Elikkäs, minulla on ollut jo muutaman kuukauden ajan (olen kiinnittänyt huomiota) painaumiin, joita on alaselässä, jotka eivät lähde pois. Näyttävät aivan normaaleilta painaumilta, mutta eivät lähde pois. Lievää kutinaa silloin tällöin kyseillä kohdalla. Painaumat ovat n. 1 leveitä ja 5-8cm pitkiä. Onko kellään vastaavaa tullut vastaan, ihmetyttää hieman moiset...
Merkillisiä painaumia alaselässä...
3
642
Vastaukset
- ???
..raskausarpia.. Olen kans nähnyt vastaavanlaisia (tai ainaki kuullosti samanlaisilta) ja näytti painaumilta mutta ei lähtenyt pois. Olivat siis raskausarpia.. Vaalenee ajan myötä yleensä laihtuminen auttaa.. Tai ei tietenkään siinä tapauksessa jos olet laihduttamisella saanut ne aikaan. Rasvaa perusrasvalla ehkä rasvasemmat voi olla parempia..
- Apua!!!
Tota noin... Raskausarpia miehellä, vähän epäilen...
Edelleen kyseiset viivat ovat selässä, eivätkä ota lähteäkseen millään... Apu olisi tarpeen - ...
Apua!!! kirjoitti:
Tota noin... Raskausarpia miehellä, vähän epäilen...
Edelleen kyseiset viivat ovat selässä, eivätkä ota lähteäkseen millään... Apu olisi tarpeenSiis...raskausarvilla tarkoitetaan kaikkia arpia jotka ovat syntyneet ihon venymisestä, ei ainoastaan raskauden aikana..
Itselläni syntyi arpia lanteille ja rintoihin teinivuosina nopean kasvupyrähdyksen aikana, sama voi käydä esim. lihomisen takia. Monesti raskausarpia näkee myös bodaajilla, joiden hauikset ovat kasvaneet liian nopeasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760