Raittiutta alkaneelle päivälle. Kuudes viikko aluillaan ilman alkoholia.
Tiistai 17. 3. 2009
9
371
Vastaukset
- alkoHOLE
herra vintti! koeta jaksaa samaan malliin
- -Pete-
Sitä samaa sinullekkin,mulla seittemäs viikko alkoi ja olo on mitä parhain.
- kaffeemuki
Lähden töihin sumuisessa säässä, mutta pää kirkkaana :)
- Spriten_voimalla
... ja töihin myös. Sumua täälläkin, mutta mieli kirkkaana.
Aurinkoinen tiistai.
- Hamara
että heräsin tähän päivään ilman krapulaa, koska en eileen ottanut alkoholia, niin sehän on selviö tapaus. Sama resepti tällepäivää. Niin ja ihan omasta halusta :)
- tippaämpäri
Olen saanut hyvin nukuttua ja pahuksen sikeästi kun en ole juonut.
- Oolofi
...mahdotonta saavuttaa. Kunnon vitutukseen ei auta kuin kunnon känni. Tai tappaminen. Tosin se lisännee vitutusta tiilenpäitä lukiessa.
- Hamara
Joo ja kunnon kännillä saa kunnon vitutuksen, johon ei auta kun kunon känni, joka aiheuttaa kunnon vitutuksen, jne. jne..... Olet keksinyt ikiliikkujan :). Toki tuo tappaminen voi pysäyttää tuon ikiliikkujan, mutta sitä ei tiedä itte pirukaan mitä siitä seuraa, voi olla jopa että ite herää kuolleena ja se jos joku vituttaas ja sitte joutuus todella ryypätä :).
Ei helevetti, tuo on liian monimutkaista mulle enään, joten olen entistä vakuuttenuumpi, että raittius on kannaltani oikia tie.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756