unohtaako koskaan

jousimies exänsä?

minkälaisia jouskari miehet ovat?? janottaako niittä joskus vanhaa suolaa niin kuin sanotaan?
pystyykö unohtamaan exvaimoan kokonaan ikinä?
vai haluaako silloin tällöin tavata ja vaikka harrastaa sexiäkin sen kanssa jos nainen antaa ja oon vielä vapaa??
mul kävi tälläisen jutun kun olimme melkein vuoden koknaan erossa eikä nähty ollenkaa eikä soitelttu, mut juuri viime aikoina hän taas otti yhteyttä ja haluaisi nähdä ja tarjoo ruokaa ja ynm.
en tiiä mitä muuta pyytää sitten jos suosutun mennä sen kanssa kaverina syömään? mitä hänen päässä oikeesti liikkuu taas? miksi ei voi unohtaa minut ja jatkaa elämänsä eteenpiän? kun 17vee avioliitto ei menny hyvin en uskois että toiset vaikka 20 vee hänen kanssa tulisi mitään... en taju mitä hän nyt haluu multa?

3

1153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhassa vara parempi

Ei unohda exää, vaan jos muita ei ole sekin käy paremman puutteessa...valitettavasti!Kokemusta on.

• ihme

peliä. Pitää kiinni entisistä, samalla kun katselee uusia.

• oikeaan osuva

Jouskaria just vanha suola janottaa ns. Hän uskoo hurmaavansa yhä uudelleen ja uudelleen. Hän haluaa omia entiset rakkaansa , hän on omistushaluinen. Jouskari kiintyy suhteessa toiseen tosi sydämellä, mutta ruoho alkaa näyttää usein vihreämmältä aidan takana ja hirmuinen halu kokeilla charmiaan, vaikka hän tietää ja tuntee tekevänsä väärin, mutta pakko kokeilla , vaik sydän verillä. ikävä ja kaipuu kuitenkin "vanhaan" ja syyllisyys teoista saa paluun " entiseen " tuntumaan oikealta ratkaisulta. Jouskari vaan on sellainen taivaanrannan maalari toisinaan, mutta silti niin ihana :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5151
    2. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    3. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      45
      2724
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2458
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      22
      1730
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1600
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1324
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1228
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      96
      1187
    Aihe