hei!
Tietääkö kukaan minkälaisen todistuksen tarvitsee työnantajalta vai tarvitseeko mitään?
Että kun neuvolassa täytellään äitiysraha hakemuksia niin pitääkö olla joku lappu työnantajalta tuloista tms? ja minkälainen todistus sen pitäisi olla.
Jos joku tietää niin olisin iloinen jos vastaisi :)
työtodistus neuvolaan?
2
541
Vastaukset
- minä80
Neuvola ei sitä tarvitse, vaan Kela. Minä ainakin soitin palkanlaskijalleni, niin hän tiesi heti mitä lappuja tarvitaan ja lupasi toimittaa ne suoraa kelaan. Eli koitapa soittaa omallesi.
Jos tulosi viimeisimmältä 6kk ajalta ovat 20% suuremmat kuin verotustulot vuodelta 2007, niin tarvitset todistusta näistä tuloista, jotta äitiyspäiväraha voidaan maksaa korkeamman tulon perusteella. Ja jos äitiyslomasi on ensin palkallista, niin Kela tarvitsee lapun tästä työnantajan maksamasta palkasta. - voi ei..
ei neuvolaan tarvitse viedä mitään lappuja, päin vastoin, saat sieltä raskauden aikana jos jonkinlaista lippua ja lappua, myös noista äitiyspäiväraha jutuista, jotka siis tehdään kelaan. Äitiyspäivärahan suuruus taas muodostuu jo valmistuneen verotuksen mukaan, eli vuoden 2007 verotulot kertovat päivärahan suuruuden.. Lisää tietoa saat kyllä neuvolasta kun sen aika tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760