Voi elämä älä jätä! Nyt ne meinaa laittaa aikuisten kertamaksuksi 7 euroa ja eläkeläisille, työttömille ym 4,8 euroa.
http://www.virvemanninen.com/blogi.html
Siis ei per...Taidanpa käydä edelleen Nokian hallissa, siellä työtön pääsee 2 eurolla.
7 EUROA
35
1676
Vastaukset
- ovat korkeita
vertaa esimerkiksi Nokian Edeniin,siihen verrattuna tuo hinta on todella halpa.
- Vesihiisi kiisi
Ei uimahallia ja kylpylää voi verrata keskenään. Vai kylpyläkö tämä uusi uimahalli on olevinaan?
Ihmisiä potkitaan töistä pois työttömiksi ja kunto saa rauhassa rapistua, näet uimisesta maksaminen tulee vasta vihonviimeisenä tarvehierarkiassa kun etusijalla on suoja eli asunto ja ruoka... Mutta onneksi kesäisin saa uida ilmaiseksi järvissä ja sitä ei kukaan elitisti pysty (vielä) kieltämään...!
Toivottavasti kroisoksia riittää uimahalliin ettei ala tuottaa tappiota. - Tsimmari
Vesihiisi kiisi kirjoitti:
Ei uimahallia ja kylpylää voi verrata keskenään. Vai kylpyläkö tämä uusi uimahalli on olevinaan?
Ihmisiä potkitaan töistä pois työttömiksi ja kunto saa rauhassa rapistua, näet uimisesta maksaminen tulee vasta vihonviimeisenä tarvehierarkiassa kun etusijalla on suoja eli asunto ja ruoka... Mutta onneksi kesäisin saa uida ilmaiseksi järvissä ja sitä ei kukaan elitisti pysty (vielä) kieltämään...!
Toivottavasti kroisoksia riittää uimahalliin ettei ala tuottaa tappiota.Tappiota nimittäin, monta euroa jokaista käyntikertaa kohden.
- Ex-Ka:la-cityläinen...
En käy sit koko hallissa. Luulenpa että koko hallin käyttö on pian sallittu ainoastaan yli 65-vuotiaille. Tämän seuraksena aukioloajatkin lienevät pian klo. 09.00- 15.00. Kangasalahan palvelee tunnetusti vain vanhuksia.
- pulahtais...
...niin ettei olis ketään tuttua paikalla.
- äiti/mummo
missä on oikeesti suomen tulevaisuus, vvai nuorissa? laittakaahan aukioloaikoja koululaisille, niin saadaan uudesta uimahallista muinaismonumentti! eipä kohta kilahda eläke-eurot sinne kassaan...komea on kangasalan uimahallimonumentti...
- odottanut
äiti/mummo kirjoitti:
missä on oikeesti suomen tulevaisuus, vvai nuorissa? laittakaahan aukioloaikoja koululaisille, niin saadaan uudesta uimahallista muinaismonumentti! eipä kohta kilahda eläke-eurot sinne kassaan...komea on kangasalan uimahallimonumentti...
olen asunut paikkakunnalla 10.v. urheilu mahdollisuuksia on on tähän aikaan sopinut paljon, mutta uimahallia on odotettu varmaan 5.v. miksi kategorioidaan käyttäjät???????????????? eikö lapsen euro ole saman arvoinen, kuin eläkeläisen?????????????????????hävetkää, te sotiemme veteraanit!!!!!!!!!!!!!!!!!ettekö lehmät muista omaa vasikka aikaanne??????????
- Rikas miäs
Eikö kaikki puliukot ja kassialmat olekaan vielä raahattu kaikki sahalahteen? Ei teitä edes kaivata sinne halliin haisemaan. Pysykää poissa. Sinne kelpaa ainoastaan Kangasalan ahkera kerma ja heidän perillisensä.
- Jo vuosia nauttinut.
Nokian uimahalliin pääsee kuka vaan uimaan 2 eurolla maanantai, keskiviikko- ja perjantaiaamuna klo 6-8, muina aikoina aikuiset maksaa 4,5. Tuosta voi katsella lisää:
http://www.nokiankaupunki.fi/palvelut/vapaa-aika/liikunta_ja_ulkoilu/liikuntapaikat/uimahalli/
Ja halli on paljon enemmän kuin pelkkä uimahalli. Siellä on poreallas, vesihieronta-allas, kuntosali ja pienille lapsille matala lämminvesiallas jne. - Mitä nokia tekee??
Jo vuosia nauttinut. kirjoitti:
Nokian uimahalliin pääsee kuka vaan uimaan 2 eurolla maanantai, keskiviikko- ja perjantaiaamuna klo 6-8, muina aikoina aikuiset maksaa 4,5. Tuosta voi katsella lisää:
http://www.nokiankaupunki.fi/palvelut/vapaa-aika/liikunta_ja_ulkoilu/liikuntapaikat/uimahalli/
Ja halli on paljon enemmän kuin pelkkä uimahalli. Siellä on poreallas, vesihieronta-allas, kuntosali ja pienille lapsille matala lämminvesiallas jne.Mitä jauhatte muitten kaupunkien ja kuntien hinnoista ja palveluista, jos ette ole sattuneet huomaamaan nyt puhutaan ja asutaan ja eletään K A N G A S A L L A !!
Ps. Virossa on yksi halpa halli menkää sinne tulee halvaksi....................
Muuttakaa muualle vaikka jos voi tai maito on halvempi niin menkää niitten perässä vaikka sinne kommareiden keskelle nokialle kun siitä jauhatte, voi mikä yksinkertaisuus näissä kirjoituksissanne. - ................
Mitä nokia tekee?? kirjoitti:
Mitä jauhatte muitten kaupunkien ja kuntien hinnoista ja palveluista, jos ette ole sattuneet huomaamaan nyt puhutaan ja asutaan ja eletään K A N G A S A L L A !!
Ps. Virossa on yksi halpa halli menkää sinne tulee halvaksi....................
Muuttakaa muualle vaikka jos voi tai maito on halvempi niin menkää niitten perässä vaikka sinne kommareiden keskelle nokialle kun siitä jauhatte, voi mikä yksinkertaisuus näissä kirjoituksissanne.Voihan sitä ihmisellä olla muutakin menoa Nokian suuntaan, joten käväisee samalla siinä hallissa yksintein.
Sinun mielestäsi ilmeisesti jos asuu Kangasalalla pitää olla valmis maksamaan kaikesta itsensä kipeäksi. Onneksi täällä on paljon järviä ja kesällä saa uida ihan ilmaiseksi, vaikka se ei varmaan sinua miellytäkään ettei päästä kaikesta kuppaamaan rahaa... Hih hih.
Voitaisiin myös vertailla Tampereen kaupungin uimahallien hintoja tähän uuteen halliin. Tampere on sentään kaupunki ja mitäs siellä maksaa? - No mene sinne sitten
................ kirjoitti:
Voihan sitä ihmisellä olla muutakin menoa Nokian suuntaan, joten käväisee samalla siinä hallissa yksintein.
Sinun mielestäsi ilmeisesti jos asuu Kangasalalla pitää olla valmis maksamaan kaikesta itsensä kipeäksi. Onneksi täällä on paljon järviä ja kesällä saa uida ihan ilmaiseksi, vaikka se ei varmaan sinua miellytäkään ettei päästä kaikesta kuppaamaan rahaa... Hih hih.
Voitaisiin myös vertailla Tampereen kaupungin uimahallien hintoja tähän uuteen halliin. Tampere on sentään kaupunki ja mitäs siellä maksaa?MIKSI pitää verrata? Vertailukohteet ei heti lopu, joten halli on nyt sen hintainen ja siellä voi käydä tai olla käymättä, lopeta itekeminen ja mene lämpimiin järvivesiin sinilevien saattelemana ilman ihanaa saunaa ja terapia-allasta hierontoineen.
Mitä sitten jos joku maksaa, älä maksa ja mene avantoon jonka hakkaat kirveellä joka aamu auki , niin tulee halvemmaksi.
Taidat olla aikas kipee jos tuollainen summa tekee kipeetä, voi voi, lypsä itse maitosikin niin ei tarvi maksaa kauppaan sen vetämää väliä? Et vissiin ymmärrä kapitalistisen yhteiskunnan toimintaperiaatteita, luuletko kun ostat leipäsi niin kauppias tekee sen ilokseen sinua mielyttääkseen, ei hän OTTAA RAHAA VÄLISTÄ JA RIKASTUU , SINUN RAHOILLASI. niin se menee hyväksyt sitä tai et.
Et tietenkään käsitä kustannuksia ylläpidosta ja rakentamisesta ym., kaikki maksaa ja kaikille maksetaan.
No tämä keskustelu on täysin turhaa hölmöläisille, jätän tämän tähän ja varmaan jotain älykästä tulee kunhan mietit pääsi puhki miten voisit kuitata kun ärsyttää kun joku lataa täysillä tosiasioita.......................
Lakikettu
- mielieeni
Paljonko maksaa matkustaa Kangasalta Nokialle ja takaisin uimahallireissua varten?
- Vesihiisi.
Todennäköistä on että kun Kangasalan halli avautuu, meno meteli on sellainen ettei sekaan sovi eikä korvat kestä.
Ellei sitten vähintään puolet joka päivästä varata joillekin iänikuisille seniorikerhoille, joiden aikana kyllä on hiljaista (siis vähän meteliä), mutta altaaseen ei mahdu siltikään kun siellä mummelit köpöttävät vesijuoksuvöissä useamman mummon rivisenä rintamana.
Muistakaa: UIKAA JONOSSA. Se on helvetin vaikea vähänkin nopeamman uimarin päästä ohi kun vallataan se allasta reunasta reunaan että päästään juttelemaan keskenään.
Jutelkaa saunassa mieluummin, tai kahviossa! - mieleeni
Vesihiisi. kirjoitti:
Todennäköistä on että kun Kangasalan halli avautuu, meno meteli on sellainen ettei sekaan sovi eikä korvat kestä.
Ellei sitten vähintään puolet joka päivästä varata joillekin iänikuisille seniorikerhoille, joiden aikana kyllä on hiljaista (siis vähän meteliä), mutta altaaseen ei mahdu siltikään kun siellä mummelit köpöttävät vesijuoksuvöissä useamman mummon rivisenä rintamana.
Muistakaa: UIKAA JONOSSA. Se on helvetin vaikea vähänkin nopeamman uimarin päästä ohi kun vallataan se allasta reunasta reunaan että päästään juttelemaan keskenään.
Jutelkaa saunassa mieluummin, tai kahviossa!Niin et sitten vastata viitsinyt?
Ei sitä hallia pidä lytätä, ennen kuin siellä on itse päässyt uimaan. Toki kannattaa muistaa, että omien ennakkoluulojen vääräksi tunnustaminen kokemuksen kautta osoittaa vain mielen heikkoutta! - Vesihiisi.
mieleeni kirjoitti:
Niin et sitten vastata viitsinyt?
Ei sitä hallia pidä lytätä, ennen kuin siellä on itse päässyt uimaan. Toki kannattaa muistaa, että omien ennakkoluulojen vääräksi tunnustaminen kokemuksen kautta osoittaa vain mielen heikkoutta!Tuliko kommenttisi nyt väärälle ihmiselle? En ymmärrä mihin tässä pitäisi vastata.
Se että inhoaa väenpaljouksia, kuten itse inhoan, ei ole "ennakkoluulo" vaan tunne ja tieto siitä että on tällainen tunne. On aina ollut ja tulee valitettavasti olemaan, koska ihmisten joukossa aina sattuu ja tapahtuu. Turvallisempaahan se on uidakin väljemmässä tilassa.
Joten hyvä vain että Kangasallekin nousee uimala, sittenhän siellä Nokiallakin on väljempää. :)
(Mutta _minäkin_ ihmettelen että onko sen uuden uimalan pakko olla näin pirun kallis?!) - mieleeni
Vesihiisi. kirjoitti:
Tuliko kommenttisi nyt väärälle ihmiselle? En ymmärrä mihin tässä pitäisi vastata.
Se että inhoaa väenpaljouksia, kuten itse inhoan, ei ole "ennakkoluulo" vaan tunne ja tieto siitä että on tällainen tunne. On aina ollut ja tulee valitettavasti olemaan, koska ihmisten joukossa aina sattuu ja tapahtuu. Turvallisempaahan se on uidakin väljemmässä tilassa.
Joten hyvä vain että Kangasallekin nousee uimala, sittenhän siellä Nokiallakin on väljempää. :)
(Mutta _minäkin_ ihmettelen että onko sen uuden uimalan pakko olla näin pirun kallis?!)Vastata kysymykseen, jonka esitin 7.4.2009 klo 13.41. Kirjoitukseen tuli kyllä vastaus, muttei kysymykseen.
- Vesihiisi.
mieleeni kirjoitti:
Vastata kysymykseen, jonka esitin 7.4.2009 klo 13.41. Kirjoitukseen tuli kyllä vastaus, muttei kysymykseen.
