.. haluan nähdä sen elokuvan!!
Paljon puhuttanut se on jo erilaisissa tv-ohjelmissa. Aihe on kipeä, mutta hyvä!
Ihan ensiksi
2
480
Vastaukset
- Odottavin mielin, uusia jak...
Oikein mukava suomalainen leffa! Mielenkiinto säilyi koko elokuvan ajan, kaikki elementit löytyvät. Ihan pikkasen olisin pidentänyt esim. kuvaamalla "aikaa" sen puolen vuoden ajalta, muutamia rooleja lisäämällä leffasta olisi tullut täydellinen ja saatu perspektiiviä "elämälle". Hienoa työtä, ohjaaja ja näyttelijät päärooleissa!
Eilen käytiin veljeni kanssa katsomassa tuo leffa ja olen samaa mieltä kanssasi. Erityisesti mielenkiinto pysyi koko ajan yllä eikä tehnyt mieli alkaa rapistelemaan karkkeja tai mitään esille kun piti seurata koko ajan mitä tässä seuraavaksi tapahtuu.
Zilliacus pääosan esittäjänä aivan super ihana ja loistava näyttelijä. Samoin Helena Vierikko. Yritin koko ajan pähkäillä mitä seuraavaksi tapahtuu mutta ohjauksen ansiosta ei asiat mennyt ihan niinkuin olisi voinut olettaa, joten leffa piti hyvin kynsissään ja se piti katsoa loppuun. Kotimatkalla veljeni kanssa vielä tuli mieleen, että tällainen elokuva pitää nimenomaan nähdä elokuvateatterissa, jotta jännitys säilyy. Ja erityisesti oli hauska, vaikka tosi vaikea aihe. Laittoi miettimään omaakin elämää, ja erityisesti tietyt tapahtumat ovat erittäin ajankohtaisia, joten tuli käytyä katsomassa oikea elokuva oikeaan aikaan, ja suosittelen tätä kyllä muillekin nähtäväksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191662
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36911Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29859Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38811Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50786Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43738Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37730Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37700