain 1970-luwun biiseistäkin ja jälleen nimenomaan wokalisoinnin ansiost ei niinkään melodioiden takii. ääni on luonnostaan uus-wanha wois sanoo ikäänkuin äänet ois musahistorian yhteisii ja ajast riippumattomii.

ite kuuntelen waihteeks grungepuolen kingei. tad on aina niin witun hywä.

• ku mä sanon ;)))
        on matkan kirjoitti:

yksikkö ei ajan :)

walowuosi on mielenliikkeen yksikkö mulle ja yleens positiiwinen liike on kysees. ainaki täs tapaukses. ei kantsi takertuu epäolennaisuuksiin. kaikki on pelkkää matkaa ajas.

• mun mielest
        ku mä sanon ;))) kirjoitti:

walowuosi on mielenliikkeen yksikkö mulle ja yleens positiiwinen liike on kysees. ainaki täs tapaukses. ei kantsi takertuu epäolennaisuuksiin. kaikki on pelkkää matkaa ajas.

30 kilsaa sitten tehtiin parasta musaa :)

"mielenliikkeen yksikkö", "positiiwinen liike", sä oot todella huba ;)))

• Hese on

• niin oon tasan
        mun mielest kirjoitti:

30 kilsaa sitten tehtiin parasta musaa :)

"mielenliikkeen yksikkö", "positiiwinen liike", sä oot todella huba ;)))

sellanen ku haluun ollakki ;)))

kolkytkilsaa sit kyl duunattiin hywää musaa ettet sä siin kyl wääräs oo. hywä musa ei kuole koskaan tai ei ainakaan niin kauan ku sitä joku kuuntelee ja sillonha sil ei oo wäliikään jos ei oo ketään kuuntelemas ku sikshän sitä duunataan.

• mitään ku en

• ihan itte

sä olet niin huono provo, että ihan tässä täytyy tuntea myötähäpeää sun puolestas...

• myötähäpeeminen
        ihan itte kirjoitti:

sä olet niin huono provo, että ihan tässä täytyy tuntea myötähäpeää sun puolestas...

on ihan turhaa ;)))

• Itsekkin latasin

sen vasta joku aika sitten. Levyllä on ansionsa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      30
      2861
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2651
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      28
      2365
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1493
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1183
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1015
    10. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      29
      989
    Aihe