Jaaha, en tiedä mitä maksaa matka Kangasalta Nokialle. Mutta oma pointtinihan olikin siinä että itse kaipaan uimahalliin rauhaa, joten kai se rauhakin jonkin arvoista on.
Ehkä ketjun aloittaja tai joku muu osaa vastata siihen matkan arvon kysymykseen? - eeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Vesihiisi. kirjoitti:
Jaaha, en tiedä mitä maksaa matka Kangasalta Nokialle. Mutta oma pointtinihan olikin siinä että itse kaipaan uimahalliin rauhaa, joten kai se rauhakin jonkin arvoista on.
Ehkä ketjun aloittaja tai joku muu osaa vastata siihen matkan arvon kysymykseen?minä vastata tuohon: Kangasalta Nokialle bussilipun kertamaksu on 6,50 e
- Vesihiisi.
eeeeeeeeeeeeeeeeeeee kirjoitti:
minä vastata tuohon: Kangasalta Nokialle bussilipun kertamaksu on 6,50 e
Ja hän laski, siis se meillä joka istuu ratin takana, että bensaa palaa yht. 5 € Kala/Nokia/Kala-reissusta.
Olisihan se tiätty ihan mukava jos sinne Kalan halliin mahtuu tällainen arempikin uiskentelija. Tuleekohan sinne jotain aikuisten uimakoulua, niin siihen ryhmään ainakin uskaltaisi lähteä ilman että pelkää ja panikoi?
- Nomore
Ostakaa kymppikortti, säästö on selkeä.
- 20kerran kortin
4,50 pulahdus. ei niin paha. itte oon tykänny tosta hallista. mitä nyt 25m allas ja "vain" 80 asteinen sauna.
- niin ei paskaperseitä
20kerran kortin kirjoitti:
4,50 pulahdus. ei niin paha. itte oon tykänny tosta hallista. mitä nyt 25m allas ja "vain" 80 asteinen sauna.
ole liikaa vettä saastuttamassa ja käyminenhän on kaikille vapaaehtoista, mitä täällä itkette?
Hintaa ylemmäs niin ei käy kuin tuttuja.
Riku Rikas - enemmän kylttejä
niin ei paskaperseitä kirjoitti:
ole liikaa vettä saastuttamassa ja käyminenhän on kaikille vapaaehtoista, mitä täällä itkette?
Hintaa ylemmäs niin ei käy kuin tuttuja.
Riku Rikasja kieltoja halliin, seinät voi kohta tapetoida epäsiisteillä kieltopapereilla, älä tee sitä ja tätä, käyköhän siellä pelkkiä avohoitopotilaita kun täytyy aikuisille sanoa ihan joka ainoasta asiasta, vai onko k-alalla pelkkiä urpoja noin niinkuin yleensäkkin, jotka eivät osaa ilman äitiä liikkua muiden ihmisten ilmoilla?
Laittakaa nyt vessaankin pyyhkimisohjeet jne.
Negatiivinen maku jää koko hallista, sille nyt ei voi mitään.
Maailmaa paljon enmmänkin nähnyt
Ps. kai tähänkin joku neropatti keksii jotain älykästä - joku pudottaa
enemmän kylttejä kirjoitti:
ja kieltoja halliin, seinät voi kohta tapetoida epäsiisteillä kieltopapereilla, älä tee sitä ja tätä, käyköhän siellä pelkkiä avohoitopotilaita kun täytyy aikuisille sanoa ihan joka ainoasta asiasta, vai onko k-alalla pelkkiä urpoja noin niinkuin yleensäkkin, jotka eivät osaa ilman äitiä liikkua muiden ihmisten ilmoilla?
Laittakaa nyt vessaankin pyyhkimisohjeet jne.
Negatiivinen maku jää koko hallista, sille nyt ei voi mitään.
Maailmaa paljon enmmänkin nähnyt
Ps. kai tähänkin joku neropatti keksii jotain älykästätossunsa kiukaalle, siksi ei saa saunaan mennä suihkutossuissa, ihmeellistä?
Minä ainakin näiden paskaperseisten ja sienijalkojen vuoksi pidän tossut aina saunassa ja pyyhe istuimen välissä, en ota sientä saunasta vaikka mitä lappujanne kirjoitatte.
