"Kohtauksen" aikana olo on sekava,jano,todella hiki, huono,heikko, väsynyt ja liikkuminen on erittäin tuskaista. Sydämmen lyönnit tuntuu koko kropassa (todella vahvoja) ja lisälyöntejä myös tulee, tuntuu helvetiltä joka ei vaan lopu, yleensä kestää n. tunnin verran ja mikään ei siihen auta..Lääkärissä käyty ja ei näytetty tosissaan ottavan, sydänfilmi otettu ja se oli ok. Ja nuori olen, joten osaako kukaan sano mikä on vikana?
Tykytys / lisälyönnyt?
10
1752
Vastaukset
- Yritän auttaa
Tjaah.. Johtuisiko matalasta verensokerista, onko verensokeria yleensäkään mitattu? VOISI olla diabetes, mitä en kyllä usko, mutta... Voisi olla myös jonkinsorttinen todella vahva paniikkikohtaus, en nyt muuta oikeen keksi. Kannattaa mennä lääkäriin, kertoa nämä oireet ja vaatia tutkimuksia. Kokemuksesta tiedän, ettei tälläiset kohtaukset todellakaan ole mukavia. Jaksamisia sinulle, toivotaan että kohtausten syyt selviävät. :)
- lueppas
tuoltasivulta 2 otsikolla sanustakykardia lisälyönnit
- apua kaipaava..
Ei ollut paniikkikohtaus, se on joskus koettu ja nuo eivät niiltä vaikuta. Ja kohtaukset eivät johdu stressistäkään, ja on myös päivittäistä unettomuutta.
- tudenhoff
oireet on minusta paniilkkihäiriöön sopivia varmaahan ei voi sanoa mutta jos sinun sydämessäsi ei todettua vikaa syy voisi olla se
- Apua kaipaava..
En usko että paniikkihäiriöön viittaa, mutta rytmihäiriö on ollut mielessä?
- Apua kaipaava
Apua kaipaava.. kirjoitti:
En usko että paniikkihäiriöön viittaa, mutta rytmihäiriö on ollut mielessä?
Kun tämä "kohtaus" tulee niin pitäisikö mun lähtee päivystävälle suoraan? Jos saatais se EKG:lle..?
- juh
Aineenvaihduntaa olisi myös hyvä selvitellä, ainaskin kilpparikokeet. Jos mahdollista niin ekg kohtauksen aikana, tai jos kohtauksia usein niin holter-rekisteröinti. Tuleeko kohtaukset tietyssä tilanteessa, esim. liikkuessa, väsynyt, stressaantunut, ym.? Ei muuta kuin lääkäriin, niin rupeaa homma selviämään.
- ensiksi,,,
onko suvussa kilpirauhas-sairauksia, sydänvikoja, kolesterolit koholla ym PERINNÖLLISIÄ sairauksia.
- Apua kaipaava...
Kummaltakin puolelta sydänvikoja.
- sama asia
Miten tuntuikaan tutulta sinun oireesi.
Olin tänään saman asian kanssa lääkärillä, ja laittoivat keskus-sairaalaan,(lähete)kiireellisenä.
Enhän ole lääkäri mutta itselläni oletan olevan flimmerin, Sen sanon että olo on kurja, väsyttää pitkään kohtauksen jälkeen.Eikä suoranaista syytä ole sen alkamiseen, tulee vaan,otan puolikkaan beetasalpaajan ja puolikkaan Opamoxin.
Se että on niin kiusallinen ja rasittava kohtaus olen siksi katsonut ottaa itseni rauhoittamiseksi Opamoxin.Toivon että saat selvyyden asiaan,epätietoisuus on yksi lisä rasite.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874018Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740