Tupakkatauoista.(Keparin netti uutiset)
Nyt Citymarketissa aletaan
12
1632
Vastaukset
- kerjätään potkuja ja irtisa...
Työlaki sanoo näin. 6 tunnin työaikaan kuuluu 1 10minuutin tauko, jossa voi mielensä mukaan viettää luppoaikaa KAHVIN TUPAKAN TAI MUUN KERA. Jos entinen työnantaja on hyvää hyvyyttä antanut toisenkin niin ei se oikeuta lähtemään käräjöimään vaatimalla että uusikin työantaja tekee samoin. Luulis nyt porukan tajuavan että jonossa on tällä hetkellä paljon työnhakijoita ja ensi syksynä jono on Anttilan kulmille saakka. Voi hyvänen aika mitä taas ammattiliitot sekoilee ja pakottaa työntekijät tekemään vääriä ratkaisuja.
- kysyvä ei eksy nyt eikä kos...
Miksi ihmeessä edes mennä citymarkettiin töihin? Kai niitä nyt muualtakin töitä löytyy.
- suuri..
Riesa joka alalla.
- enää cittarissa
En asioi enää cittarissa.Jos kauppias on noin köyhä ja jääräpäinen,en asioi enää cittarissa.Varmaan tekee hyvää työyhteisön henkeen tälläinen pikkumaisuus.Voi hellanlettas.
- 10minsaa...
Selvä!! Itse olet valmis olemaan 10 m joka päivä ylitöissä ilman palkkaa
- salen asiakas
10minsaa... kirjoitti:
Selvä!! Itse olet valmis olemaan 10 m joka päivä ylitöissä ilman palkkaa
Jo on huono ilmapiiri.Taitaa se anttilan pikkumies leikkiä pomoa.
- sitä
salen asiakas kirjoitti:
Jo on huono ilmapiiri.Taitaa se anttilan pikkumies leikkiä pomoa.
suomalaista johtamistaitoa, turpa kiinni minä määrään!! Sitten puhutaan eläkkeelle karkaamisesta liian nuorena? Kyllä pitää johtoporukalle pitää isot opintoviikot, että päästäisiin näistä armeijakurinpidosta irti!
Jos entinen pamppu on antanut enemmän kaffipausseja, niin vanhoina työtekijöinä otetut saavat pitää myös vanhat sopimukset, se on fakta. - Castron
sitä kirjoitti:
suomalaista johtamistaitoa, turpa kiinni minä määrään!! Sitten puhutaan eläkkeelle karkaamisesta liian nuorena? Kyllä pitää johtoporukalle pitää isot opintoviikot, että päästäisiin näistä armeijakurinpidosta irti!
Jos entinen pamppu on antanut enemmän kaffipausseja, niin vanhoina työtekijöinä otetut saavat pitää myös vanhat sopimukset, se on fakta.Sosialismia.
- jos joku
Castron kirjoitti:
Sosialismia.
ostaa iltalehden
- kaffepaus ny
sitä kirjoitti:
Jos entinen pamppu on antanut enemmän kaffipausseja, niin vanhoina työtekijöinä otetut saavat pitää myös vanhat sopimukset, se on fakta.Jo on miniaivot omaava johtaja.Ei helvetti,kun esimerkkiä täytyisi antaa,olla esimerkkinä.Kysymmekin näin onko johtaja hyvä esimerkki arvostetusta johtamistavasta? Ei missään tapauksessa.
- tarkemmin ottaen
kahvitauoista. Jos 6 tuntia tai yli työaika niin siihen kuuluu enemmän kuin se 15 min. Alle 6 tunnin työvuoro sisältää sen 15 min. tauon ainakin joissakin liitoissa.
- A-M-K-K
Jos tarkemmin luette jutun hoksaatte että tää on jo vanha case ajalta ennen nykyistä johtajaa - on vain hiukan kestänyt ennenkuin on päästy käräjöintivaiheeseen...ja kaupan TES määrittää kahvitauon ilman minuuttiaikaa; 6 tunnin työpäivään kuuluu TES;n mukaan 1 kahvitauko jonka pituutta ei ole määritetty; ehkä onkin aika hakea ennakkopäätöstä kun AY neuvottelijat eivät ole kyenneet asiasta sopimustasolla päättämään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2312563- 601374
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621187Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661137Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871088- 991085
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731059Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221058Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153992Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58985