kylmää kyytiä täpötäydessä hallissa. Keskiviikkona Jokipojille 6-0.
Jämsä sotkeutuu hokkareihinsa eka erässä ja Cabana imee tuttiaan, soittelee mamilleen hätäreitä ja halii nalleaan jo ennen peliä.
Vaasalaisille
5
368
Vastaukset
- kyllä.......
Jokipo luistelee ruattalaisilta jalat alta, ei vaan potku riitä. Jokipojat on ainoa (ja Hokki) joilla olisi riittänyt tilannenopeus liigajengiä vastaan, mutta jokipollakin loppuu sitten taidot kesken..valitettavasti. 4-0 menee liigalle, oli sitten vastassa Lukko tai Ässät, ja mestis-jatkaa taivaltaan entisellään.
- VaasanMaila
Minua ei.
- kyllä.......
VaasanMaila kirjoitti:
Minua ei.
Ei, kerron vain tosiasiat! TAISTELE JOKIPO!!!!
- VaasanMaila
kyllä....... kirjoitti:
Ei, kerron vain tosiasiat! TAISTELE JOKIPO!!!!
Jokipojat - Sport 2 - 3
Ja Jokipoikaasioita
ORE Antti (87.50%) Jokipojat Hopeinen Kiekkovakiomitali
Ei haise yhtään...
- Sportsari
Nyt tuntuu,että jotakin kyrsii...heh.
Jos uskot,että oot hyväkin ennustaja niin olisiko sun pitänyt ennustaa omalle joukkueelle parempi lopputulos.Taidat olla nitä jotka ENNUSTELEE hamonen päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764