.. haluan nähdä sen elokuvan!!
Paljon puhuttanut se on jo erilaisissa tv-ohjelmissa. Aihe on kipeä, mutta hyvä!
Ihan ensiksi
2
583
Vastaukset 2
- Odottavin mielin, uusia jak...
Oikein mukava suomalainen leffa! Mielenkiinto säilyi koko elokuvan ajan, kaikki elementit löytyvät. Ihan pikkasen olisin pidentänyt esim. kuvaamalla "aikaa" sen puolen vuoden ajalta, muutamia rooleja lisäämällä leffasta olisi tullut täydellinen ja saatu perspektiiviä "elämälle". Hienoa työtä, ohjaaja ja näyttelijät päärooleissa!
Eilen käytiin veljeni kanssa katsomassa tuo leffa ja olen samaa mieltä kanssasi. Erityisesti mielenkiinto pysyi koko ajan yllä eikä tehnyt mieli alkaa rapistelemaan karkkeja tai mitään esille kun piti seurata koko ajan mitä tässä seuraavaksi tapahtuu.
Zilliacus pääosan esittäjänä aivan super ihana ja loistava näyttelijä. Samoin Helena Vierikko. Yritin koko ajan pähkäillä mitä seuraavaksi tapahtuu mutta ohjauksen ansiosta ei asiat mennyt ihan niinkuin olisi voinut olettaa, joten leffa piti hyvin kynsissään ja se piti katsoa loppuun. Kotimatkalla veljeni kanssa vielä tuli mieleen, että tällainen elokuva pitää nimenomaan nähdä elokuvateatterissa, jotta jännitys säilyy. Ja erityisesti oli hauska, vaikka tosi vaikea aihe. Laittoi miettimään omaakin elämää, ja erityisesti tietyt tapahtumat ovat erittäin ajankohtaisia, joten tuli käytyä katsomassa oikea elokuva oikeaan aikaan, ja suosittelen tätä kyllä muillekin nähtäväksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri351058- 71848
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40700Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40676Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus190534- 43489
jumala ei auta hittojakaan..
kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir204463- 45460
" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied56429Onneksi en ole riippuvainen Kuhmo Oy:stä
Lähinnä naurattaa, kun ylipainoiset, punakat kuljetus ja muutkin yrittäjät yrittävät lohdutella itseään uuden omistajan6427