Miksi muuten ette puutu vähemmistöjen shorteissa uintiin ja suoraan altaaseen menoon pesemättömänä ja muuhun melskaamiseen, MIKSEI PUUTUTA??
-Ei kai yhden mädäntyneen omenan vuoksi koko puutarhaa pidä kaataa-
Muuten kiva halli - .............
joku pudottaa kirjoitti:
tossunsa kiukaalle, siksi ei saa saunaan mennä suihkutossuissa, ihmeellistä?
Minä ainakin näiden paskaperseisten ja sienijalkojen vuoksi pidän tossut aina saunassa ja pyyhe istuimen välissä, en ota sientä saunasta vaikka mitä lappujanne kirjoitatte.
Miksi muuten ette puutu vähemmistöjen shorteissa uintiin ja suoraan altaaseen menoon pesemättömänä ja muuhun melskaamiseen, MIKSEI PUUTUTA??
Muuten kiva halliVai ei siellä saisi käyttää edes saunassa jalkineita. Jo on aikoihin eletty. Itse olen saanut yleisestä saunasta syyliä jalkapohjiin, meni kai puoli vuotta että pääsin niistä eroon. Sitä ennen ja sen jälkeen ei ole ikinä ollut, joten sieltä ne tulivat. Sen jälkeen olen aina pitänyt sandaaleita saunassa ja tulen edelleenkin pitämään, itkekööt kiukaineen mitä hyvänsä. Minulla ei ole tarvis heittää mitään spagaatteja saunan lauteilla niin että sannikkaat lentävät kiukaalle - mitähän kummaa siellä on sekoiltu? Tainneet kakarat tahallaan grillata tossua.
Kai ne vetoavat siihen sterilointiliuokseensa, mutta kuka piru sitäkään aina muistaa käyttää, ei ainakaan ne sontasorkkaisimmat kumminkaan.
Semmoinen lappu olisi kyllä hyvä olla ettei saunasta suihkutta veteen. Saunassahan se kaikki sonta alkaa vasta irrota, ja sitten se huuhdotaan altaaseen, jos ei ole maltettu suihkuun mennä. Olen itsekin saanut lähimmäiselleni asiasta vääntää rautalankamallia, kun sekin tuntuu olevan epäselvää että ei suinkaan ole myöskään PAKKO mennä sinne saunaan ennen uintia. Ehtiihän jälkikäteenkin. Mutta miten tekikin, niin SUIHKU joka välissä ja varsinkin välissä. - ................
joku pudottaa kirjoitti:
tossunsa kiukaalle, siksi ei saa saunaan mennä suihkutossuissa, ihmeellistä?
Muuten kiva halliVai ei siellä saisi käyttää edes saunassa jalkineita. Jo on aikoihin eletty. Itse olen saanut yleisestä saunasta syyliä jalkapohjiin, meni kai puoli vuotta että pääsin niistä eroon. Sitä ennen ja sen jälkeen ei ole ikinä ollut, joten sieltä ne tulivat. Sen jälkeen olen aina pitänyt sandaaleita saunassa ja tulen edelleenkin pitämään, itkekööt kiukaineen mitä hyvänsä. Minulla ei ole tarvis heittää mitään spagaatteja saunan lauteilla niin että sannikkaat lentävät kiukaalle - mitähän kummaa siellä on sekoiltu? Tainneet kakarat tahallaan grillata tossua.
Kai ne vetoavat siihen sterilointiliuokseensa, mutta kuka piru sitäkään aina muistaa käyttää, ei ainakaan ne sontasorkkaisimmat kumminkaan.
Semmoinen lappu olisi kyllä hyvä olla ettei saunasta suihkutta veteen. Saunassahan se kaikki sonta alkaa vasta irrota, ja sitten se huuhdotaan altaaseen, jos ei ole maltettu suihkuun mennä. Olen itsekin saanut lähimmäiselleni asiasta vääntää rautalankamallia, kun sekin tuntuu olevan epäselvää että ei suinkaan ole myöskään PAKKO mennä sinne saunaan ennen uintia. Ehtiihän jälkikäteenkin. Mutta miten tekikin, niin SUIHKU joka välissä ja varsinkin välissä.
- Syrjään jäävä?
http://kangasalanuimahalli.fi/viikkokalenteri.php
On näemmä kaikenlaista eturyhmää siellä monitoimialtaassa riehumassa niin että jääköhän sinne kohta mitään tilaa tavalliselle (selkävaivaiselle) ihmiselle käydä paikkojaan hierottamassa...
Mitähän tarkalleen Liikuntatoimen pitkä vuoro meinaa? Laitetaanko sinne kiljukauloja kouluista riehumaan vai mitä että?
Sen verran kallista bussillakin köröttely nykyään että kunnan periltä ei viitsisi tulla vartavasten uimahalliin. Jotain muuta asiaa hoitaessa olisi näppärää käydä samalla, mutta jos siellä juuri silloin on nämä eturyhmät niin hyvästi ja ei kiitos. :(- Syrjään jäävä?
Kas kummaa kun on päivän aikana menty muuttamaan tuota nimeä. Mutta mitä tuo tarkoittaa eli mikä ryhmä tarvitsee monitoimiallasta kokonaiset 1,5 t putkeen?
- älkää kitiskö!!!
Syrjään jäävä? kirjoitti:
Kas kummaa kun on päivän aikana menty muuttamaan tuota nimeä. Mutta mitä tuo tarkoittaa eli mikä ryhmä tarvitsee monitoimiallasta kokonaiset 1,5 t putkeen?
...kun se halli melkein vuosikymmenen odotuksen jälkeen lopulta saatiin! Käykää muualla, jäähän enemmän tilaa niille, jotka tykkäävät.
- Perkele!
älkää kitiskö!!! kirjoitti:
...kun se halli melkein vuosikymmenen odotuksen jälkeen lopulta saatiin! Käykää muualla, jäähän enemmän tilaa niille, jotka tykkäävät.
Luuletko että tässä on kaikilla varaa körötellä ympäri Suomea etsimässä hallia johon mahtuu sisään? Mitä kitinää se on jos mihinkään kerhoihin, Lions Clubeihin ja muihin sisäpiiriläisseuroihin kuulumatonkin ihminen haluaa sinne hemmetin halliin edes joskus?
Taidat itse kuulua johonkin hyvä veli tahi hyvä mummo -tyyppiseen ompeluseuraan niin että sinun rypemisesi on varmistettu!
Sitäpaitsi kysymys kuului että mikä helvetti se on se KK-mikä-perkele-lie olikaan kun en nyt enää muista. Ku Klux Klan??? Jos et osaa vastata niin inise isällesi. Pappa betelar kumminkin. - kuulu!!!
Perkele! kirjoitti:
Luuletko että tässä on kaikilla varaa körötellä ympäri Suomea etsimässä hallia johon mahtuu sisään? Mitä kitinää se on jos mihinkään kerhoihin, Lions Clubeihin ja muihin sisäpiiriläisseuroihin kuulumatonkin ihminen haluaa sinne hemmetin halliin edes joskus?
Taidat itse kuulua johonkin hyvä veli tahi hyvä mummo -tyyppiseen ompeluseuraan niin että sinun rypemisesi on varmistettu!
Sitäpaitsi kysymys kuului että mikä helvetti se on se KK-mikä-perkele-lie olikaan kun en nyt enää muista. Ku Klux Klan??? Jos et osaa vastata niin inise isällesi. Pappa betelar kumminkin.ihan ite oon maksanu, ikää sen verta että pappa kuallu ja kuopattu!! muttei niin paljo et joku fucking kremppakerho kiinnostas. menkää päivällä, heti kun aukee, kyllä sopii.
- K-ala ?
kuulu!!! kirjoitti:
ihan ite oon maksanu, ikää sen verta että pappa kuallu ja kuopattu!! muttei niin paljo et joku fucking kremppakerho kiinnostas. menkää päivällä, heti kun aukee, kyllä sopii.
Onpas hienoja ja positiivisia kansalaisaisia kangasalla, kivantuntuista porukkaa!
Lukekaa nyt itse omat kirjoituksenne ja miettikää vähän`?
Onko maailmanne noin iso ja lavea? Noin isot asiat teitä kuljettaa ja määrää mielenne laadu, onneksi olkoon hieno asenne!
Olette varmaan onnellisia ja ylpeitä itsestänne, vai?
Kyllä on varmaan hieno asioida ja elää noin hienon elämänasenteen omaksuneen kanssa, jonoa varmaan ystävien tullessa kylään ja aikoja niukasti varauslistalla henkisesti ja materiaalisesti vauraassa elämässänne? - Syrjään jäävä?
K-ala ? kirjoitti:
Onpas hienoja ja positiivisia kansalaisaisia kangasalla, kivantuntuista porukkaa!
Lukekaa nyt itse omat kirjoituksenne ja miettikää vähän`?
Onko maailmanne noin iso ja lavea? Noin isot asiat teitä kuljettaa ja määrää mielenne laadu, onneksi olkoon hieno asenne!
Olette varmaan onnellisia ja ylpeitä itsestänne, vai?
Kyllä on varmaan hieno asioida ja elää noin hienon elämänasenteen omaksuneen kanssa, jonoa varmaan ystävien tullessa kylään ja aikoja niukasti varauslistalla henkisesti ja materiaalisesti vauraassa elämässänne?Jos jollekulle jäi vielä epäselväksi, niin minä selkävaivainen & köyhä ihminen en asu keskustassa. Joudun maksamaan matkakustannuksia jos haluan halliin, ja tottakai haluan hoitaa kaikki asiat samana päivänä. Jos siis tulen hoitamaan muita asioita keskustaan, luonnollisesti kävisin samalla kertaa siellä uimahallissa että ne kustannukset eivät nouse niin korkeaksi.
Vaan kun ei näemmä sovi sinne sitten selkävaivaansa hoitamaan kun on näitä ryhmiä varannut itselleen parhaat ajat. Sitä vaan olisin halunnut tietää että mikä ihme ON tämä KK-mikä-lie? Että onko se vaan huvikseen varannut niitä aikoja vai aikooko varmuudella käyttää kanssa?
Jos kunta katsoo että köyhät ja kipeät joutavat vaivaisina juosta kesäpäivänä kankaan alle eli vaikka kuolla eli heidän ei tarvitse päästä missään vaiheessa vaivojaan hoitamaan, niin ihan miten vain. Asiassa ei auta että yksi tulee vänkyttämään ja aletaan kiroilla puolin ja toisin. Mutta tässä kunnassa köyhä on muutenkin sellainen juutalainen joka haluttaisiin laittaa vaikka väkisin Sahalahden ghettoon asumaan, ja katsotaan pitkään jos sanoo suoraan ettei käytä sellaista vapaa-aikakeskusta kuin pubi, vaan mieluummin haluaa liikunnallisia ja muita aktiviteetteja... - kangasalalalainen
Syrjään jäävä? kirjoitti:
Jos jollekulle jäi vielä epäselväksi, niin minä selkävaivainen & köyhä ihminen en asu keskustassa. Joudun maksamaan matkakustannuksia jos haluan halliin, ja tottakai haluan hoitaa kaikki asiat samana päivänä. Jos siis tulen hoitamaan muita asioita keskustaan, luonnollisesti kävisin samalla kertaa siellä uimahallissa että ne kustannukset eivät nouse niin korkeaksi.
Vaan kun ei näemmä sovi sinne sitten selkävaivaansa hoitamaan kun on näitä ryhmiä varannut itselleen parhaat ajat. Sitä vaan olisin halunnut tietää että mikä ihme ON tämä KK-mikä-lie? Että onko se vaan huvikseen varannut niitä aikoja vai aikooko varmuudella käyttää kanssa?
Jos kunta katsoo että köyhät ja kipeät joutavat vaivaisina juosta kesäpäivänä kankaan alle eli vaikka kuolla eli heidän ei tarvitse päästä missään vaiheessa vaivojaan hoitamaan, niin ihan miten vain. Asiassa ei auta että yksi tulee vänkyttämään ja aletaan kiroilla puolin ja toisin. Mutta tässä kunnassa köyhä on muutenkin sellainen juutalainen joka haluttaisiin laittaa vaikka väkisin Sahalahden ghettoon asumaan, ja katsotaan pitkään jos sanoo suoraan ettei käytä sellaista vapaa-aikakeskusta kuin pubi, vaan mieluummin haluaa liikunnallisia ja muita aktiviteetteja...no onko ihme että 11milj makasanu halli ja heti ahdetaan vuoroja täyteen sen minkä kerkiää. ei oo varmaan kiva mennä uimaan jos ei oo etukäteen ottanu selvää noista vuoroista, et johonkin altaaseen ei pääsekkään sillä reissulla. valittakaa hallin johdolle... eihän siellä muuten mitään noteerata.
ootteko huomannu miten noin uus halli alkaa jo rapistuun! liekö vähän kiireellä tehty..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1066782
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h885072Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113329Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333212Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272368Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191726Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961371Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391312Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311226- 48994