Onko kokemuksia?

pian hiukseton

Parturi-kampaamo Päivi Kiviniemen liikkeissä on noin vuoden ajan tehty hiusjuuritutkimuksia ja annettu erikoisia hiustenhoitoja. Yritys on Hiusakatemian jäsenliike. Onko kellään kokemuksia tutkimuksesta ja erityisesti hoitojen vaikutuksesta? Kärsin hiustenlähdöstä ja pohdin tutkimukseen menoa, kallis hinta vaan mietityttää. Niin ja ne hoidothan vasta arvokkaita ovatkin, eikä täyttä takuuta onnistumiseen ole. Ajattelin kysäistä kokemuksia tämän palstan kautta, hiustenlähtö-palstalla ei juurikaan pääse lukemaan positiivisia kommentteja tutkimuksesta ja hoidoista, siellä puhutaan humpuukihoidoista.Ajattelin kokeilla näin paikallistasolla jos vaikka kuulisi muunkinlaisia kokemuksia. Myös kokemukset kyseisen firman palveluista muutenkin ovat tervetulleita. Kiitos!

4

374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juu-uu

Kaverilla lähti kans hiuksia, sit siltä otettiin joku tosi tarkka kuva hiuksista/päänahasta. Se kävi tosi monta kertaa niissä hoidoissa mut kuiteskin loppujen lopuks sen lähteneet hiukset kasvo takas.

• mieti näitä ensin

Hiukset voivat harveta monista syistä. Ja taas ruveta kasvamaan monista syistä.
        Minulta hiukset ovat harvenneet esim. stressin takia. Joskus myös liiallisen värjäämisen ja muun kovan käsittelyn takia. Mulla on tyypillinen ohut silkkinen hiuksisto - siis suomalaiselle tyypillinen.

Laihdutuskuuri on vienyt myös hiukseni.

Kokemusta on, että kun olen tehnyt seuraavia asioita, tukka on tuuhentunut:
        - olen lepuuttanut hiuksia (ei kovia hoitoja eikä shampoita)
        - olen kulkenut mahd paljon paljain päin, tukka tai päänahka saa happea
        - olen hieronut, hierotuttanut kevyesti päänahkaa, siis kevyesti verenkierron elvyttämiseksi
        - kerran leikkasin kaljuksi (oli kesä Ja juu. olen muuten nainen) Uusi tukka kasvoi tilalle entistä tuuheampana.
        - kaikkein eniten on vaikuttanut hyvän yleiskunnan säilyttäminen. Pitää syödä järkevästi ja harrastaa liikuntaa. liikunnan jälkeen en ole käyttänyt shampoita, en yleensäkään vapaalla ollessani paljon

Mitäs vielä? Naisillehan ei vars kaljua tule, miehillä kaljuuntuminen, jos siitä on kysymys, voi alkaa jo alta kahdenkymmenen. Kaljuus periytyy. Kannattaa katsoa faijaa. Ihotautilääkärien mukaan kaljuudelle ei paljon mitään voi tehdä, siis oikeasti. Ellei halua siirtää hiuksia päähänsä.

Ai niin. Tuli vielä mieleen, että joskus syy on jossain perustaudissa. Ja se on silloin lääkäriin meno eli ihotautilääkäriin tai sisätauteihin. Ehkä tästä ei kumminkaan ole kyse.

• vastaajan kanssa
        mieti näitä ensin kirjoitti:

Hiukset voivat harveta monista syistä. Ja taas ruveta kasvamaan monista syistä.
        Minulta hiukset ovat harvenneet esim. stressin takia. Joskus myös liiallisen värjäämisen ja muun kovan käsittelyn takia. Mulla on tyypillinen ohut silkkinen hiuksisto - siis suomalaiselle tyypillinen.

Laihdutuskuuri on vienyt myös hiukseni.

Kokemusta on, että kun olen tehnyt seuraavia asioita, tukka on tuuhentunut:
        - olen lepuuttanut hiuksia (ei kovia hoitoja eikä shampoita)
        - olen kulkenut mahd paljon paljain päin, tukka tai päänahka saa happea
        - olen hieronut, hierotuttanut kevyesti päänahkaa, siis kevyesti verenkierron elvyttämiseksi
        - kerran leikkasin kaljuksi (oli kesä Ja juu. olen muuten nainen) Uusi tukka kasvoi tilalle entistä tuuheampana.
        - kaikkein eniten on vaikuttanut hyvän yleiskunnan säilyttäminen. Pitää syödä järkevästi ja harrastaa liikuntaa. liikunnan jälkeen en ole käyttänyt shampoita, en yleensäkään vapaalla ollessani paljon

Mitäs vielä? Naisillehan ei vars kaljua tule, miehillä kaljuuntuminen, jos siitä on kysymys, voi alkaa jo alta kahdenkymmenen. Kaljuus periytyy. Kannattaa katsoa faijaa. Ihotautilääkärien mukaan kaljuudelle ei paljon mitään voi tehdä, siis oikeasti. Ellei halua siirtää hiuksia päähänsä.

Ai niin. Tuli vielä mieleen, että joskus syy on jossain perustaudissa. Ja se on silloin lääkäriin meno eli ihotautilääkäriin tai sisätauteihin. Ehkä tästä ei kumminkaan ole kyse.

ihan samat jutut läpikäynyt ja vieläkin on harvanlainen päälaki, joskin siili tulossa. Itse käyti kuuriluontoisesti SP:n Hair energy litkua, tehon jopa tuntee ja kasvanut on. Kyseistä ainetta saa kampaamoista, miesten versiota ainakin fanletista, naisten versiota olen ostanut eräästä naapurikunnan kampaamosta, pottu maksaa n. 20 egee ja mulla niitä kuluin 4 . Elämä on!:)

• enempi sitä

humpuukia, hiusten lähtö etenkin miehillä on perinnöllistä, eikä niitä kuolleita hiusjuuria saa uudelleen elämään.
      Hiukset voivat tilapäisesti lähteä kovan tressin takia, tai sairauksien takia, mutta kun toivut niin ne palautuvat normaaliin.
      Hiukset ovat niinkö kuolleet, niinkö kynnetkin ainoastaan niiden juuri on elinvoimainen.
      Jos tällaiset hoidot auttais, niin miksi on niin paljon kaljuja jopa varakkaissa ihmisissä.
      Tärkeempää on pitää ittes kunnossa, ja syödä terveellisesti niin päänahkakin ja muu iho voi hyvin, ja älä röökaa ja dokaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4263
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe