Idols-tuotteet ovat lapsille. Ehkä vartuttuanne te päädytte oikean musiikin pariin. Ettekö te ymmärrä, että Idols-tuotteilla levy-yhtiöt vievät teiltä hyväuskoisilta rahat? Viisastukaa lapset ja jättäkää Idols-tuotteet omaan arvoonsa.
Idols-tuote vain
8
498
Vastaukset
- Anna-fani..... En tod..
KANNATAN HYVÄ HYVÄ
- teepä
niin ja opettele kirjoitamaan oikein ettei mene aikuisuskottavuus.
- Jormanaama
"kirjoitamaan" ja "teepä"
Ehkä sinäkin opit sitten yläasteella kirjoittamaan ja samalla jätät nuo Idols-tuotteet vähemmälle. Kai luovuit jo unileluista ja yövalosta, nyt olisi aika luopua Idolsista. - lisäksi
Jormanaama kirjoitti:
"kirjoitamaan" ja "teepä"
Ehkä sinäkin opit sitten yläasteella kirjoittamaan ja samalla jätät nuo Idols-tuotteet vähemmälle. Kai luovuit jo unileluista ja yövalosta, nyt olisi aika luopua Idolsista.ala-asteikäinen? Vai oletko jo yläasteella?
- yläkoulu.
lisäksi kirjoitti:
ala-asteikäinen? Vai oletko jo yläasteella?
Pilkunviilausta. Tosin mitä järkeä siinä on, jos tekstistä saa muuten selvää.
- Jormanaama
lisäksi kirjoitti:
ala-asteikäinen? Vai oletko jo yläasteella?
Yläaste on käyty jo jonkin aikaa sitten. Luovuin unileluista ja yövaloista 5-vuotiaana, ja Idolsista 9-vuotiaana.
- kukin rahansa
mihin mielii. Mitä jonkun toisen rahankäyttö sinua liikuttaa.
- Jormanaama
Se harmittaa teitä sitten vanhempana kun oletta laittaneet rahanne paskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842033
- 1321732
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52946
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273894