Sanoja sisälläni

kaaru

minulla on Sinulle
paljon sanoja sisälläni
vuosia olen niitä säästänyt
odottanut hetkeä

jokin vain estää
niitä sanomasta ääneen

Rakas olet minulle

nostan katseeni taivaalle
kuun sirpin vieressä
loistat Venus
rakkauden jumalatar

ehkä se hetki
on joskus
kun nuo sanat
Sinulle kuiskaan

pilvet peittivät taivaan
odotetaan vielä

13

340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *MURUKULTA*

      ooooooooooooooooooooo

      Se aika
      ilman sinua
      on kuin pahaa unta

      Ikuisuuden se kesti

      Tuhannet kyyneleet
      se maistoi
      ennen kuin
      pilvet väistyivät

      Ja sittenkin
      edessäsi sanatonna seisoin

      Sanot - Tiedän


      Eikä muuta tarvinnut

      ooooooooooooooooooooo


      Tämmöttii lähti tulemaan - vaivatta vastaruno, kuinkas muutenkaan! :)))

      Ajatus runossasi on varmaan monen ajatus - sitten kun...
      Tässä runossasi on jälleen se, mistä olen monesti sanonutkin, miksi ei itse keksi tuota kirjoittaa ylös!
      *menee pöydän alle häpeämään* 'voi minua onnetonta'..

      Pöh! Siihen tarvitaan jotain sellaista kuin -sinua-! :)

      • kaaru

        ...pois sieltä pöydän alta, sielläkö piileskelet kun runoa ei näy...heti pois. Nyt ei olla piilosilla, tänään ei ole se päivä;)

        Pöh...!!! sanon minä. Me tarvitsemme toisiamme tänään ja huomenna jne. Smile please;)


    • Sydän kantaa ja tuntee.

      Minä jo ajat sitte ajattelin,
      jos vien kirpputorille,
      taii roskikseen.

      kaaru
      oikeastaan sitä itsekki elää
      "Rakas olet minulle"

      Kiitos runostas samastuin
      odotellaas kevät tulee ja kenties..Liisa

      • kaaru

        ei meiän sanat
        kirpparille jouda
        ei sitä tiedä
        kuka niitä jo huomenna tarvii;)


    • Miekko

      Hmm.. vai vielä odotetaan,, parempaa aikaa.. olisiko huomenna parempi hetki sanoa... kyllä luulen kuitenkin, että se oikea hetki löytyy :) Kiitos tästä, Kaaru!

      • kaaru

        ...jollain on starttipistooli, joka ampuu merkin...nyt sanoja kehiin;)

        En taida muuten tajuta mitään milloin ja koska:))))


    • turilas.

      Tämä on herkkä ja lempeä. Viimeisessä säkeessäsi
      pilvet vielä pehmittävät salaperäisyyttä.
      Kaunista runoutta.

      :)

      • kaaru

        Sinulle kiitos
        sanoista lempeistä
        hempeistä

        taivas on harmaa
        mutta sisimmässä
        asuu aurinko:)


    • kaarulle että löydät hetken, hieno oli. Päivän jatkoja.

      • kaaru

        kiitos lempeä ja ehkä se hetki sanoille löytyy;)


    • mitä vuodet ellei sanoja
      mitä hellyys jollei kosketusta

      ääniä tuulien matkoilla
      joita ei voi kuulla

      vain henkäyksiä
      jotka eivät viivy
      ihollani

      taivaan sees kertokoot
      lähettäkööt Venuksensa
      sydämeeni
      miehuuttani koskettamaan

      ja -rakkautemme-vuoteeksi
      sijamaan

      Jotta kuulisimme maailmojen
      kellojen kukkaseppelein
      meille kodiksi luomaan

      -ja kaikki muu on
      turhaan.

      • kaaru

        sanoja ei voida ulkoistaa
        ei hellyyttä
        tuuli kuljettaa
        tekee pesän puuhun
        kasaa sinne kaiken

        loppuelämäksi
        vaiko vain hetkeksi
        tässä elämässä


      • kaaru kirjoitti:

        sanoja ei voida ulkoistaa
        ei hellyyttä
        tuuli kuljettaa
        tekee pesän puuhun
        kasaa sinne kaiken

        loppuelämäksi
        vaiko vain hetkeksi
        tässä elämässä

        Sanojasi,joissa elää
        elämän mystiikkaa
        meille jokaiselle,joita
        ei tiedetä ennen
        lopputaivalta.

        Kiitos tästä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe