Ihastumisesta?

minä.

Hytisten taivasalla, hiukset tanssivat kylmän tuulen armoilla. Katseet kohtaavat, lämmin henkäys, hymy, yksi hetki on ikuisuus. Sitten sinä loittonet ja katoat, tai ehkä se olenkin minä. Voi, kunpa maailma olisi kauniimpi paikka, tai kunpa minä en olisi vain eksynyt, pelokas poika.

6

1120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taivasalla oli

omien lisäksi yhdet jäljet, joita seurata.
      Ilman niitä olisi jäätynyt paikalleen.
      Ohikiitävä lämmin hetki.
      Olen vain eksynyt, pelokas tyttö.
      Olisitko ollut vielä ulkona, lämpönäni
      jos et olisi sinä
      Olisitko kävellyt jo aikoja sitten kotiisi, jos et olisi eksynyt, pelokas poika.

• niin kaunis paikka!

Joku päivä vielä yllätyt ja huomaat miten silmäsi olivatkin kokoajan puoliksi kiinni, kun ne yhtäkkiä avautuvat ja näet kerralla kaiken sen kauneuden! Sitten löydät oikean polun etkä ole enää eksynyt, vaan kokonainen poika. Sitten huomaat, että kaikki ne vaikeudet, mitä olet elämässäsi nähnyt, ovat todellisuudessa oman mielen tuotoksia. Ja löydät hänet, kun huomaat, ettette koskaan etääntyneet; se vain näytti siltä.

Ota häntä kädestä ja sano: älä mene, minulle tulee niin kylmä kun olet poissa.

• sivusta...

ajatukset on ihania, lämpöisiä ja kauniita.

Kaiken kauneus, maailma on tarkoituksenmukainen.

On niin kylmä ilman häntä ja niin lämmin hänen kanssaan.

• viesti!

En tahtoisi loitota, en tahtoisi että loittonet. Tahtoisin auttaa sinut pois eksyksistä, mutta olen jähmettynyt ja mykistynyt, tiedäthän, en mykkä, mutta jotenkin en saa huudettua... Kumpa löytäisit luokseni.

• täysin samanlainen

olo kuin sinulla. En tahtoisi loitota luotasi, mutta teen sitä koko ajan, sillä en ole tarpeeksi rohkea lähestyäkseni sinua. Toivon, että sinä kuitenkin tajuaisit ettei kyse ole kuitenkaan siitä etten välittäisi. Mutta ehkä loittoneminen on ainoa oikea vaihtoehto, koska voisiko välillämme edes olla mitään vaikka yrittäisin lähestyä?

• siellä

kylmässä!..tuu tänne, minä halaan sua ;)

niin..,
      kunpa en olisi vain eksynyt,
      hämmentynyt tyttönen..sitten ehkä halaisinkin sua..

toivottavasti vielä kohdataan..eikös niin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      54
      5666
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      73
      2782
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      2000
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      1885
    5. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      160
      1815
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      1771
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1528
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1161
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      81
      1141
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      66
      965
    Aihe