siis tuo kajaanin juntan kisajuliste, kyllä se o huono. siinä o aivan liikaa vauhtia, ei sitä millään eheri tälläänen hitaampi mukahan.
kun se o vielä färillinenki. paljon paree olisi ollu jos olis monistettu mustavalkoonen A 4 -kokoonen pruju. vaikka jonkun kansakoulun vanhalla spriimonistajalla.
niin ja sitten siihen o vielä laitettu sponsoreetakin mukahan. eikös se sellaanen oo tervehen amatööriurheilun vastaasta? sakkoja o varmahan tulos jos joku näköö.
ynnä vielä että kun kajaanissa kerran olhaan niin ei ole mitään kekkosesta eli ukk:sta. kyllä olisi siitä jotain pitänyt ehrottomasti olla. ei kunniooteta yhtään pyhiä arvoja.
joten äärimmäisen huono o. kyllä me pohojanmaalla oltais tehty palijo parempi. jos ette usko niin lyörähän puukoolla. vähän niin ku elokuvis.
http://kajaaninjuntta.sporttisaitti.com/junnujen_sm-painit_27-29_3_2009/
huono juliste junnujen sm-kisoissa
6
1432
Vastaukset
juliste.
Perskules , jokuhan saattaa innostua vaikka luulemaan painia vauhdikkaaksi ja kovaksi lajiksi, siinähän saattaa tulla niin hikikin !
Saattaa joku hullu tulla katsomoonkin ihmettelemään että oikeinko ne heittelee toisiaan , kaikenmaailman hulluja nuo painijat.
varmaan vaarallinen laji, joku voi vaikka satuttaa itseään tai toista , väkivaltaa, äkkiä joku potrettikuva tilalle !!kiireesti ettei martat suutu!- Jaska J.
omasta mielestään vitsikäs, HUOH..
- Tauno P.
Luonnistu vieläkään sinulta.
- - Pekka -
Ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin laittaa painijat heittelemään toisiaan, sillä mistään ei löytynyt kuvaa siitä, kun minä sain hopeisen ansiomerkin urheiluopiston saunassa. Olisihan se kuva ollut ihan toista, kun minä Mäki-Töyli olisimme jäyhästi kätelleet toisiamme ja muistelleet kaikkea sitä hyvää, jota oomma painin eteen tehneet.
- spriimonistaja
et vain tiännny et spriimonistukses ei oo yleensä mustaa vaa mitäköhän färiä.
- lailalila
SKy se o nii jot PRII tahtoo pukata lilaa nois mennä vehkeis ahhhaahhaaahahaaaaaaaaaaaaaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203