minulla on Sinulle
paljon sanoja sisälläni
vuosia olen niitä säästänyt
odottanut hetkeä
jokin vain estää
niitä sanomasta ääneen
Rakas olet minulle
nostan katseeni taivaalle
kuun sirpin vieressä
loistat Venus
rakkauden jumalatar
ehkä se hetki
on joskus
kun nuo sanat
Sinulle kuiskaan
pilvet peittivät taivaan
odotetaan vielä
Sanoja sisälläni
13
340
Vastaukset
- *MURUKULTA*
ooooooooooooooooooooo
Se aika
ilman sinua
on kuin pahaa unta
Ikuisuuden se kesti
Tuhannet kyyneleet
se maistoi
ennen kuin
pilvet väistyivät
Ja sittenkin
edessäsi sanatonna seisoin
Sanot - Tiedän
Eikä muuta tarvinnut
ooooooooooooooooooooo
Tämmöttii lähti tulemaan - vaivatta vastaruno, kuinkas muutenkaan! :)))
Ajatus runossasi on varmaan monen ajatus - sitten kun...
Tässä runossasi on jälleen se, mistä olen monesti sanonutkin, miksi ei itse keksi tuota kirjoittaa ylös!
*menee pöydän alle häpeämään* 'voi minua onnetonta'..
Pöh! Siihen tarvitaan jotain sellaista kuin -sinua-! :)- kaaru
...pois sieltä pöydän alta, sielläkö piileskelet kun runoa ei näy...heti pois. Nyt ei olla piilosilla, tänään ei ole se päivä;)
Pöh...!!! sanon minä. Me tarvitsemme toisiamme tänään ja huomenna jne. Smile please;)
Sydän kantaa ja tuntee.
Minä jo ajat sitte ajattelin,
jos vien kirpputorille,
taii roskikseen.
kaaru
oikeastaan sitä itsekki elää
"Rakas olet minulle"
Kiitos runostas samastuin
odotellaas kevät tulee ja kenties..Liisa- kaaru
ei meiän sanat
kirpparille jouda
ei sitä tiedä
kuka niitä jo huomenna tarvii;)
- Miekko
Hmm.. vai vielä odotetaan,, parempaa aikaa.. olisiko huomenna parempi hetki sanoa... kyllä luulen kuitenkin, että se oikea hetki löytyy :) Kiitos tästä, Kaaru!
- kaaru
...jollain on starttipistooli, joka ampuu merkin...nyt sanoja kehiin;)
En taida muuten tajuta mitään milloin ja koska:))))
- turilas.
Tämä on herkkä ja lempeä. Viimeisessä säkeessäsi
pilvet vielä pehmittävät salaperäisyyttä.
Kaunista runoutta.
:)- kaaru
Sinulle kiitos
sanoista lempeistä
hempeistä
taivas on harmaa
mutta sisimmässä
asuu aurinko:)
kaarulle että löydät hetken, hieno oli. Päivän jatkoja.
- kaaru
kiitos lempeä ja ehkä se hetki sanoille löytyy;)
mitä vuodet ellei sanoja
mitä hellyys jollei kosketusta
ääniä tuulien matkoilla
joita ei voi kuulla
vain henkäyksiä
jotka eivät viivy
ihollani
taivaan sees kertokoot
lähettäkööt Venuksensa
sydämeeni
miehuuttani koskettamaan
ja -rakkautemme-vuoteeksi
sijamaan
Jotta kuulisimme maailmojen
kellojen kukkaseppelein
meille kodiksi luomaan
-ja kaikki muu on
turhaan.- kaaru
sanoja ei voida ulkoistaa
ei hellyyttä
tuuli kuljettaa
tekee pesän puuhun
kasaa sinne kaiken
loppuelämäksi
vaiko vain hetkeksi
tässä elämässä kaaru kirjoitti:
sanoja ei voida ulkoistaa
ei hellyyttä
tuuli kuljettaa
tekee pesän puuhun
kasaa sinne kaiken
loppuelämäksi
vaiko vain hetkeksi
tässä elämässäSanojasi,joissa elää
elämän mystiikkaa
meille jokaiselle,joita
ei tiedetä ennen
lopputaivalta.
Kiitos tästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201081- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514